2014. december 12., péntek

Folyékony latex a nail art-ban-TESZT

Sziasztok

Nem is tudom,hol kezdjem e bejegyzés megírását,szívem szerint csak annyit írnék,hogy ez a termék fantasztikus,imádom,és nem tudom hogy élhettem eddig nélküle :D

Ez így elég egyszerű is lenne,viszont nem mehetek el szó nélkül pár dolog mellett.
Egy nap a youtube videókat nézegettem,akkor láttam egy videót,amiben szó volt,hogy ki mit használ,amikor mondjuk gradient manikűrt készít,és megvédi az ujján a bőrt,hogy kb. 10ml felesleges lakk kerüljön rá.
Én eddig sima suliragasztót használtam,sokszor nem volt kedvem a gradient manihoz,mert macerás,elég sokat kell várni,míg megszárad,van amikor csak több darabban lehet leszedni,jó-jó,de mégsem volt az igazi.
Körmös csoportban is volt szó erről,a Liquid palisade 22 dollár,itt-ott feltűnik instagramon,viszont nem biztos,hogy ennyit áldoznék rá személy szerint.
A videóban megragadta a figyelmem a folyékony latex-amúgy a Liquid palisade alapja is ez-amit sminkhez használnak,kisebb keresés után ebay találtam is,gondoltam megrendelem.
Én tej színben rendeltem,ami színtelenre szárad,az eladónál csak barna színben volt még,az nem tetszett,de relatív jelentősége van a színnek.

A termék Mehron,a videóban teljesen más márka volt,olyan amit testfestéshez használnak,színes és elég drágán ért volna ide,usából.
Majd találtam no name-et,abban nem bízok,ki tudja nem hozza-e ki az ekcémám,utánaolvasva a Mehor megbízható márkának tűnt,akkor ha eddig még hírből sem hallottam róla.

A doboz 30ml-es,szerintem elég lesz egy jó darabig.Egy Catrice lakk mellé tettem szemléltetés képp,hogy elég mini.


A kupak letekerése után nagy meglepetés ért,olyan az egész mint egy körömlakk.Van hozzá ecset,ezzel megkönnyítve a dolgunkat!!!Plusz egy pont a terméknek.




Csak egy ujjam köré kentem fel,szerintem ez is elég a termék ismertetéséhez,a bemutatáshoz is.
Szaga nem túl kellemes,kicsit szúrós de nem zavaró,elég hamar elillant,viszont amikor beleszagoltam a dobozba,elég rendesen megcsapott.




Elég könnyű felvinni,ha esetleg kevésnek tűnne,kiegészíthető,akár már száradás után is.A latex részecskéi simán "egybeforrnak",így egy összetett réteget képezve,ami könnyedén lehúzható lesz.

Mire felkentem 2 réteg pink lakkot,addigra már a latex meg is száradt.Az egész gyorsan ment végbe,kb. 3 perc alatt.



Sminkszivacsra felvittem a két lakkot...És beindult a gradient gépezet.



Ezzel kész lett a gradient.

És már csak a lehúzás maradt vissza.Elég egyszerű megtalálni a latex végét,lassan simán egyben lehúzható,eléggé nyúlós,de nem szakad el,nem ragad és nem is tapad.




Voilá a végeredmény:






Végszóként,szerintem nagyon nagy segítség nail art-ban,én csak ezt fogom használni innetől kezdve,ha nyomdázok,vagy gradient manikűrt készítek majd,rengeteg időt megspórolva vele.

Én innen rendeltem,kb 9 euro-t fizettem érte,postával együtt.
Otthon lehet elérhető,olcsóbb és megbízható márka,érdemes körbenézni,mielőtt külföldről rendelnétek meg.
Azt még fontosnak tartom leírni,hogy olyan ne használja akinek estlegesen latex érzékenysége van,vagy tudja,hogy allergiás reakciója lehet tőle!!!


Remélem hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést :)






22 megjegyzés :

  1. Nagyon hatékony, okos kis holmi ez, bár ahogy nézem, a nemrégiben vásárolt "Süniragasztóm" kb ugyanezt tudja. :)
    Imádom az ilyen jellegű bejegyzéseket, rengeteget tanulok belőlük, a "sünikét" is egy körmös bloggerinánál láttam, magamtól eszembe se jutott volna kipróbálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is süniragasztót használtam-eddig-,de az teljesen más mint a latex.

      A ragasztó nagyon lassan szárad,ez egy perc alatt átlátszóvá száradt,és egyben lehúzható,a süniragasztó viszont nem.Én sokszor bajlódtam vele,ugye ha kicsit vastagabb a réteg nem szárad meg,stb,meg össze-vissza kentem vele magam :D
      Amúgy nem rossz,de ez sokkal jobb,ezt garantálom :)

      Törlés
  2. Wooow, ez szuper és tényleg nagyon egyszerű használni! :)
    Lehet, hogy majd én is megrendelem...

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Tényleg nagyon hasznos cucc, én is kaptam a sminkes barátnőmtől maszkos, öregítéshez használt latexet, baromi gyorsan szárad, de vigyázni kell vele, mert ha már "öreg" a latex (tehát sokszor használtad, és érte levegő) hajlamos túrósodásra, szóval érdemes több, ilyen kis üveggel venni, és nem egy nagy flakonnal.
    Itthon legkönnyebben kryolan city sminkes boltban érhetőek ezek el http://www.sminkbolt.hu/category.php?bid=2541
    A youtube-on ltáható drága cucc neve pedig helyesen "liquid palisade" http://www.kiesque.com/beauty/liquid-palisade/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ténylegggg,már javítottam is,tegnap este ratyi voltam és elírtam a drága cucc nevét :D köszi :)

      Törlés
  4. Ez KELL. Köszi hogy ilyen gyorsan írtál róla, szerintem itthon körül fogok nézni. Valahol biztosan kapható :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen :)
      Hajtott a kíváncsiság,és győzött a fáradtság felett :)

      Törlés
  5. Profiknak kötelező, úgy látom, tényleg remek dolog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán a nem profiknak is hasznos lehet :) időt és energiát megspórolva vele :)

      Törlés
  6. Hát ez nagyon jó, muszáj leszek beszerezni egy ilyet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy hasznosnak találtad a bejegyzésem :)

      Törlés
  7. Szuper! Nekem is kell ilyen.:D

    VálaszTörlés
  8. Már többször láttam ilyennek a használatát külföldi videókban, de itthon még sehol nem találkoztam vele. Köszi a bejegyzést nagyom hasznos volt. :) Azt hiszem én is beszerzem mert sokszor a lakkozás utáni macera fog vissza, hogy valami különlegesebbet alkossak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Mindképp ajánlom,ezzel nem lesz többet gond :)

      Törlés
  9. Én is hasznosnak találtam a bejegyzést. (-: A süni ragasztón már én is gondolkodtam, de ezek szerint van annál jobb is. Sok idegességet lehet megspórolni, legalábbis engem mindig bosszant, hogy némely lakkot nagyon nehéz a bőrről eltávolítani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam ilyen a kék.GRRRR
      Plusz ugye a gradient,és akkor még a water marble-ról még nem is írtam.Ezzel nem lesz gond,vízbe mártva is működik :)

      Törlés
  10. Szia! Tudsz valami infót róla, hogy magyar nyelvű oldalról honnan rendelhető? Már mindenfele kerestem, de csak külföldi oldalon találtam. Onnan nem szívesen rendelnék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. itt találtam.
      http://www.makeuplaza.com/hu/products/2007/2172/eulenspiegel-latex-milk-50-ml-folyekony-latex
      remélem tudtam segíteni :)

      Törlés
  11. Sziasztok! Ti a sminkes szivacsot hogyan tisztitjatok lakkozas utan? Vagy kinden egyes mintahoz teljesen uj szivacsot hasznaltok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia..én minden alkalommal újat használok. 😊

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!