2015. január 24., szombat

Japán mintás manikűr



Sziasztok


Mai napra egy kis cuki japán mintás manikűrt készítettem.
Imádom a japán kultúrát,szívesen ellátogatnék egyszer Japánba.Ez ihlette a manikűröm.

A mutatóujjamra egy japán csersznyevirág került,aminek az az érdekessége,hogy Fuji hegy istennője,tavasszal életre kelti a halott virágokat.Ez az életképesség legfőbb szimbóluma.
Középső ujjamra egy gésa,tradicionális szórakoztató művész.A többi ujjmra virág motívumok kerültek.


Az alapszín a Zoya-Purity erre készült egy rózsaszínes színátmenet,majd felkerültek a minták.








Összességében nekem tetszik az ilyen fajta manikűr,a színek és a hangulata.




Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Zoya-Purity 2 rétegben
Sminkszivacs
Kiko 503 és 506
Moyou Suki kollekticon 02
Bundle monster BM-617
Kiko és akrilfestékek a minták kitöltéséhez
Konad top coat





kedveled az ilyen jellegű manikűröket?


26 megjegyzés :

  1. Nagyon jó lett, én is szeretem japánt, egyik álmom, hogy kijussak egyszer :) szeretnèm a nyelvet is megtanulni :) imádom ezt a manidat csodás lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem sikerül :) Én is szívesen mennék,remélem egyszer nekem is összejön :)

      Törlés
  2. Annyira jó lett! (-: Én is szeretem a japán kultúrát, ez a manikűr visszaadja a hangulatát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Kifexek, hogy ez milyen gyönyörű! Imádom a színeit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik.Köszönöm :)

      Törlés
  4. Hűha, szokatlan mani :) A gyűrűsujj nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Hát néha kell szokatlan mani nem? :D

      Törlés
  5. Annyira gyönyörűek ezek a színek együtt*-* Szép lett!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :D

      Törlés
  6. ez nagyon szuper lett, már instán is nagyon tetszett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy tetszik :)
      Néha instán megelőzöm magam :D Ezzel a manival jelentkeztem a Nailland heti játékára...Kevés sikerrel :)

      Törlés
  7. Nagyon szép lett és szerintem nagyon jól elkaptad a hangulatát is ennek a cseresznyevirágos dolognak:) A szinek szuperek.

    VálaszTörlés
  8. Atyaég, erre nincsenek szavak, annyira jó lett! Hatalmas japán mániás vagyok, imádom a kultúrájukat, és ez a manikűr annyira illik hozzájuk! minden elismerésem, fantasztikusat alkottál :)

    VálaszTörlés
  9. Hú, ez csodás. :) Nagyon tetszik. :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!