2015. január 19., hétfő

ManiCute-Ovis jel


Sziasztok



Ismét ManiCute,megint eltelt két hét.
Mai témánk az ovis jel...
Én nagyon utáltam ovodába járni,3 év teljes trauma,amire nem szívesen emlékszem vissza,és bevallom nem tudom mi volt az ovis jelem.Ettől független próbáltam teljesíteni a mai feladatot :)

Alaplakknak egy Sinfulcolors lakkot választottam,ami az Easy going,egy fehéres nagyon halvány pink lakk.Nagyon szép ez az árnyalat,2 rétegben szépen fed.
Erre mindenféle gyerekes mintát választottam,pl.: fésű,autó,gomba vagy épp gomb.







Felhasznált lakkok és kellékek


Opi-Base coat
Sinfulcolors-Easy going 2 rétegben
Pueen 38
Gals GA9 és GA7
Cheeky CH43
Konad m16
Moyou Scolar 05
Bm-307
Akrilfesték
Kiko top coat





19 megjegyzés :

  1. Ó mégegy sorstárs, aki utálta az ovit :)))))))))))) Aranyosak ezek a minták!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      hát utáltam még szépen is van fogalmazva :D 3 évig zsepit ettem,olyan szinten kivoltam,hogy reggel fél délelőtt sírtam :D 3 évet kitörölném az életemből....

      Törlés
  2. Hát ez űbercuki lett :)

    Én se szerettem az ovit. Egyszer majdnem sikerült kivennem egy nap szabit másnapra, de anyu lebuktatott, amikor értem jött, hogy nem is megyünk a mamához és jönni fogok oviba, rendeljenek nyugodtan nekem is ebédet >:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Ez a legjobb eddig. :D Fu ha visszagondolok erre az időszakra gyomoridegem lesz!

      Törlés
  3. Hogy ez mennyire jó lett! (-: Nagyon aranyos. Nekem vakond volt a jelem, de sosem tudtam lezajzolni a munkalapok, rajzok hátuljára. A Monogrammomat, a K. Á. -t le tudtam írni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. iii a vakond nagyon cuki :D Régen volt is ilyen mese.....

      Törlés
  4. Nagyon cukik a minták!Tényleg olyan óvodás hatásuk van!:)

    VálaszTörlés
  5. érdekes, a bloggerek nem szerettek oviba járni. :D:D
    egyébként nagyon cuki lett a manid. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem lennék blogger is utáltam az ovit :D
      Örülök,hogy tetszik a mani,köszönöm :)

      Törlés
  6. Nagyon cuki mani, az alaplakk pedig különösen tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,és külön köszönöm,hogy észrevetted az alaplakkot :) Valóban nagyon szép,eddig még külön nem írtam róla,de szerintem nem érdemes elmenni mellette,és dedikálok neki egy posztot :)

      Törlés
  7. Hát ez szomorú, nekem nem volt bajom az ovival, a gyerekeim sem utálják, de ha szabadnapos vagyok, elhozom őket délben, úgy szeretnek legjobban menni :) Az óvónők sara, ha egy gyerek ennyire nem szereti az ovit, szerintem.
    A mani persze tetszik, de akkor nem is sokáig hordtad gondolom, ha ennyire nem jó emlékezni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm lehetséges,de nem is biztos ez....Én eléggé anyás voltam,tiszta trauma volt,hogy nem jönnek értem,stb.,ez nagyon kihatott a gyerekkoromra.
      És nem volt sokáig rajtam a mani :D

      Törlés
  8. Nagyon cuki lett ez a manikűr! :)
    Érdekes, hogy milyen sokan nem szerettetek oviba járni. Nekem nincsenek ilyen negatív emlékeim, bár én csak 1 évig jártam oviba. Nem is igazán emlékszem rá, azt sem tudom mi volt a jelem :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!