2015. február 21., szombat

Haul|2015 I.



Sziasztok


Elég régen volt már haulos bejegyzés,amit sajnálok,mert elég nehezen gyűjöttem össze a mostanában vásárolt lakkokat illetve termékeket.

Az idei év elég jól indult,nálunk Olaszban,január a leárazásról szól,nagyon jó áron lehet elcsípni termékeket-itt nem csak a lakkokra gondolok-.
Januárban elég sok dolgot vettem,ruhát cipőt kabátot és Yankee gyertyákat,amikről írok majd a bejegyzés végén.
Lakkok terén inkább Kiko és Wjcon volt az,ami az idei év első hónapjában elcsábított,de persze más márkának sem mondtam nemet!

Egyenlőre várok még 6-7 rendelést,az egyik a Color4nails oldalról-itt 3 lakot vettem-,a másik a híres neves Ukrán nyomdázópárna,a Creative stamper,amit még egy angol körmös csoporttal rendeltem január elején,ez a csoport sajnos azóta megszűnt,pedig nagyon szuper társaság volt :(,2 ebay van még függőben,a Hypnoticpolish oldalról is rendeltem tegnap Mundo de unas nyomdázólakkokat,egy francia oldalról várok 13 db nyomdázólakkot,és pár gyertya is úton van hozzám.

A sort a Wjconnal kezdeném.

Eddig pár lakkom volt a márkától,viszont mindenképp szerettem volna hófehér hibajavítós homoklakkot.Nos,ennél a márkánál van,természetesen akció van,így leadtam egy rendelést.
A cég online botrányosan sz.r,10 napig nem válaszoltak az emailre,amikor paypal reklamáltam hírtelen felébredtek.Az ilyen hozzáállást nem kedvelem,ez a második alkalom volt már,nagy valószínűséggel az oldalról nem rendelek többet,inkább személyesen vásárolok majd az üzletben.
A lakkok nagyon jók,most akciós 1,90 euros áron elérhetőek,teljesen elégedett vagyok a minőségével.
Színek terén semmi extra,inkább sand és krémes lakkok vannak,pár fluo és chrome,de ezeket most nem igazán használom.

A Makeup Artist kollekció szinte összes darabját megvettem-ezeket mind vakon választottam,mert neten szinte egy manikűr sincs,az oldalon nincsnek normálisan feltűtetve a színek.
Ettől független elégedett vagyok,az Mirtillo (ezt már láthattátok egy maniban) és az Ametista nagyon hasonlít élőben egymásra,talán ebből vehettem volna csak egyet.






A Gel-like a Dolce vita kollekció egyik darabja,ez a lakk nem volt akciós.
Mellette van a fehér sand,nagyon kíváncsi vagyok rá,mellette lévő lakkról írtam a minap.



Vettem 5 China glaze lakkot is,elég nehéz volt választani.
Ezek közül szinte már mindent kipróbáltam,egyedül a textured várja a jó időt velem együtt.


Balról az első a Jungle queen,majd a Lug your designer baggage,a Giver kollekcióból a tökéletes piros,Seeing red,majd ezt követi a Choo-choo choose yours és végül a Textured Toe-tally



Kiko lakkokból szinte felvásároltam az egész boltot.Az outletbe ahova járok,rengeteg lakk akciósan kapható,szerencsére most olyan akció is van,hogy a lakkok nagy része 1 euro, 10 db vásárlása esetén 5 eurot kell fizetni.
Sajnálttal olvastam,hogy a Quick dry lakkok megszűnnek,ezek most per pil 1,90 euro-ért elérhetőek.
Én nagyon kedvelem ezeket a lakkokat,gyorsan száradnak,sokkal tartósabbak mint a normál állandó kollekciós lakkok,az ecsetük lapos széles,szóval tökéletes számomra.

A Laser kollekció utolsó kakktojás lakkját is sikerült megvennem-ez hiányzott  a készletemből-a melette lévő Sparkle touch lakkot már használtam,a Cupcake 650 volt az utolsó db,ennek külön örülök,a mellette lévő két Mirro lakkot nyomdázi vettem.



És a Quick dry lakkok: 












Két Real Glare sand lakk,itt a kék eladósorba fog kerülni,sajnos nem az én színem :(


3 Pueen nyomdázólakkot erről az oldalról rendeltem.





Végre megérkezett a Bornprettystore lemezes rendelésem.
A mondat csak részben igaz,mert bornprettystore lemezeket rendeltem,de nem a Bornprettystore oldalról.Találtam egy másik jóval olcsóbb,mégis teljesen ugyanazt a kínálatot felsorakoztató boltot mint a Bornprettystore.Az oldal itt található.


A fehér nyomdázópárnát rendeltem meg,ami szilikonos,mellé kaptam egy másik nyomdázópárnát,ami viszont nem szilikonos.
A fehér nagyon jól működik!!!Ezt ajánlom.


Végre megtaláltam a nyomdázópárnák tökéletes helyét.
Ez egy műanyag doboz,amiben fültisztító pálcikák voltak,teljesen jól elférnek benne a nyomdázópárnák.IMÁDOM!!!



És a lemezek.A lemezeket nagyobb méretben töltöttem fel,így rákattintva jobban lehet őket látni.
A lemezek nagyon jól működnek,már próbálgattam őket.





Ezekehez kaptam ezt a cuki tartót,amiben kényelmesen elférnek a lemezek.
Két kollekció jelent meg,és mindkettőt megrendeltem,kóddal,ingyenes szállítással,és ráadásul az oldalon olcsóbb volt mint a Born oldalán,így kétszeres az örömöm.









És a másik szenvedélyemről,a gyertyákról.

Felfedeztem a közelemben egy szuper remekül feltöltött üzletet,full pénznyelő Yankee üzletet.
A következőket vásároltam.




Mostantól a tartokat,szilikon cupcake formában égetem-most a virág forma a kedvencem-,használat után a szekrényembe rakom őket,vagy fiókba ahol tovább illatoznak.




Nos,az idei év 2 hónapjának a termése ennyi lenne,ha kíváncsi vagy valamire,amit szívesen látnál felkenve nálam,kommentben írd meg,és igyekszem kipróbálni. :)



19 megjegyzés :

  1. Annyira jól néznek ki egymás mellett a lakkok :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, csodaszépek a lakkok, bárcsak lenne a közelben Kiko üzlet, pláne ilyen akciókkal! Szép dolgokat szereztél be, irigykedem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez hiányzik otthonról :( :( Bízom benne,hogy hamarosan nyilik Kiko otthon.

      Törlés
  3. Nem semmi bevásárlás :D Szépeket vettél:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Ez pár hónap termése szerencsére :D

      Törlés
  4. Atya világ mennyi minden! :)
    Szívből gratulálok! :)
    Szabadjon megkérdeznem... Milyen lakkokat javasolsz nyomdázásra amelyekből a fekete is alkalmas erre?
    Márkákra kérdezek konkrétan, ugyanis nekem a Rose Nail nagyon nem működik. :( Abból a glittereseken kívül, mást nem is ajánléanék senkinek, sajnos a Rose Nil színes lakkjai pocsékak. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Konad!!!! Nekem ő a kedvencem :) Legalábbis egyenlőre. :) Mivel sok helyen láttam,hogy jó a Mundo de unas,lehet ő is jó lenne,de így vakon nem tudom ajánlani sajnos.

      Törlés
  5. Nagyon komoly a kiko lakkok mennyisege :) errol a sziliokonos tart egetorol. Irnal, fotoznal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit elszabadult a Kiko ló :D
      A szilikonos cupcake tartót csak egyszerűen belerakom a párologtatóba.Van mindenféle forma,nekem inkább a lyukas közepű tetszett de nem volt,így maradtam a virágosnál.Eu 6 db-os volt,amit szétvágtam.Amúgy bármilyen jó a lényeg,hogy ne legyen túl merev.Az enyém 230 fokig bírja a strapát,ami 250 fokos az mr elég kemény és nem biztos,hogy megolvadna benne a gyertya.Szilárdulás után egyszerűen ki lehet szedni :)

      Törlés
  6. Nagyon szép dolgokat vásároltál. (-: Nekem most főleg a lemezek tetszenek, szinte az összesen van nagyon jó minta. (-: Egy jó ideje én is ezt a szögletes párnát használom, nálunk a Nailland-nél kapható, én is szeretem, de furcsa, mert nem minden lakkal működik. Pl. a fekete Essence nyomdalakkal nem, de azt az Essence párnával használom. (-: Ha keresel még különleges fehér homoklakkot: a Golden Rose Holiday fehérje olyan, mint a meszelt fal, én szeretem. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Valóban,most rákerestem a lakkra,szerintem ez is ilyen lesz :D Valamiért rámjött,hogy nekem kell fehér homoklakk....
      Amúgy a nyomdázópárna nálam sem mindig működik :( Eddig kétszer reszeltem fel :( Hát nem vagyok benne biztos,hogy hosszútávú lesz a kapcsolatunk :( Alig várom,hogy megérkezzen amit rendeltem,róla már komolyan lassan dalt is írnak :D

      Törlés
  7. KIKO. <3 annyira kár, hogy itthon nem lehet kapni. :(

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    A neejolie-s rendelésed mennyi idő alatt szállították ki? Én is rendeltem tőlük, viszont a BPS rendelés ekkorra már ideért volna, ennek meg még híre sincs :-( ... Kezdek aggódni...
    Nit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Olyan 3 hét volt.
      Próbálj írni nekik,hogy hol a rendelésed. De tuti megkapod 😊

      Törlés
    2. Szia!
      Olyan 3 hét volt.
      Próbálj írni nekik,hogy hol a rendelésed. De tuti megkapod 😊

      Törlés
    3. Köszi, lehet az lesz...
      Még azt megkérdezhetem, hogy kódot hol találtál??? Én a regisztrációs kódot se tudtam érvényesíteni, egyáltalán nem fogadta el a rendeléshez :-( Próba szerencse alapon kipróbáltam egy BPS kódot is, de azt se vette be :-( bár ez várható volt. Csak reménykedtem, hátha elfogadja, mivel tényleg ugyanazokat a termékeket árulják, uaz a felület stb, mint a BPS.
      Nit

      Törlés
    4. Én az emailben kapott kódot használtam. Nekem működtek. Mert kettőt kaptam.

      Törlés
    5. Én az emailben kapott kódot használtam. Nekem működtek. Mert kettőt kaptam.

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!