2014. december 22., hétfő

ManiCute-Ünnepi készülődés



Sziasztok



Idei év utolsó ManiCute-je,az ünnepi készülődés.
Rohamosan közeledik a Karácsony,ezzel az év vége is.
Ma reggel még semmi ötletem nem volt erre a témára-kicsit fáradt vagyok mostanába,jobban is mint szoktam-,szóval remélem a végeredmény nektek is tetszeni fog.

Az általam használt lakk a Picture Polish-Kryptonite,szerintem önmagában is tökéletes lenne erre a témára.
A lakkot én ilyenkor,decemberben szoktam használni,nagyon szép zöld holo lakkról beszélünk,elég Karácsonyi hangulata van-legalábbis nekem az ez jut eszembe róla.
Itt 2 rétegben kentem fel,erre mindenféle nyomdaminta került,természetesen ami tükrözi a Karácsonyi hangulatot.
A kisujjamra egy pár kesztyű került,a gyűrűsujjamat fenyőfák ékesítik,a középsőre pár zokni került,sok-sok csokival megtömve,a mutatóujjamra az elmaradhatatlan Karácsonyfa dísz,végül a hüvelykujjamra pár kisharang.







A lakk ilyen önmagában,hát valami fantasztikusan szép!!!




Felhasznált lakkok és kellékek


China Glaze-Base coat
PiCture POlish-Kryptonite 2 rétegben
W220  nyomdapaletta
QA19,Winstonia 222 nyomdapaletták
Gals-GA41 nyomdapaletta
Konad fehér nyomdázólakk
Akrilfesték-arany és ezüst
Konad top coat



Többiek munkái







17 megjegyzés :

  1. Ez aztán tényleg karácsonyi manikűr! (-: Nagyon tetszik, nem annyira szeretem a zöld lakkokat, de ez nagyon szép. Nekem sajnos nincs karácsonyi lemezem, így ki kell találnom valami mást.. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök,hogy tetszik :)
      nekem is kevés mintám van,ma pont ezeket néztem :) de nem is nagyon bánom,kicsit csömöröm van a Karis maniktól :)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett, tetszik, ahogy megtaláltad a lakkhoz a mintát. Ma én is felkentem ezt a lakkot, de valahogy nem leltem a megfelelő díszítést, mert annyira szép önmagában is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon szép ez a lakk :)
      Örülök,hogy neked is tetszik.Köszönöm :)

      Törlés
  3. Csodaszép lett, persze ehhez a lakk is sokat hozzátesz :) Nagyon vidám :)

    VálaszTörlés
  4. Csodálatos lett!:) Nagyon szép ez a lakk és a minták is!:) Nem ragozom ez a kedvencem most!:D

    VálaszTörlés
  5. gyönyörűséges :) és ez a kryptonite lakk is!

    VálaszTörlés
  6. Imádatos ez a zöld és cuki a minta! :)))

    VálaszTörlés
  7. Csodás lett, az alapszín egy álom!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett. Az alaplakk a kedvencem! *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!