2014. december 11., csütörtök

Zoya-Aurora


Sziasztok




Ma egy teljesen megosztó lakkot hoztam a Zoya személyében.
Rengeteg blogot olvastam a Zoya-Aurora-ról,és mindig meggyőztem magam,hogy bizony nekem ez a lakk nem kell,sokan írtátok,hogy semmi extra,sokan megváltak tőle....
Sokszor úgy választok lakkot magamnak,hogy látok benne valami fantáziát,esetleg valami szuper díszítést elképzelek rá,nem az alapján kerül a kosaramba,mert trendi,és mindenhol ezt nyomják.
Nos,egyik reggel úgy keltem fel,hogy nekem bizony az Aurora kell.Semmi előzmény,semmi kép vagy swatch,egyszerűen felvillant az égő a fejem felett.
Ezt a lakkot Erika vette meg nekem-örök hála a segítségedért-,amikor elérhető volt Nailland.
Az Aurora egy lila alapszínű holos lakk,2 rétegben fed.Felkenés után sokáig nem nézegettem a körmeim,semmi extra érzést nem váltott ki belőlem.
Viszont amikor visszanéztem a képeket,döbbentem rá,ez a lakk egy csoda!





Nyomdázva lett igazán tökéletes,valami olyan mintát kerestem rá,ami kicsit más mint a megszokott.






Összességében,aki eddig úgy volt mint én,hogy nem kell,hogy a sarokban porosodjon,az első felkenés után megváltozik a véleménye.
Ez a lakk nagyon szép,semmi kétség nem fér hozzá,viszont érdemes kihozni belőle a maximumot valami mintával,de természetesen önmagában is megállja a helyét.
Lehet nélküle élni,de nem érdemes :) :p



Felhasznált lakkok és kellékek

Pupa-Base
Zoya-Aurora 2 rétegben
Pueen12 nyomdapaletta
Konad fehér lakk
Konad top coat






neked megvan ez a lakk,ha nincs,kipróbálnád?

15 megjegyzés :

  1. Én egy percig sem gondoltam, hogy ez a lakk unalmas vagy fantáziátlan lenne. Szerintem gyönyörű, én díszítés nélkül is imádom, sőt, jobban tetszik, mint a PP Pandora, pedig az se egy csúnya lakk... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez már a bőség zavara nálam :D Talán ez olyan szín volt,ami nélkül is teljes lett volna az életem,de hát ez van,beadtam a derekam :)

      Törlés
  2. Már nem is utálom annyira a lilát, egyre jobban tetszenek a különleges árnyalatok. Ez nyomda nélkül is gyönyörű!!

    VálaszTörlés
  3. Olyan gyönyörű *-* nekem most minta nèlkül jobban tetszik *-* és ez nekem is megvan :D

    VálaszTörlés
  4. Lassan nem fogok tudni élni nélküle :-) Ez minta pedig nagyon jó, mintha meghajlítaná a körmeid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lassan.... :D
      Ugye milyen ez a minta? nekem is nagyon tetszik.Köszönöm :)

      Törlés
  5. Imádom őt, és nem válnék meg tőle, csak ha nagyon muszáj lenne. Megvan a Pandora és a Hussy is, de simán megférnek egymás mellett! Csodás, és nekem ő önmagában tetszik igazán! :-)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű, de most nyomda nélkül tetszik jobban :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon imádom ezt a lakkot, ha épp nem tudom, hogy mit kenjek fel, akkor mindig ő kerül a kezembe, annyira szép :)

    VálaszTörlés
  8. Csodás ez a lakk, ha találkoznék vele valahol tuti megvenném. Rendelni nem akarom, mert akkor csomó mindent rendelnék mellé, és ugye a pénz. :D

    VálaszTörlés
  9. Tudod,hogy mindig szívesen segítek neked,ha tudok. :) Én is imádom ezt a lakkot!
    Nagyon jól néz ki ez a minta,jól mutat a lakkon!:)

    VálaszTörlés
  10. Ó, te jóságos magasságos... Miért van az, hogy minden lila lakk olyan tökéletes? Ez is kellene, hiába van már vagy nyolvan lila lakkom, de akkor is :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!