2015. január 28., szerda

Faby nails-Future faby mini kollekció

Sziasztok



Mai napra különleges kis kollekció egyik lakkjával jöttem.

A Faby nails,számomra is új márka,ami nem is olyan régóta létezik,de már elég nagy sikert aratott az olasz blogger lányok körében-és az orosz lányoknál is.
Ezt a mini kollekciót a névnapomra kaptam a  páromtól,aminek különösen örültem.Elég ritkán vesz nekem lakkokat,ha vesz is a remek megfigyelő képességére hallgatva nem okoz nekem csalódást.
Abszolút olasz márkáról van szó,viszont én instagramon lettem rá figyelmes,egy orosz lánynál láttam,akkor estem szerelembe,és kezdtem róla áradozni.
Akkor kinéztem magamnak a 2014-es őszi/téli kollekciót,ami a Future faby nevet kapta.
A vásárlásig már nem jutottam el,ugyanis a párom beelőzött. :D


A mini kollekcióról annyit,hogy 4x5ml-es lakk lapul a dobozban.Mint a neve is sejteti egy futurisztikus jövő lakkjai kerülnek a körmünkre.Szerintem a desing nagyon szuper lett, a nevek is,de futurisztikus hatás nem jön át.
A mini lakkok ugyanolyan formájúak mint a nagy méretűek,nekem tetszik ez a forma, az ecsete hajaz a Opi lakkokéra,elég kényelmesen lehet velük dolgozni.

4 szín kapott helyet,egy feketés ami a It's not black,it's dark nevet kapta,egy nude Sensual touch nevet viseli,egy pinkes "lótuszvirág szín" ami a Lotus flower in Shanghai ,és az utolsó Nuit des mystéres egy kék alapszínű zöld glitteres lakk.
A kollekcióban 12 lakk jelent meg,vannak köztük még ígéretes színek.






Amit én elsőnek fekentem a kék alapszínű zöldes lakk,igazi csemege.
A lakk 2 rétegben fedett,száradása gyors.Jelen esetben a lakkra nem került minta,valahogy nem éreztem szükségét.
Engem ez a színvilág teljesen magával ragadott!!!
Egyetlen dolog nem tetszett benne,hogy én általában a körmöm végét a lakkal szoktam fixálni,és mégis úgy tűnik a képeken,hogy ez a művelet lemaradt.







árnyékban


Nos,az első lakk nagyon szuperül teljesített,10-ből 9 pontot adok neki,egy pont levonásra került,a körömvég miatt. :D





Neked tetszik ez a színvilág?
Melyik legyen a következő lakk ,amire kíváncsi lennél?






7 megjegyzés :

  1. Nagyon jó színe van, nekem is tetszik :) szerintem is kár lett volna rá a minta, ez így szép önmagában :) kíváncsian várom a többi lakk tetszjét is :)

    VálaszTörlés
  2. Hűha, tényleg érdekes színe van, nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,valóban nagyon szép.Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Mind a négy szín nagyon tetszik! Várom a többit is :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!