2014. december 16., kedd

Nicole by opi-Backstage pass


Sziasztok


Mai napra egy szép fekete bázisú magenta shimmer lakkot választottam.



Nicole by Opi-Backstage pass 2 rétegben fed,a színe pont olyan,amit én nagyon szeretek.Tegnap teljesen véltelen a kezembe akadt a Sinfulcolors-Rich in heart lakkja,és óriási a hasonlóság.
Mivel egyik kedvenc márkám a Nicole,nem szeretnék párhuzamot vonni egy Sinfulcolors lakkal,viszont aki nem akar kiadni nagyobb összeget,annak ajánlom a Rich in heart-ot,hasonló élményben lehet része,mint nekem volt ezzel a manikűrrel.





Mindenképp szerettem volna kipróbálni matt verzióban.
Vészesen sokat hanyagolom a matt fedőlakkom,persze nem minden színre jó felkenni,de shimmer lakkokok különösen jól tud mutatni.
Ezután kiválasztotam rá a mintát,ami egy ezüst és egy arany lett.



De itt nem álltam meg,lemattítottam a nyomamintákat.
Amúgy visszanézve most a képeket,észre kellett vennem,hogy a nail art stamping decal-al készített minták,mattítás után kilyukadtak.Engem ez kicsit zavart,a képeken jobban lehet látni őket,mint élőben én láttam.







Nos,nekem a Nicole by opi nagyon tetszik,akkor ha van hozzá hasonló lakkom,az Emag oldalon fent van akit érdekel,most elég jó áron elérhető.
Mattítva nagyon tetszett ez a manikűr,azt sajnálom,hogy nem lett tökéletes a minta....



Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Nicole by opi-Backstage pass 2 rétegben
Pueen 13
Opi-Matte top coat
Barry m-Gold foil
Pupa-Silver foil





nyomdázva vagy minta nélkül?



11 megjegyzés :

  1. Na jó, hellóka :D Ez iszonyú szép szín *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudtam,hogy ez a stilusú lakk neked is tetszik. Nekem is nagyon :)

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a szín! :)
    A nyomda nagyon tetszik rajta, de szerintem a mattításnak köszönhetően elveszik a lakk lényege, a gyönyörű fény és szín

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban, nekem tetszik a matt verzió is.De tény,hogy fényesen a legszebb :) Örülök,hogy neked is :)

      Törlés
  3. Én is úgy gondolom, fényesen jön át az igazi szépsége ennek a lakknak. (-: Matt fedőlakkal sem rossz, a képeken úgy olyan barnásnak tűnt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Matt nagyon érdekes. Olyan mintha bársony lenne :) nem rossz,de valóban fényesen az igazi :)

      Törlés
  4. Hi, I've just found your blog, it's amazing. This is a lovely polish, I think that the matte version is even more elegant and classy. Have a nice day :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ciao. ho visto che sei italiana :) grazie mille per il commento :) sei molto gentile :)
      per riguarda lo smalto,anche a me piace la versione matte :) sono d'accordo con te, cosi piu elegante :)

      Törlés
  5. Nyomdázva, fényesen gyönyörű, elegáns szín!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!