2015. február 8., vasárnap

China Glaze-Choo-choo choose you


Sziasztok



Elég későn érő típus vagyok,mostanában sokat gondolkozok egy-egy lakk megvétele előtt,ebben az esetben is ez történt.

A Choo-choo choose you a 2014-es őszi kollekcióban jelent meg.Már első látásra tetszett ez a lakk,elég sokat vártam mire az enyém lett.
A lakk igazi különlegesség,aki kedveli az ilyen lakkokat.
Egy multi króm bázisú lakk,elég nehéz fotózni.Minden fényben szinte más színe van,leginkább a zöldes arca tetszik nekem.
Napfényben,lámpafényben fotóztam,teljes a szerelem.
A lakk China glaze-hoz híven,gyorsan szárad,2 rétegben fed.







Konad m63-as palettáról választottam pár mintát.
Nekem nyomdázva is tetszik az egész manikűr,annak ellenére,hogy a minta elég sokat takar a lakkból.





Imádom ezt a lakkot,komolyan eddig nem értem,miért tudtam nélküle élni :) 




Felhasznált lakkok és kellékek


China Glaze-Base coat
China Glaze-Choo-choo choose you 2 rétegben
Konad fehér nyomdázólakk
Konad m63 paletta
Konad top coat







neked tetszik ez a lakk?? :)





18 megjegyzés :

  1. A nyomdázással gyönyörű lett ez a mani!

    VálaszTörlés
  2. Nyomdázva nagyon tetszik, amúgy tényleg elég különleges ez a lakk, rengeteg arca van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ): Valóban,nagyon különleges,sajnáltam volna,ha lemaradtam volna róla :)

      Törlés
  3. Szerintem is nyomdázással teljesedett ki a szín! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehetséges.Én úgy kicsit elnyomva éreztem,de örülök,hogy neked tetszik.Köszönöm :)

      Törlés
  4. Én is csatlakozom a fenti vélemnyekhez, hiába takar sokat a nyomda, mégis úgy az igazi! (-:

    VálaszTörlés
  5. Csodás ez a lakk, és hidd el, hogy én is rengeteget gondolkodtam, hogy kell-e vagy nem, de most a képeid láttán egyértelmű, hogy be KELL szereznem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem érdemes lecsapni rá,valóban egy elég különleges szín.Néha sokat filózok egy-egy lakkon,mire eljutok odáig,hogy kell,akkor meg már nincs :D Szóval érdemes az első megérzésre hallgatni :)

      Törlés
  6. ...ho acquistato questo smalto giorni fa...amore a prima vista!!!
    ...ciaooo...lu!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. E vero,era anche per me. Ma ho pensato un sacco di tempo,prendere o no,poi alla fine dove volevo compare non c'era piu.Percio alla prossima volta non devo pensare troppo :) :D

      Törlés
  7. Hűha!
    Nagyon szép ez a szín, igazi különlegesség, ami egyszerűen kell a fiókba :D
    Gyönyörű lett a nyomdázott mani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Tényleg így van,ez must have darab :) Örülök,hogy neked is tetszik a manikűr.

      Törlés
  8. Hibátlan! Annyira szép önmagában is, de a nyomdázással egyszerűen mesés!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,külön öröm,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  9. Nekem is meg van ez a lakk.:) Csodás,nagyon szeretem én is. Bár az én fotóim nem adták így vissza a lakk színjátékát,de a te képeid teljesen jól tükrözik! A nyomda minta,szerintem szuper hozzá.

    VálaszTörlés
  10. Nem az én ízlésem, de az első képen, amin nyomdával szerepel, na akkor gyönyörű! Szerintem az ilyen színekből kellene mini kiszerelés, hogy ki lehessen próbálni :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!