2015. január 17., szombat

P2-Lost in glitter-080-Go dangerous!


Sziasztok!

Mai napra egy P2 lakkot hoztam.Egyenlőre nálunk csak a körmös vonal elérhető,semmi kollekció-pedig abból is tudnék csemegézni-így az állandó sortimentből választottam egy lakkot.

A Lost in glitter ahogy már a nevéből is lehet kikövetkeztetni,glitteresek a lakkok,van olyan ami önmagában is fed, és van ami top coat.
Kis keresés után ráakadtam erre,a Go dangerous! nevet kapta,eddig valahogy a tekintetem a pult előtt átsiklott rajta,de felírtam,így sikeresen az enyém lett egy vásárlás alkalmával.
Aki rendszeresen olvas tudja,hogy kedvelem a sötétebb lakkokat,ahogy a feketét is,alig vártam,hogy kipróbáljam.
Egyik este megálmodtam rá egy-két  mintát,amit majd a poszt végén megcsodálhattok. :)

A lakkról annyit,hogy kicsi szögletes üvegbe van zárva,a kupakja fényes,és ujjlenyomat gyűjtő.Az ecsete jó,vékony és keskeny,könnyű volt vele lakkozni.
Száradása gyors,ez abszolút plusz pont,egy fekete alapban vannak a glitterek-kisebb-nagyobb- és elég színesek.Olyan mintha a fekete alapszínre konfettit hintettek volna.
Kicsit szkeptikus voltam,hogy a glittereket hogy fogom felvarázsolni a körmeimre,de semmilyen akadályba nem ütköztem.
A lakk félmattra száradt,gondolom a glitterek miatt,és alapból használok fedőlakkot,így lett tökéletes a végeredmény,a fedőlakk nem tompított a manikűrön.
Bevallom egyik legszebb lakkom a kollekciómban,és teljesen odáig vagyok érte!!!!Ilyen szépet még nem láttam,pedig elég sok  márka lakkja megfordult már a körmeimen,de ez még az általam favorizált Nicole by opi lakkokat is kenterbe vágja.
A manikűrt csak lámpa alatt tudtam befotózni,de így is átjön a szépsége.







Erre most egy rockos/punkos nyomdamintát választottam,lehet ez már valakinek sok lesz,nekem nagy kedvencem viszont.
Az tény a minták határása vesztett a szépségéből a lakk,de nekem így is nagyon tetszett.











Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
P2-Lost in glitter-080 Go Dangerous!  2 rétegben
Moyou london-Biker collection 02-05
Konad fehér nyomdázólakk
Akrilfesték
Konad top coat





neked tetszik az ilyen jellegű manikűr?




12 megjegyzés :

  1. gyönyörű ez a lakk, beleszerettem. *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon állat :D Szeretem a nem szokványos manikat :) Most már tényleg glitterre kellene nyomdáznom, mert igencsak háttérbe szorulnak a glitteres lakkjaim. Nagyon szép ez a fekete lakk, de tényleg minta kívánkozik rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki,nagyon szép eredményt lehet elérni :) Amúgy nagyon ritkán nyomdázok glitteres lakkra illetve fedőlakkra,de kár,mert teljesen más lesz nyomdázva :)

      Törlés
  3. Milyen szép! Nagyon jól mutat az a sok színes glitter a fekete alapban... Kár, hogy itthon nincs :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár szerintem is.Jó kis márka ez :) Majd lehet belecsempészek pár P2-t a következő játékba. De ne mondd el senkinek ;)

      Törlés
  4. Az a glitteres lakk viszi nálam a pálmát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy tetszik :)

      Törlés
  5. gyönyörű ez a lakk, és a mani is bejön nagyon!!!! király minták!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon vagányak ezek a minták és a lakk is szép. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ez a lakk! Mivel én is szeretem a feketét, különösen tetszik. ;) Mintával is jó, bár valóban eléggé eltakarja ennek a lakknak a szépségét.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!