2015. január 11., vasárnap

Héhé nyomdapaletták + teszt



Sziasztok



Szerencsésen megérkeztek a Héhé nyomdapalettáim,amiket még december elején rendeltem.Az ünnepek miatt kellett várnom rá,közel egy hónapot,de megérte,nem csalódtam bennük.
Elig ritkán rendelek az Aliexpresszről,viszont olyan jókat olvastam ezekről a palettákról,hogy rendeltem 10db-ot magamnak.

A palettákról elég keveset tudtam,az biztos,hogy kétfajta létezik.Az egyiknek sima fém a hátulja a másiknak mint bármelyik "jobb" nyomdapalettának,feliratos.Állítólag aminek fém a hátulja az a feliratos másolata-tehát fake-,hát nem tudok erről igazából mit írni.Fogalmam sincs létezik eredeti vagy hamis,az biztos,hogy az árban van különbség.
Elég nagy kétségek közt próbáltam ki az enyém,hisz ez sima fém hátuljú,de tökéletesen jól lehet nyomdázni velük.



Én 10db-ot választottam magamnak-van ahol egyszerre többet is lehet vásárolni-,az eladó az egyik általam válaszott paletta helyet egy teljesen másmilyet küldött-marha nagy ész kell elrontani egy ilyen rendelést- de túlélem.
A minták nagyon szuperek,nekem tetszenek,már 60 féle paletta látott napvilágot,így nem volt egyszerű a választás.












az általam nem válaszott paletta


Hehe 03-as palettáról választottam a spirál szerű mintát.Kíváncsi voltam hogy működik,a Konad a fehér silk lakkjával.Fedése elég gyenge,azért is ezt választottam.

Az alaplakk a Picture Polish-Cosmos-csodás egyértelműen.









Itt megragadom az alkalmat és írnék pár szót a Diy gyűrűről.
Ugyanazzal a mintával készült mint amivel a körmömre nyomdáztam,az alap a Colouralike Black saint lakkja.
Hihetetlen jó móka a Diy körömlakkos gyűrű elkészítése,elég könnyen lehet egyedi ékszert készíteni.Elkapott a gép :D




Ha szeretnétek Aliexpresszről rendelni,elég rákeresni a palettákra,elég sok eladónál elérhetőek :)





neked tetszenek ezek a paletták?
a diy gyűrűk?





8 megjegyzés :

  1. Szép a Cosmos és a lemezek is tök jók, még az is, amit amúgy nem te választottál, érdekes rajta a minta :)
    A gyűrűk pedig nagyon jól néznek ki!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek a minták. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a mani! A paletták egy részét én is beválasztanám a készletembe. A gyűrűknél meg elhiszem, hogy elkapott a gépszíj, a lehetőségek tárháza végtelen! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek a lemezek, sok nekem is tetsző mintával. A kék manikűr pedig nagyon szép lett, nagyon tetszik. (-: És a gyűrűk is! ;)

    VálaszTörlés
  5. Hű, vannak itt igazán izgalmas lemezek! :) Azt hiszem benézek én is AliExpressre...
    Szuper lett a manikűr, nagyon tetszik a hozzá készített gyűrű is! :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó minták vannak a palettákon :) a mani csodás, és a gyűrűk is!!!! :)

    VálaszTörlés
  7. Jó lemezek, és a gyűrűk!! Nagyon tetszenek!! Nem is tudtam, hogy van direkt gyengén fedő nyomdázólakk. A Cosmos mindenhogyan szép, magában, nyomdázva :)
    Azért kipróbálod a nem választott lemezt is?

    VálaszTörlés
  8. Valami fantasztikusak ezek a minták!:) A gyűrű és a manikűr eszméletlen jó lett!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!