2015. január 3., szombat

Zöld manikűr



Sziasztok

Ezt a manikűrt egy pár héttel ezelőtt készítettem el.
Zöld manikűrre vágytam,a végeredmény nem lett olyan mint szerettem volna,a bejegyzésből kiderül,miért nem.


Az alaplakk a Kiko-535-ös Verde Britannico Metalizzato.Elvileg egy teljesen más Kiko lakkot szándékoztam felkenni ez a: 392 Verde Giungla,de a nagy kavalkádban ez akadt a kezembem.Amikor megszáradt már késő volt,gondoltam nem mosom le,és marad ez :) (A verde giungla és ez között akkora különbség van mint ide Jeruzsálem....szóval lehet szemüveg kéne nekem ???? )
A lakk nagyon szép,önmagában eléggé különleges,fedése szuper,száradása közepesen gyors.A Kiko lakkok ecsete elég jók,lapos és közepesen széles,kis ügyeskedéssel szépen lehet velük lakkozni.
Kicsit csíkos marad száradás után,szabad szemmel ez nem zavaró.




Nos itt jött a baki,erre nem való csillámos fedőlakk-ez az én véleményem- viszont elkövettem ezt a hibát,és felkentem.



A csillámos fedőlakk a Kiko 663 Turchese Top fancy,amiben mindeféle nagyságú zöldes csillámok vannak.
Biztos szép ez a fedőlakk egy krémes lakkon például.

Egy fehér nyomdamintával eltakarni készültem,így kevésébé jön át a csillámos fedőlakk hatása...






Végeredmény nem rossz,egyértelműen nem a kedvenc manikűröm.

A minta alatt a csillámos lakk szinte nem is látszik-szerencsére- az alaplakk mesés,kár volt felkenni a top coat-ot.
Komolyan néha vannak defektes ötleteim,amikor már a fáradtság győz a józan ész felett,kell a lakkozást befejezni :D


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko-535 Verde Britannico metalizzato 2 rétegben
Kiko Top Fancy 663 Turchese
Konda fehér nyomdázólakk
Winstonia W203
Konad top coat





felejtős vagy....?? :)







23 megjegyzés :

  1. Nekem a Te gyűjteményedhez képest meg amúgyis kevés lakkom van mégis megesik, hogy elfelejtkezem valamelyikről. Szerintem nem vállalhatatlan a fedőlakkal sem, de egyértelmű, hogy nyomdázva lett a legjobb. Sajnos velem is esett már meg, hogy fejben sokkal jobb volt egy manikűr, mint már elkészítve. (-;

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amióta a lakkok a fiókban vannak,a Kiko szám szerint van rendezve.Elvileg!!! Valami módon felcserélődtek a lakkok,fel sem tűnt,hogy egy tökre másik lakkot kenek fel :D Utána néztem akkor esett le :D
      Nekem a manik fele fejben jobban tetszik,mint a valós életben,van még hova fejlődni.... :)

      Törlés
  2. Pedig nem rossz, vagy az én ízlésemmel van probléma. Kentem már fémes hatású lakkra csillámosat, engem is meglepett, hogy jól nézett ki, a csíkosságot is tompította.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök,köszönöm :) Néha én is erre gondolok,hogy velem van baj :)

      Törlés
  3. Nagyon szép a zöld lakk, nekem bejön! Nyomdázásod is szép lett!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Judy :) Örülök,hogy tetszik :)

      Törlés
  4. Nekem is inkább nyomdázva tetszik, úgy viszont nagyon-nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem egyáltalán nem felejtős! Nekem kimondottan tetszik, ahogy a a csillámok néha kicsillannak a nyomdázott mintából. Nyomda nélkül tényleg nem az igazi, de mostanában én is rákaptam a csillámos lakkok nyomdázására. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  6. nekem nagyon tetszik a végeredmény :) :) velem is sokszor előfordul, hogy nem olyan lesz a végeredmény, mint terveztem... nagyon felejtős vagyok, elmegyek boltba és elfelejtem amiért mentem, veszek helyette hatvanöt más dolgot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ismerős :D szerintem ez női dolog,én is ilyen vagyok :D

      Törlés
  7. Nekem már megint nyomda nélkül tetszik igazán, valamiért szeretem, ha a szép színű lakkok önmagukban érvényesülnek. És ez a két zöld szépség nagyon is tetszetős ^^

    VálaszTörlés
  8. Szerintem a lakkozás összes szakaszában baromi jól néz ki, én bizony boldogan viselném!!!!

    VálaszTörlés
  9. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    VálaszTörlés
  10. Te még a zöld lakkokat is megszeretteted velem. :D Csodás! :)

    VálaszTörlés
  11. I love these colours. Great blog :)

    VálaszTörlés
  12. Én nagyon szeretem a metál-csillám párost, nem tart vissza semmi :-D Szépek ezek a lakkok, és remélem, nemsokára láthatjuk majd a másik zöldet is :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!