2015. február 2., hétfő

ManiCute-Karnevál



Sziasztok


Ismét eltelt két hét,a mai témánk a lányokkal a karnevál.
Január 30.-án kezdődött a velencei karnevál,sajnos még nem volt lehetőségem élőben látni,de biztos szuper mulattság lehet.

Ettől független én a világ másik felébe mozdultam el mégpedig Rió-ba,és ez ihlette a manikűröm.
A Brazil karnevál színes,mindenképp valami színesebb manikűrben gondolkoztam,amit inkább az alapszín adott meg.Egy gradient fehér-sárga alapot csináltam,majd erre kerültek a különböző nyomdaminták,egy legyező, maszk és a riói táncosok.









A legyező kivételével nekem tetszik,talán nem zöld tollakat kellett volna választanom-bevallom hogy zöld-sárga kombóban gondolkoztam,ez a Brazil hivatalos szín-de így is átadja a karnevál élményt.


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder 
Sinfulcolors-Dasiy daze
Sinfulcolors-Anchors away
Opi-Snow me white
Sminkszivacs
Moyou-Tourist colection-14
BM-420
Konad fekete,zöld,pink nyomdázólakk
Konad top coat











13 megjegyzés :

  1. Nagyon szuperek a színek,igazi karneváli hangulata van.:) A kis ujjadon lévő mintáról a Madagaszkár mese jutott eszembe. Riszáljuk úgyis úgyis... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) a Madagaszkárt nem szeretem :D Talán az egyik mese amit nem bírok elviselni :D

      Törlés
  2. Nagyon vidám hangulatot áraszt!

    VálaszTörlés
  3. Ó, ez nagyon vagány! Nagyon brazil! :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem éppen a gyűrűsujjad tetszik a legjobban! Nagyon jó az egész, visszaidézi a karneváli hangulatot. (-:

    VálaszTörlés
  5. Én is elkalandoztam Rio irányában, de inkább maradtam Velencénél! A manikűr teljesen vissza adja Rio hangulatát! Tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Úgy látom te inkább melegebb égtájakon jártál. :D Nekem is megfordult a fejemben. :D Jók ezek a színek nagyon. :)

    VálaszTörlés
  7. A gyűrűsujjadról le sem veszem a szemem, az tetszik a legjobban. Szuper a minta!

    VálaszTörlés
  8. De jó élénk mani, az a sárga lakk is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!