2014. december 30., kedd

Yankee Candle vélemény 2.

Sziasztok


Ismét pár Yankee Candle véleményt osztanék meg veletek.
Nos,ezt előre le kell szögeznem,hogy sokszor nem egyezik az ízlésünk,így az esetleges feléreértéseket elkerülése végett,az ÉN személyes tapasztalatom írom le.De ezt már az előző bejegyzésben is írtam.
Tapasztalataim annyival kiegészíteném,hogy eltérő lehet egy-egy illat erőssége.Én elég nagy szobában égetem a tartokat,már az illatgyertyákat is,a kisebb lakkos szobámban elég intenzívek a mintagyertyák,míg a tartok a nagyon helységet is betöltik,de kevésébé érzem őket erősnek.
Az előző bejegyzésben itt olvashatjátok,már írtam pár tart-ról,most sem lesz másképp.
Képeket nem mellékelek,szerintem ez ebben az esetben elhagyható-ha igény van rá,legközelebb fotózok- nagy része felkerült már instagramra,égetős közben.
Dcemberben inkább a Karácsonyi illatok kaptak helyet...de a dinnyés illatokat sem kíméltem :)






Christmas cookie

"Vajban gazdag, vanília-illatú cukros sütemény ünnepi aromája"


Vanília ellenére tetszett.Elég jó kompozíció,nem volt túl édes,szerintem nagy szobában pont jó volt.

5 pont







Cranberry ice





Tökéletes Karácsonyi illat,kicsit csípős mégis kellemes.

5 pont




Christmas garland


"A frissen vágott fenyőágak és a zamatos áfonya keveréke adja ezt az igazán karácsonyi hangulatú aromát."





Ez az illat nekem tetszett,valóban fenyő illata van.Pár nap után kicsit soknak éreztem,akkor már vesztett az erelyéből is,szóval egy pár alkalomra megéri használni.


4 pont




Angel's wings


"Az édes vattacukor, friss virágszirmok és finom vanília mennyei aromája"


Szuper édeskés illat,annyira nem volt erős mint vártam.
Ezt szívesen újravenném!


5 pont



Red apple wreath

"Az édes alma, fahéj valamint a dió és juhar ünnepi illata."



Tökéletes Karácsonyi illat,ez 100pont :) Egyik kedvencem,nagyon hangulatos,kellemes nem émelyitő.




Christmas memories

"Egyenesen a konyha szívéből… a fűszerek és édességek egyedülálló keveréke, mely felejthetetlen ünnepi pillanatok hoz el otthonába."



Elég intenzív illat,egy hétig égettem,még a negyede így is megvan.
Elég édeskés,nekem tetszik,a páromnak is bejött.

5 pont



Christmas eve mintagyertya

"Az édes szilva és cukrozott gyümölcsök hagyományosan ünnepi illata."




Csalódás.Mintagyertyában semmilyen illata nem volt :(

-1 pont




Bay leaf wreath




Babérlevél koszorú.Érdekes mentolos illata volt,elég hamar elillant.Már el is használtam az egészet,kb. 2 este alatt.

3 pont






Season of peach


"A varázslatos fehér pézsma aromája elkalauzolja a nyugodt és békés hóesés csendes magányába."

Mintagyertyában vettem meg,plusz rendeltem is belőle mielőtt kipróbáltam volna.

Nos,utálom ezt az illatot,szó szerint.Katyval beszélgettünk róla,megállpítottuk,hogy eleinte kellemes illat,majd a végefelé érdekes érzéssel tölti el az embert.

Komolyan,rossz kedvem van ettől az illattól,az életben nem szeretném újravenni!!!

1 pont (mintagyertya lévén intenzív az illata,amúgy-10 pont )




Baby powder


"A lágy baba púder gyengéd illata."





Füdőszobába illő illat,annyira nem tetszett.Kicsit érdekes,nekem tömény régiesnek ható illata van.,olyan mint valami régi szekrényben.


3 pont




Lake sunset


"Az aranyló napsugarak még utoljára megmártóznak a szinte mindig kék vízben, felidézve számunkra egy nyugodt, pézsmaillatú naplemente emlékét."






Black cherry után az egyik kedvencem!!Olyan jó kellemes illata van!!!!


10 pont






Sweet apple

"A tökéletesen érett és ropogós alma egyenesen a gyümölcsösből."






Abszolút kedvenc,olyan mint amikor az ember nyáron egy almafa alatt csemegézik,és élvezi a csendet.
Nagyon kellemes,tetszik,semmi mű illat csak a természetes alma.


5 pont




Ginger dusk

"Egy üdítő érzés, ahogy a tiszta levegő keveredik a frissítő fűszerek és az édes citrusok aromájával."







Kellemes illat,elég light,de élvezhető!!



5 pont






Lemon lavander


"Tiszta és hivogató, a friss, lédús citrom és édes levendula-virág keveréke."








Mindenképp újraveszem,mintagyertyában is tökéletesen érezhető az illata.Kevés citrom és levendula talál egymásra,nagyon harmonikus kellemes illat.



5 pont







Waikiki melon


"Aloha! A napsütötte, lédús dinnye és egy csipetnyi édes narancsolaj aromájának kombinációja."





Imádom a dinnye illatát.Nálam ez az illat nyert,visszarepített a nyárba!!!


5pont






Soft blanket

"Az édes álomba csomagolt illat... citrus, vanília és borostyán különleges keveréke."








Cuki a maci,viszont mintagyertyában nem elég erős az illata.
Megvettem tartban is,remélem így jobban fog tetszeni.


4 pont






Ebben a körben ennyi lenne,ha van olyan illat amit ajánlanátok,ne habozzatok leírni :)





Próbáltad már valamelyik illatot innen?






















3 megjegyzés :

  1. A Christmas cookie-t imádom, a Christmas memories nekem annyira nem jött be, ellenben a Christmas Eve igen (tart volt belőle). Ja és ha már Sweet apple, én a Sweet strawberry-t imádom :)

    VálaszTörlés
  2. a Christmas Garlandot én az elején nem is éreztem... :D aztán megcsapott az illata és akkor meg már sok volt. de utána hozzászoktam, karácsonyra szerintem tökéletes. :)

    VálaszTörlés
  3. Szeretem az illatleírásaidat, mert velősek, mégis megfogják a lényeget. A Waikiki Melon az egyik örök kedvencem :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!