2014. december 3., szerda

SinfulColors-Endless blue

Sziasztok


Múlt hétvégén valami szuper kis kék lakkra vágytam,meglepő, mégis igaz.
Ehhez társult még egy Max Factor lakk,de erről kicsit később.
Szóval a Sinfulcolors-Endless blue egy kobaltkék lakk,valami félelmetesen szép,nem is hittem volna,hogy magamon is tetszeni fog.
Élőben igazi vibráló kék,nem igazán volt szívem lemosni,de muszáj volt helyet adnom egy másik manikűrnek.
Fedése szinte tökéletes,2 rétegben kentem fel,viszont a képeken,vakusnál főleg, átütött a körömvégem,így került rá egy harmadik,vékony réteg.





Ez a lakk kenterbe vágja a Kiko-Blue elettrico lakkját amiről itt írtam.

Az általam hanyagolt Max Factor-Fantasy fire lakkot is elővettem,ezen a kék lakkon igen jól mutat.




Végül nyomdáztam is rá.Nekem nyomdázva jön át igazán a manikűr,imádom a virágos mintákat,az ilyen nyomdapalettákal megveheteő vagyok kilóra.
A Fantasy fire nagyot dob az egészen,muszáj lesz többször használnom.









Felhasznált lakkok és kellékek


Pupa-Base
SinfulColors-Endless blue 3 rétegben
Max Factor-Fantasy fire 1 rétegben
Konad fehér nyomdázólakk
EDM05
Konad top coat





kedveled a kék lakkokat?




26 megjegyzés :

  1. Ez fantasztikusan gyönyörű lett így nyomdázva a virágokkal *.*

    VálaszTörlés
  2. Egy ideje leszoktam a kék lakkokról, pedig van csomó, főleg sötétkék, de pár világos is. Vannak korszakaim, zöld és kék után most a piros :)
    De néha felkenek egy ehhez hasonló de nem ilyen szép kéket, na akkor mindig megjegyzik, hogy de jó. Mert szokatlan :)
    A mintával nagyon tetszik a manikűröd, nekem a MF lakk nélkül is bejönne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem most piros korszakom van :D
      kék nem igazán jellemző,már írtam miért :)

      Törlés
  3. Csodálatos ez a mani, minden szempontból! :))

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű, még kék lakkon nem próbáltam a Fantasy Fire-t :)

    VálaszTörlés
  5. Szépséges lett! :)
    Nagyon tetszik, ahogy a kék alapon, a fehér virágok között előcsillan a Fantasy Fire!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :3
      próbáltam normális lefotózni,előben nagyon szép volt,kis sejtelmes a fantasy fire :)

      Törlés
  6. De szép lett, a kék lakk nagyon jó önmagában is, mintával pedig csodálatos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglepő módon nekem is tetszik ez a kék :)
      örülök,hogy tetszik a manikűr Andi :) Köszönöm :)

      Törlés
  7. Húúú, ez de szép! Maga a minta is isteni,de ezzel a varázslatos alappal...nagyon jóóóó! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia, olyan helyen vagyok most ahol árulnak sinfult és az érdekelne hogy átalánosan mennyire vagy elégedett vele? A fehér, fekete meg a világos színek mennyire fednek? Tartósságáról tudsz mondani vmit? Köszi szépen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia....én elégedett vagyok ezzel a márkával,mint minden márkában vannak gyengébb darabok.
      A fehér nagy kedvencem nail art-nál legfőképp,fekete nekem nincs,de biztos jó lehet, világosabb színek között van olyan ami 3 réteges,de ha tudsz nevet írni,írom a véleményem :)
      Tartósnak tartósak,és elég sűrűn lakkozom a körmöm,szóval 2-3 napot tuti bírnak :)

      Törlés
    2. Köszi, még annyira nem figyeltem meg az álványt, mindig vmi mást kell nézni. De akkor hozok haza párat. Azt megkérdezhetem h miért jobb nailarthoz ez mint pl. Az alpin snow?

      Törlés
    3. Az ecste miatt mindenképp. Én szívesebben használom ezt,mint az Opi-t,ez a lakk 2 euro az Opi 15,legalábbis nálunk :)

      Törlés
    4. Jogos :) köszi mégegyszer :)

      Törlés
  9. Csodálatos lett! Különösen tetszik a kék lakkon ez a MaxFactor lakk. Annyira jól mutat ahogy a fehér virágok alatt megcsillan.:D Ez is kedvenc!:)

    VálaszTörlés
  10. Ez a Max Factor lakk nekem nem kedvencem, de Te kihoztad belőle a legszebb oldalát :-) Csodás manikűr lett :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!