2014. december 23., kedd

Nicole by Opi-I shop mintage és Zoya-Vespa



Sziasztok


Mindenképp zöld manikűrt szerettem volna készíteni,így ünnepek előtt,viszont valami finomabb világosabb színnel,már eléggé unom a piros és az ehhez hasonló színeket magamon,és kitörni készültem a sémából.

Ehhez 2 nagyon szép lakkot választottam-a képen lévő Kiko-t a nyomdázáshoz használtam-.

Nagy szerelmese vagyok a zöld színnek,imádom és megnyugtat,manikűrben is nagyon szeretem,ahogy az otthonomban is.A Nicole by opi-I shop mintage egy állandó kollekciós világoszöld krémes lakk,rajtam 3 vékony rétegben fedett,mellé választottam a szintén világoszöld ámde homoklakkot,ami a Zoya-Vespa.
A Nicole by Opi nagyon tettszetős,úgy érzem illik hozzám,menta hatása van.
A Zoya is 3 rétegben fedett rajtam,nagyon szép árnyalat,benne millió apró ezüst glitterrel.
Azt megemlíteném nálunk egy hete egyfolytában köd van, a napfény luxus,akkor sem tudtam volna napfényben fotózni,ha térdenállva könyörögtem volna érte :D




A választott nyomdaminta körökből és pontokból áll.Szerintem nagyon szép,a Kiko lakk tökéletesen jó a nyomdázáshoz.







Összességében a Zoyáért odáig vagyok,annyira szép,hogy hihetetlen.Kellemes árnyalat,nem éreztem magam rosszul,hogy világosabb lakkot viselek,sőt !!!

A Nicole by opi is tetszik,viszont ha elfogy nem hiszem,hogy újra fogom venni.A lakk az Emag oldalon elérhető,én akciósan vettem,és a nyomdázás előtt állapotban fedőlakk nélkül volt látható,egyszerűen fantasztikusan fényes.


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Nicole by Opi-I shop mintage 3 rétegben
Zoya-Vespa 3 rétegben
Cheeky CH7 nyomdapaletta
Kiko 706 mágneses lakk nyomdázáshoz
Sinfulcolors top coat




kedveled a (világosabb) zöld lakkokat?



8 megjegyzés :

  1. Ez nagyon tetszik, visszafogott, de mégis látványos. A Zoya-t talán még én is beszerezném, szép ez az árnyalat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon, nagyon tetszik. Engem kicsit az uszodai csempére emlékeztet, de jó értelemben :D

      Törlés
  2. Nagyon kellemes lett ez a manikűr. (-:

    VálaszTörlés
  3. A zöld ezen árnyalatait szeretem, csodás mani lett. :)

    VálaszTörlés
  4. Tetszik nagyon! A Zoya Vespa különösen. Nem is értem mihez fogunk kezdeni Pixie dustok nélkül :(

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kellemes ez a zöld szín, gyönyörű a mintával. Szeretem a zöldet, de nagyon nem mindegy az árnyalat :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!