2015. február 16., hétfő

Kiko-Quick dry 819

Sziasztok


Általában egy sima fekete lakkról nem igazán lehet mit írni,hosszú sorokat semmiképp.
Sajnos ezeket a Quick dry lakkokat kivonják a forgalomból,nagy bánatomra,ugyanis hihetetlen jók.

Eddig nem igazán vettem belőlük,talán egy-két darab lapult a fiókomban,most,hogy leárazás alkalmával lehet hozzájuk jutni.
A fekete elég jól pigmentált,alapszínnek tökéletes.Száradása nagyon gyors,szerintem ez a China Glaze-Liquid leather lakkját is kenterbe vágja.
Én személy szerintem nagyon szeretem a fekete lakkokat,talán 10 db is van a készletemben,különböző márkáktól.Bátran állíthatom,hogy száradása terén ez az egyik legjobb.
Tegnap amikor felkentem ezt a lakkot,vártam,hogy megszárad az alapszín,addig szoktam kiválasztani a rá kívánt mintát.
Mire kikerestem-ez kb 3perc volt,mert most szeretném a Bornprettystore lemezeket használni- kő keményre száradt a 2 réteg lakk!!Komolyan le a kalappal.


Erre kerültek a tollas minták,amiket a Bornprettystore palettáról választottam.A mintákat mint stampin decals használtam.


Majd Opi-Sheer tints lakkokat használtam,hogy színes legyen az egész .









A paletta nagyon szuper,szerintem elég jól lehet vele dolgozni.

A Bornprettystore oldalán elérhető ITT, BBB10 kóddal 10% kdvezmény jár hozzá.




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko-Quick dry 819 2 rétegben
Konad fehér lakk
Opi-Sheer tints minik
Konad top coat









kedveled az ilyen színes manikűröket?



23 megjegyzés :

  1. De jó ez a tollas minta, pláne színesen :) A fekete lakk is szép fényes. Az extra hosszú körmeidre is mindig rácsodálkozok, nekem sosem nőne meg ekkorára.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik a manikűr :)
      Tegnap visszareszeltem belőlük,már zavart,hogy elég hosszúak :D
      P.Shine az ami miatt ekkorára megnőnek.Kő kemények tőle a körmeim!

      Törlés
    2. Írtál róla régebben, elolvastam most is, hasznos dolog :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett ez a mani! Tollasat én is ilyenkor tavasszal tudom leginkább elképzelni. Mi az a P.Shine?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát sajnos nálunk még messze a tavasz :) De már azért hiányzonak a színek.
      Amúgy itt írnak ról,hogy kell használni a P.shine-t :) http://mukormok-eshop.hu/2468-pshine-japan-manikr-nagy-szett-3-koromolaj-ingyen.html

      Törlés
  3. Ez tényleg nagyon szép fekete lakk!! *-* Önmagában is szép, amilyen csodás a fénye. De a kész manikűr is nagyon tetszik, a színes tollakkal. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Na ez nem semmi! Csodás ez a fekete♥
    A körmeid meg aztán jól néznek ki- húgomnak is megnőnek ilyen hosszúra,nekem meg megnőnek de idő előtt letörnek; szörnyű (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van amikor nekem is letörik ám :( A körömre sok tényező kihat,amikor stresszes vagyok elég gyengék lesznek a körmeim :( Általában vigyázok rájuk,meg ugye heti rendszerességgel használom a P.Shine-t,a kő kemény köröm is le tud törni sajnos :(

      Törlés
  5. Szoktad néha pihentetni? S olyankor használsz valami körömápolót? :) Én fodrászkellékestől vettem valami köröm védőt,és ha nincs rajtam lakk,akkor ezzel lekenem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha pihentetem igen. A Rimmel nail rescue nagyon jó,azt szoktam használni,körömlakk nélkül nem létezek,tehát legalább egy átlátszó réteg kell :)

      Törlés
    2. Áh értem-lehet kipróbálom én is,főleg mert igénybe van véve a kezem azért a kézmosás,meg fertőtélenítés terén =/ Köszi a tippet ♥

      Törlés
    3. Szívesen :)
      ha igénybe van véve a körmöd,érdemes kenni rá valami erősítő lakkot.Azért is,mert a víz szárítja a körmöket,így ezzel megelőzheted- én mániákus kézmosó vagyok,tiszta paranoid :D
      Ha erősíteni szeretnéd,érdemes a p.shine-ra befektetni,nekem lassan 2,5 éve van meg,alig fogyott belőle, a körmöm látod milyen :)

      Törlés
    4. Oh,értem. S ez a p.shine miféle? meg esetleg megtudod mondani hol szerezhető be? Mert sajnos a kézmosáson kívül én fertőtlenítőket is használok,és hallod sokszor lemarja a körömvédőt is.
      Hű,2,5 év- nem száradt be? (:

      Törlés
    5. Ahol van Crystal nails elvileg kell lennie ott is.Én netről rendeltem,és így néz ki:
      http://www.crystalnails.hu/bolt/japan-manikur/japan-manikur-profi-keszlet-1477
      amúgy nem szárad be,mert az egyik egy por,a másik egy félszáraz krém :) Szerencsére kevés kell belőle,elég sokáig elég az biztos,és simán behozza az árát.

      Törlés
    6. Hú,ennek szép kis ára van mondjuk. Most lehet hülyén hangzik,de ezt nem tudtam,hogy por,meg krémről van szó :$ Nem is hallottam még ilyen kezelésről.
      Köszi a linket ;)

      Törlés
    7. Sokan nem ismerik,szóval nem gond,hogy nem tudtad miről van szó. :)
      Amúgy nem tűnik olcsónak,mert nem az,viszont egy manikűrös sem olcsóbban csinál ilyen kezelést,ergo behozza ám az árát.Írtam nekem alig fogyott belőle,pedig minden hétvégén használom.....

      Törlés
    8. Persze,értem hogy kifizetődő a dolog,meg hogy láttam hogy írtad hogysokáig elég,és ez így szimpatikus is mert elég egyszer beruházni rá (:
      Amúgy nincs emailed,mert néha eszembe jutnak körmös kérdések,és hátha tudsz rá megoldásokat (:

      Törlés
    9. Az elérehtőség alatt tudsz írni.Nyaggas nyugodtan,szívesen segítek,örülök,ha tudok segíteni :)

      Törlés
  6. Fúúúú ez szuperül mutat! Nagyon tetszik,hogy ilyen színesek a tollak!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!