2015. január 15., csütörtök

SinfulColors-Rich in heart és P2-100-Precious




Sziasztok


A Sinfulcolors-Rich in heart lakkot újravásároltam, anno elajándékoztam.Utána rájöttem,hogy ez az én színem,de sehol sem találtam már belőle,így egy darabig lemondtam róla.
A sors úgy hozta,hogy sikerült megvennem újra,pár hónappal ezelőtt,aminek örültem,jó ksi lakk ez.

Nagyon hajaz a Nicole by opi-backstage pass lakkjára,ez egy fokkal világosabb,árban mindenképp kedvezőbb.
Fekete bázisú pirosas/bordós shimmer lakk,ami két rétegben tökéletesen fed.Száradása közepesen gyors,az ecsete hosszú vékony,amivel annyira nem egyszerű a lakkozás,de nem is lehetetlen.

A gyűrűs illetve a hüvelykujjamra a P2-Precious arany homoklakkja került,amiben feltűnnek nagyobb  glitterek is.A lakk nagyon szép,ehhez hasonlóm van,de ez sem okozott csalódást.Már egy rétegben fed,én kettőben kentem fel,a megszokás miatt,száradása gyors és tartós is.
Szerintem a két szín egymás mellett elüt,a tekintetem inkább a P2-re téved,az szembetűnőbb.
A Sinfulcolors kis cseles,lámpa alatt lehet előcsalogatni a szépségét,árnyékban sima fekete lakknak tűnik.



Nyomdázshoz a Barry M -Gold foil lakkját használtam,kicsit ellesúlyozva az arany elnyomást :)






Összességében mindkét lakkal elégedett vagyok,ilyen Sinfulcolors elég jó alternatíva lehet azoknak,akik kedvelik az ilyen színeket.
Időközben rájöttem,kb.5 hasonló árnyalatom van,ha választanom kéne,ezt venném újra!
A P2 abszolút kedvencem a sand lakkok közt,annak ellenére hogy nem vagyok arany körömlakk fanatikus.



Felhasznált lakkok és kellékek


Pupa-Base coat
Sinfulcolors-Rich in heart 2 rétegben
P2-Precious 2 rétegben
Barry M-Gold foil nyomdázáshoz
Héhé 049 mintája
Kiko top coat



neked tetszik ez a páros?


10 megjegyzés :

  1. Nagyon jó lett nyomdázva, szokás szerint!

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég, micsoda mélysége van ennek a bordónak, teljesen beleszerettem!!! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. A Sinfulcolors lakk nagyon tetszik. A nyomda szuperül összehozza a két lakkot, nélküle nem tetszik egymás mellett, de nyomdával..áhhh...varázslatos.

    VálaszTörlés
  4. Kivételesen most nyomdázva jobban tetszik! :D

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a bordó! Én is nagyon szeretem az ilyen színeket! ;) És a nyomdázott változat is tetszik, így valóban jobban harmonizál az arannyal.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép mani lett, külön tetszik a vékony minta, mert így rendesen látszik a lakk is az arany alatt!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon összhangban vannak a színek és a minta is csodás! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  8. A bordó egyszerűen álomszép önmagában! *.*

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek együtt ezek a lakkok ezzel a mintával. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!