2015. január 13., kedd

31 day challenge-16-Color opposites


Sziasztok



Vasárnap azon gondolkoztam,milyen manikűrt készítsek,akkor beugrott,hogy a 31 napos kihívást tavaly nyár óta nem folytattam.Amikor kevés ötletem van,szívesen nézek egy-egy kihívás után.
A 16. pont a Color opposites,azaz az ellentétes szín.Neten rákerestem,ahol egyből megakadt a szemem a lilán.A lila ellentétes színe a sárga,hát legyen ez akkor.
Én alapszínnek 3 lila lakkot választottam,amit gradient formájában vittem fel a körmeimre.Mivel akartam,hogy a sárga is kicsit érvényesüljön,így a gyűrűs illetve a hüvelykujjamra a Barry M-Textured -Station road-ot használtam.






Az egészre sárga nyomdaminta került,hát,maga a sárga nyomdázólakkom nem a legjobb,abszolút nem pigmentált.








Nos,úgy érzem a feladatot teljesítettem.Viszont ha van tippetek jó sárga nyopmdázólakkra,kérlek ne tartsátok magatokban:)



Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Kiko-330
Kiko-315
Kiko-334
Barry M-Station road
Sminkszivacs
Héhé 003
Konad sárga nyomdázólakk
Konad top coat





kedveled a lila sárga kombót?





11 megjegyzés :

  1. Ez aztán élénk :) Kicsit sajnáltam volna ezt a szép átmenetet ennyire eltakarni, de nagyon jó lett, a sárga homoklakk is tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon tetszik ez a minta.Láttam egy neon alaplakkon,valami félelmetesen szép volt :)
      Ettől független muszáj volt ellentétes színekkel variálnom :D

      Törlés
  2. fú király lett, nagyon szép!!! és barry m station road ♥ :) *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Gondoltam,hogy neked tetszik :) Hisz tőled kaptam.... :)

      Törlés
  3. Hú, nagyon jó lett! :) Hol található ez a 31 napos kihívás? Lehet, hogy én is belevágnék. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://2.bp.blogspot.com/-XF-O-Se4ReE/UlPQ5fX717I/AAAAAAAAWB4/A5iqCFLMOzo/s1600/NailTarts%2B31-Day%2B%2BChallenge.jpg

      Köszönöm :)

      Törlés
  4. A Moyra sárga gellook-ját próbáld ki. Nálam nyomdához is jól muzsikál Felicite. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tippet.Hát ez a Moyra önmagában is nagyon szép!!!

      Törlés
  5. Eszembe se jutott volna ezt a két színt együtt használni,de nagyon ütős lett a végeredmény!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!