2014. december 5., péntek

Kiko 242-Rosso ametista perlato



Sziasztok


Mai napra egy piros lakkra esett ismét a választásom,ezt a manikűr pár héttel ezelőtt készítettem.
A Kiko 242-es Rosso ametista perlato lakkja,csodás piros árnyalat-"ametiszt" név révén semmi köze a lilához-,amennyire nem tűnt nekem izgalmasnak az üvegben,olyan szép felkenve.
Első rétegnél nem volt szerelem,viszont a második réteg után érzetem: ez az én színem.
A lakk 2 rétegben fed,ennél észrevettem,hogy kicsit lassabban szárad,mire elkészítettem rá a mintákat,a két réteg tökéletesen száraz volt.






A másik gyengém a pillangók,a virág mintákon kívül,minden ami pillangós tetszik.
Erre egy érdekes mintát készítettem,azért lett érdekes,mert a párom szerint nem illik az alapszínre,szerintem viszont igen.
A lepkéket felvitel után kitöltöttem az Essence Crystalliced porral,természetesen fedőlakkal összekevertem a csillámport,majd az Opi sheer tints került az egészre mintára.
Nekem 3d hatása van,olyan mintha a pillangók szeretnének lerepülni a körmeimről.







Összességében a Kikoért odáig vagyok, a minták nekem tetszenek,az biztos sima krémes lakkon jobban néznék ki,de véleményem szerint így sem lett rossz.



Felhasznált lakkok és kellékek


Pupa-Base coat
Kiko 242-Rosso ametista perlato 2 rétegben
Konad fehér nyomdázólakk
Moyou london-Kitty collection 01
Opi-Sheer tints
Essence Crystalliced-02 Diamond dust plusz kiko fedőlakk
Konad top coat


neked tetszik ez a manikűr nyomdázva? :)




14 megjegyzés :

  1. Ú az a piros....van olyan szép, mint a CG Just be claws! awwwww

    VálaszTörlés
  2. Karácsonypiros :) Nagyon szépek a pillangók, nem semmi munka volt velük. A piros lakk mindenhez megy, alapszín :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg így van :) Rám ragadt a piros mánia,nem tudom mi van velem.Észrevettem az utóbbi időben szinte csak piros lakkot hordanék.....
      Amúgy a pillangók elkészítése nem vett sok időt igénybe :)

      Törlés
  3. Hű, az a Kiko lakk gyönyörű! Az gáz, hogy ilyenkor azt érzem, hogy hiába van temérdek piros lakkom, egy ilyen is kell, mert ilyen szín nélkül nem élet az élet?
    A pároddal ezúttal egyetértek, én sem ilyen alapra tettem volna fel, de sebaj, nem vagyunk egyformák, nem tetszhet minden ugyanúgy :D
    A pillangól egyébként fenomenálisak, nagyon tetszik, ahogy kiszínezted őket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd,én a pink lakokkal vagyok így. Van vagy 30,de kell még egy :D És a nyomdapalettákra is igaz :D :D

      Törlés
  4. Ez a tökéletes karácsonyi piros számomra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is Karácsonykor jól fog mutatni,valószínűleg ezt fogom viselni :)

      Törlés
  5. De gyönyörű ez a lakk, annyira vonzza a tekintetet *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg így van.Amikor megvettem olyan semmilyen volt,aztán láttam pár swatchot,akkor megláttam benne valami érdekeset.A legjobb,hogy nem éreztem hivakodónak,inkább olyan tekintetvonzónak,ahogy írtad is :)

      Törlés
  6. Na ez a piros lakk csodás!:) Tényleg nagyon tetszik,nekem is a karácsonyi piros jut eszembe róla. :)
    A pillangók is nagyon tetszenek rajta.

    VálaszTörlés
  7. tényleg nagyon szép!:)) xx
    Bianka

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!