2015. január 7., szerda

Yankee candle haul és egy manikűr





Sziasztok



Hétvégén volt 3 napom pihenni,10kor keltem ki az ágyból vasárnap reggel,úgy mint akit agyonvertek....Vasárnap azzal telt,hogy reggel készítettem egy manikűrt,a nap hátralévő részében a tv-t szereltük-ebbe ne is menjünk bele,mert egész nap gyomoridegem volt,hogy kuka a tv-de végül sikerült összeszerelni,és működik :) (Nem vagyok nagy tv néző,a párom az,aki szívesebben ül le elé,viszont azért bántam volna,ha a szuper kis xyz tv a kukában végezte volna,nem is összeget fizettem érte anno.... )
Hétfőn Milánóban voltam,szuper vásár van még,13 fok volt,annyira jól esett a kikapcsolódás,a séta és a nézelődés...Nálunk január 2.-án kezdődnek a nagy leárazások,szinte minden ruha,cipő,táska,stb. fél illetve 30-40%-os engedménnyel kaphatóak, egy-egy kiválasztott darabra lecsapni.
Milánóban szuper vásár is van,teli édességgel,ennivalóval.Nem igazán kedvelem a tömeget,viszont néha szívesen vetem magam bele a vásári forgatagba,egy évben talán egyszer.
Bevallom,szeretném magam meglepni egy e-book olvasóval,ezért is mentünk Milánóba,hátha akció keretén hozzájutok egyhez,remélem hamarosan megérkezik az általam kiválasztott darab. :)

A Duomo-ról készítettem egy képet telefonnal,az édességes pultról is (nyammm),és a vásári forgatagról.






Nos,csak 2!!!!! lakkot vettem magamnak,büszke is vagyok ezerrel,úgy érzem elég sok még általam kipróbálatlan illetve kihasználatlan van a fiókomban,így nem akarom növelni a létszámot.
Kísértés van,sőt,de próbálok ellenállni az ördögnek,inkább most,a Yankee felé orientálódtam.

Mostanában igencsak elkapott a gép,elég sok Karácsonyi illat illetve holder volt akciós,így nem is bírtam ellenállni.
Én szívesen használom még a Karis illatokat,nem zavar,hogy esetleg már lejárt ennek a szezonja.
Természetesen ez is nagyon egyéni dolog,engem ez nem zavar,sőt,ilyen cudar esti hidegben jó egy-egy édesebb illat.



Amiket vettem:


A Samper holder iránti vágy egyre csak nő,olyan szép érdekes darabokat lehet megvásárolni.
Ezek közül a fehér nem volt csak akciós,a többi mind féláron volt.
Már bánom,hogy nem választottam még másmilyet a színesek közül.






A fehér tartó nagyon tetszik New England stripes a neve,igazi ékessége lett a szobámnak.
Tegnap kipróbáltam a Vanilla cupcake illatot benne,hát nem csodálatos? :)


Egy small jar
Ez lesz az első ilyen amit kipróbálok,félek,hogy nem az utolsó...Szerencsére ez is akciós volt.





Samplerek

Ezek közül nem mind volt akciós,csak a matricával ellátott darabok.
A beach flowers-en meglepődtem,hogy akciós volt,hisz' nem is karis illat :D







Lemon lavander egyik nagy kedvencem,ebből muszáj volt kettőt vennem.Nagyon jó kis illat,kellemes citrom keveréke a levendulával.Én ezt az illatot ajánlom,azoknak akik kicsit szeretnének ellazulni,engem ez az illat nagyon ellazít,kellemes éls nem is nyomasztó :)



Tartok


Ezek nagy része akciós volt :) Volt már olyan,amit kipróbáltam ezelőtt és bevált,azt újravásároltam.


Egy rendelésem online,is megérkezett,a Season of peach lemaradt,azt majd kisorsolom köztetek :)






Cuki holderre sem tudtam nemet mondani.Annyira aranyos.





Két Kiko amire lecsaptam.

A feketét már kipróbáltam,egyszerűen imádom!De erről bővebben majd egy manikűrös bejegyzésben...





És a manikűr:

Egy világos lakkot használtam,már hiányzik egy-egy világosabb szín a körmeimről.
A lakk egy Kiko Quick dry -848 Lilla perlato.Egy szép világos lila lakk,2 rétegben fed,napfényben előtűnnek a kék csillámok benne,a képeken nem igazán lehet sajnos látni...
A lakk nevéhez híven gyorsan szárad,ecsete lapos és széles,könnyű vele dolgozni.




Hozzá pár water decals-t használtam,egyszerű mégis mutatós manikűr lett.





A water decals megtalálható a Bornprettystore oldalon,BBB10 kóddal kedvezményt is kaptok :)


A matrica itt elérhető a Bornprettystore oldalán.


tetszik a manikűr? Illetve próbáltad már valamelyik illatot?





10 megjegyzés :

  1. Mennyire tudnek orulni a rengeteg gyertyanak :) Meg a felenek is ;) Imadom oket! Sajnos en csak a piros gyertgyatartot tudtam megvenni, a zold mar nem volt :( A feher is csodaszep! Irtam a mo-i forgalmazonak, de valaszra sem meltatott. Raadasul itt Mo-on max 20%kedvezmeny van nehany teli illatra, semmi extra, nemhogy 50%:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos,nekem az ilyen,hogy nem válaszolnak nagyon negtív. :(
      Hát itt ezekből a tartókól az utolsókat hoztam el,még volt egy frost,meg egy világosabb,de nem hiszem,hogy fehér volt....Azok engem annyira nem fogtak meg,most,lehet legközelebb megveszem ezeket is :D
      Én most először találkoztam akcióval,igaz eddig nem volt ennyire Yankee lázban. De tudtam volna még válogatni.
      Amúgy külföldi rendelésre nem gondoltál?Van pár angliai oldal ahonnan érdemes rendelni szerintem.

      Törlés
    2. Tudsz nekem linket kuldeni, ahonnan erdemes? Mert eddig csak egy oldalt csekkoltam, de onnan sajnos a szallitas brutalis....mindharom gyertyatarto nagyon szep :)
      Sot a mintas is tetszik :)
      Nekem sem pozitiv a ceg hozzaallasa....gyakorlatilag probalkoztam meg tavaly a fb-on is kerdezni a mo-i yankee forgalmazotol, de ott sem reagaltak. Kesobb emailt irtam, de arra sincs valasz.
      A kepek szepek es meghozta a kedvem egy milanoi utazashoz :)

      Törlés
    3. http://www.yankeedirect.com/
      én innen vásároltam már,szerintem szuper kis oldal. elég sokszor van akció is,most is tervezek várásolni innen :)
      hát igen,néha az üzletpolitika otthon silány :( Nekem elveszi a kedvem az ilyen reakció a rendeléstől,mert ezek után mire számíthatsz?!

      Törlés
  2. Mennyi finom tart és gyertya. :)
    Csodás ez a manikűr! :)

    VálaszTörlés
  3. Úúú de sok jó YC :) Egyébként én legutóbb vettem először sampler gyertyát, az egyik kedvenc illatomban (Paradise Spice) amit már tart formájában ismertem, de ennek a mintagyertyának semmi illatát nem érzem :( De tényleg semmit, még ha közel hajolok sem :( Úgyhogy nem is fogok többet venni, maradok a tartoknál...Szép a két Kiko lakk is, na meg a mani is nagyon aranyos, bár én még nem nagyon tudnék ilyen tavaszias színeket hordani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos én is járatam így, a nagy többség szerencsére érezhető,de tény ,hogy a tartok a legjobbak.
      Hát nekem hiányoznk már a színek,13 fokban ingerem volt valami világos lakkhoz :D Tiszta tavasz van januárban :D

      Törlés
  4. Nagyon jó kis gyűjteményt vittél haza gyertyákból.:)
    Lakkokból most nekem is elég sok van(persze közel sem annyi mint neked) :) de én is úgy gondolom,most ezeket fogom kihasználni és egyenlőre csak nyomdázáshoz veszek majd kellékeket.
    A manikűröd is szuper lett! Nagyon jó látni ilyen vidám színeket a zord időben.

    VálaszTörlés
  5. ohhh úgy irigyellek. ha nincs szükséged a YC-kre, én szívesen befogadom őket. :D :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!