2014. december 19., péntek

Zöld manikűr


Sziasztok


Egyik este,pár hete,a fiókomban lelkesen kotorászva kezembe akadt ez a lakk.
És bevillant vele egy manikűrt.
Általában Karácsonykor és a zöld lakkokat részesítem előnyben,idén teljesen más irányba ment el nálam a dolog,viszont a zöld lakkozás nem maradhat el,így felhasználtam ezt a lakkot.

Ez a kollekció még 2012-ben jelent meg (Snow white),a Bashful azaz a Szende törpéről lett elnevezve.
Egy fenyőfazöld lakkban milliónyi arany csillám tűnik fel.Egy rétegben is fed,a megszokás miatt kentem rá még egyet.
A hüvelyk és a gyűrűsujjamra kentem fel teljes egészében a lakkot,a többinél a francia manikűrt alkalmaztam.A gyűrűsujjamra egy mintát készítettem,akril festékkel,majd a körökbe kis csillámot szórtam.
Pontózot is használtam,így lett tökéletes az egész.






Nagyon ritkán viselek ilyen féig "csupasz" manikűrt,de valamiért ezt jól éreztem magamon.
A zöld lakk nagyon az én ízlésem,ismétlem önmagam: kár,hogy hanyagoltam eddig.





Felhasznált lakkok és kellékek


Pupa-Base coat
Essence-Bashful 2 rétegben
Arany akrilfesték
Csillámpor
Pupa-Top coat




like or not??



6 megjegyzés :

  1. Meglepő tőled ilyet látni :) Nekem tetszenek a csupasz manik, kicsit más, mint a megszokott. Nekem ennyi pont elég ebből a zöldből, kicsit spenótzöld számomra :) Az akrilfestés nagyon mutatós.
    Idén nálam piros lesz a karácsonyi manikűr, bár használtam mostanában a karácsonyzöld lakkomat, de csak egy napig, fura volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért jó olvasni engem,mindig tudok újat mutatni :D (viccelek)
      Én még nem döntöttem el,milyen lesz a Karis manim (ma nem érzem nagyon jól magam,és remélem nem leszek beteg).
      Igazd van,ebből a színből pont elég ennyi. :)

      Törlés
  2. Na ez nagyon tetszik! Egyben meglepődtem is,mert ritkán festesz francia mintát,pedig szerintem nagyon jól mutat a körmeiden!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!