2015. január 10., szombat

The black manicure


Sziasztok



Az előző haul bejegyzésben itt olvashatjátok már mutattam ezt a Kiko lakkot,ami a mai manikűr egyik főszereplője.

Hétfőn akció keretein belül vettem,teljes áron egyedül a rózsaszínt szereztem meg-itt olvashattok róla.Telejes áron igencsak drágának tartom,most féláron simán megéri.
A kollekcióban  6 lakk van illetve volt,mert már szinte mindenhol sold out a legtöbb szín.

A fekete lakkokról sokat nem lehet írni,legalábbis ha nem egy-egy különlegesebb finishe van.
Ez egy sima krémes fekete lakk,a tartóssága miatt vettem meg.
A lakk a Slick bluenoir nevet kapta ( a kupak tetején a 6-os dominó van),szuper fényesre szárad,amit az alábbi képeken láthattok
Az ecsete nagyon jó,lapos,könnyű vele dolgozni.A lakk közepesen sűrű,az első rétegnél ha nem lesz egyenletes a lakkozás,nagyon korrigálásra nicns lehetőség-max a maásodik réteggel- mert gyors száradása miatt,felszedi a lakkot.
Mellé a gyűrűs illetve a hüvelykujjamra a P2 Leather matte-Thrilling style lakkját kentem fel. Elég folyós,az első réteg szinte láthatatlan volt.A második réteg viszont meghozta a várva várt eredményt,száradás után fekete bőr hatása lett.








A Kiko lakkra nyomdáztam különböző Color club holo lakkokkal.
Élőben fenséges manikűr született,napfényben csak úgy cikáztak a csillagok :)





lámpa alatt



Összességében imádom mindkét lakkot,én elég nagy fekete körömlakk szerelmes vagyok!!
A P2 nagy szerelem,ebből a kollekcióból vettem még egy bordót-amit még nem kentem fel- de szerintem az sem fog csalódást okozni.



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko Daring game-Poker-06 Slick bluenoir két rétegben
P2 Leather matte-08 Thrilling style 2 rétegben
Color club holo lakkok
Bundle monster BM-607 nyomdapaletta
Kiko top coat





kedveled a fekete körömlakkokat?


24 megjegyzés :

  1. Gyönyörű lett ez a mani, Ági!
    Én alapból imádom a fekete lakkozást, de ezekkel a csillogó-villogó csillagocskákkal teljesen levettél a lábamról! ;-)

    VálaszTörlés
  2. klasszul néznek ki a csillagok a feketén. jó ötlet volt

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Nekem is,Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Nagyon elegáns, nekem a csillag feletti tekergős mintával is tetszene a manikűr. Mostanában sokszor van fekete manikűröm, ma is az lesz, mert csak kedden megyek dolgozni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvileg ezt akartam használni,de szerintem el van bazikilázva a minta,mert használhatatlan :(

      Törlés
  5. fúúúú ez nagyon tetszik!!!! imádom a feketét és a csillagokat is hát még együtt! :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  6. Nagyon tetszik! A P2 lakk bejön,érdekes a bőrhatása.
    A csillagok is nagyon jól mutatnak a fekete Kiko lakkon!:)

    VálaszTörlés
  7. nagyon tetszik ez a bőrhatású lakk. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szerintem is nagyon szuper :)

      Törlés
  8. Nagyon jól sikerült. Én egyébként is nagyon szeretem ugyebár a fekete, sötét manikűröket. ;) A P2 lakk nagyon tetszik, magamon is el tudnám képzelni.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon nagyon tetszik- jól sikerült (: Fekete forevőőr ♥ :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik, ilyenkor úgy sajnálom, hogy élőben nem láthatom, nagyon szép lehet!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm....Tényleg kár,szerintem élőben is tetszett volna :)

      Törlés
  11. Hű, ez meseszép lett, irtó jól néz ki *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!