2015. január 8., csütörtök

Colour Alike-497



Sziasztok



Az utolsó eddig ki nem próbált Colour Alike lakkot hoztam.
Nekem hiányzonak a színek,komolyan,most kicsit ráuntam a sötétebb lakkokra,így erre az alapszínre is egy vidám kis színes minta került.
Ez a lakk a 497-es lakkja,egy lila bázisú holos lakk.
Felkenve  a holo hatás annyira nem jön át,mint a full holo társaival ellentétben,de szerintem a színe kárpótol mindenért.


2 rétegben fed,szerintem egyszerűen tökéletes a lakk.Egyszerű lakkozni az ecsettel,pont megfelelő mennyiséget vesz fel,szépen terül,és nem csíkozódik.Száradása gyors.






A mintát a bundle monster palettáról választottam,kicsit játékos kedvemben voltam,és hozzá 3 másik Color Alike lakkot hívtam segítségül,és elkészült a végeredmény.







Összességében nagyon szép ez a Colour Alike lakk,de tudnék nélküle élni,hiányzik a kis plusz holo belőle.Az árát viszont mindenképp megéri!


Feéhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Colour Alike-497 két rétegben
A mintákhoz: Colour Alike: 511,513,510
Bundle monster Bm-607 egyik mintája
Konad fehér nyomdázólakk
Konad top coat




neked tetszik ez lila lakk?


22 megjegyzés :

  1. Juj de szép lila! Nekem a 496 van meg, és az is csodaszép... *_* Jó kis márka ez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban,nagyon szuper kis márka ez :)
      496 lehet nekem is megvan,nem emlékszem :D

      Törlés
  2. Hát a lakk annyira nem, ez a középlila, de amit alkottál a végére, az őrült jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)
      Hát tudnék a lakk nélkül élni ,írtam is :)

      Törlés
  3. Csodás szín, szerintem nem kevés ennyi holo :)

    VálaszTörlés
  4. Ez egyszerűen csodás lett! Nagyon tetszenek a színek. Én mivel lila-fan vagyok, így egyértelműen ez is nagyon tetszik. (-:

    VálaszTörlés
  5. Hát ez a lakk valami csodálatos :O

    VálaszTörlés
  6. A holo tényleg egy kicsit kevés. :/ de ezt ellensúlyozza a gyönyörű manikűröd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy :) Köszönöm :)
      Tegnap elég rossz napom volt-egy hülye ember miatt mérgelődtem-amikor elolvastam a kommented,elmosolyodtam,és arra gondoltam,hogy felesleges bosszankodnom,elvesztegetett idő,amikor valóban vannak kedves emberek is :)

      Törlés
  7. Nagyon jó lett a mintával, rettentően tetszik!

    VálaszTörlés
  8. Csodás ez a lila CA lakk! A minta pedig észbontóan jó lett! Nagyon jól mutat a sok szín együtt!:)

    VálaszTörlés
  9. valami csoda a színe! *-* xx
    Bianka

    VálaszTörlés
  10. Woah, maga az alaplakk is hihetetlenül telt és vibráló lila, csodálatos! De ez a minta rá még szuperebbé teszi, komolyan emelem kalapom, mert fantasztikusat alkottál :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!