2015. január 22., csütörtök

Kiko-so stylish-02 Mauve



Sziasztok


Folytatom a Kiko-So stylish lakkok bemutatását,ma a második Mauve színt hoztam.

Mauve egy lila és levendula közötti árnyalat,elég sápadt szín.
A lakk két rétegben fed,fényesre szárad,az ecsete hosszúkás és vékony,elég könnyű vele lakkozni,száradása jó.
Én teljesen odáig vagyok érte,annyira szép ez az árnylat!!Még ha a képek lámpa alatt is készültek,teljes a szerelem!

Személy szerintem nekem ez nyomdázás nélkül tetszik igazán,de le is lőttem a poént :)




A minta a Héhé palettáról való,érdekesen szép,de a képeken nem jön át az egész.Olyan az egész mint a kokcás fülü nyúl :D








Összességében a második lakk is kiállta a próbát,remélem mindegyik lakk ilyen minőségű lesz.
Ha lemaradtatok volna az első lakkról 01 Blush ,itt megtaláljátok.

Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko So stylish-02 Mauve 2 rétegben
Héhé 001 nyomdapaletta mintája
Konad fekete nyomdázólakk
Konad top coat






neked tetszik ez a szín?
nyomdázva vagy minta nélkül?



8 megjegyzés :

  1. Tetszik az alapszín nagyon, elég sok cucchoz lehet hordani a "piszkos" színe miatt. Jó lenne, ha itthon is lenne Kiko

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Én bízom benne,hogy hamarosan otthon is lesz :)

      Törlés
  2. Bár lila :) de nagyon tetszik, kevesebb nyomdával még jobb lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Szerintem önmagában is nagyon szép...

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez a szín! Igaz, én nagy lila-fan vagyok, de ez nagyon szép. Nyomdázva is tetszik, ötletesen alkalmaztad a mintát. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Jó olvasni ezt,sokan nem kedvelik a lilát...

      Törlés
  4. Nagyon szép szín, nyomdázva is szuper, bár, sokáig nézve káprázik a szemem :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!