2015. február 10., kedd

Nail stamping challenge-Nude and gold



Sziasztok


Folytatódik a nyomdázós kihívás,egyértelműen nálam a Nude volt a nyerő.Az arany lakkal hadilábon állok,nem mindig szeretem viselni
A nem is olyan régen bemutatott Faby kollekcióból választottam a nude lakkot a mai kihívásra.


Sensual touch nevet viseli,2 rétegben tökéletesen fed,gyorsan szárad,az ecsete fenomenálisan jó,imádok vele lakkozni.Szerencsére a kupak is kellően nagy,annak ellenére,hogy a lakk csak 5ml,így szinte tökéletesen lehet felvinni vele  a lakkot.
Nagyon ritkán viselek nude manikűrt,ez a szín nagyon tetszik,de elég érdekes a bőrszínem mellett.
Nem tudtam eldönteni illik hozzám vagy sem,mindenesetre az egészen a nyomdázás hatalmasat dobott.




Mintát a pueen nyomdapalettájáról választottam,lakk epdig a Kiko Denim kollekciós bordóslakkja a Tribal purple volt.









A végeredmény nagyon tetszik,szerintem  nude lakkra kell a nyomdázás,midnen esetben :D



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Faby-Sensual touch 2 rétegben
Kiko Denim 462-Tribal purple
Pueen74
Koand top coat








kedveled a nude lakkokat?


28 megjegyzés :

  1. Szerintem ez hideg rózsaszín (monitorfüggő), egyik kedvenc árnyalatom. Most jó tippet adtál, hogy milyen lakkal nyomdázzak rá. Mióta nyomdázok, azóta nem nagyok kenek fel nude színt, de kellene, mert van egy lakkom, amiben már alig van, felszabadulna egy kis hely, ha elfogyna :)
    Ez az élénk Kiko is gyönyörű szín.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm lehet igazad van. :)
      A pudig próbája az evés,én sokszor felkenek egy színt egy papírra,majd különböző lakkokkak nyomdázok rá,így tudom melyik passzol hozzá melyik nem.A manikűrözés időigényes,rengeteg próba elvesz egy csomó időt,de addig legalább szárad az alaplakk :D

      Törlés
    2. Sosem próbáltam papíron nyomdázni, pedig sokkal körömkímélőbb dolog, mint a tegnapi nyomdázásom, amikor megcsináltam a manit, próbáltam viselni, de annyira feszélyezett, hogy mégsem tetszik, le kellett mosnom és másik színnel megcsinálni a mintát. Még jó, hogy egyedül voltam otthon és senki sem nézett bolondnak, hogy az amúgy tökéletes manit lemostam :)

      Törlés
    3. Velem is volt már ilyen :D Úgyhogy átérzem amit írtál.
      Nekem a párom javasolta,hogy a körömre nyomdázás előtt miért nem próbálom ki papíron.Oda felkenem az alaplakkot amit felkentem a körmömre,majd nyomdázgatok rá,akár kicsi mintákat is,így kevés a rontás esélye.Most már szinte csak így nyomdázok,néha egy-egy fejben elképzelt szín nem is illik az alapszínhez.

      Törlés
  2. Az én monitoromon is inkább rózsaszínnek látszik a nude lakk, mindenesetre csodaszép, púderes szín :) Nagyon jó áll neki a nyomda! Gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is van benne rószaszín,nagyon érdekes szín :) De szerintem a lámpa alatt is látszik másnak,ne tudom,sajnos nem volt lehetőségem napfényben fényképezni...:(
      De örülök,hogy tetszik :) Köszönöm :)

      Törlés
  3. Csodás ez a nude alap, érdekes én nem látom benne a rózsaszínt :D valószínű tényleg monitor függő lesz.
    Szóval egy szó mint száz, nagyon tetszik, az alap és a nyomdázott szín, de főleg a mint a szívem csücske :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, jól mutat együtt a két lakk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Én is látok némi rózsaszínt az alapszínben, de nem is ez a lényeg, nagyon szép! :)
    Rajtam is hasonló színek vannak épp :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban rószaszínes. Párom szerint egy csepp kék is lesz benne,de mindenképp rózsaszínes. Ő nagy mestere a színeknek és hiszek neki,néha elgondolkozok,hogy lehet színtévesztő vagyok :D
      Legutóbb a Kiko boltban mondtam az eladónak,hogy milyen szép ez a piros lakk,közben meg narancs volt,hát nem tudom lehet szemészhez kéne mennem :D

      Törlés
  6. Nagyon mutatós lett :) Ja és én is rózsaszínesnek látom az alapszínt, úgyhogy tuti, hogy monitorfüggő:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. Nagyon szép, ez a nude pedig önmagában is imádnivaló :))

    VálaszTörlés
  8. Eszméletlen szép lett az a mani!:) Nagyon jól mutat a nude lakkon a nyomdázás,én is szeretek hasonló színekre nyomdázni,nagyon szépen mutatnak rajta a minták!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Én nagyon ritkán kenek fel nude lakkot,pedig az egyik legjobb mintaalap,ugye ehhez szinte az összes szín passzol-majdnem az összes :)

      Törlés
  9. ...splendido...adoro sensual touch, ce l'ho anch'io!!!
    ...un bacione!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grazie mille :) Anche a me piace tanto,anche se non conosco molto bene Faby nails- ci stiamo conoscendo :D
      Cmq ho preso un mini kit,e sono molto soddisfatta,questo smalto il secondo che ho applicato.Essendo vegan una meraviglia,ha un pennello fantastico,si stende facilmente e si asciuga abbastanza veloce :)

      Törlés
  10. Gyönyörű lett, nagyon tetszik! :) Én is imádom ezeket a hidegebb árnyalatokat párosítani.

    VálaszTörlés
  11. Én is inkább a nude színt látom benne. A lakk jó minőségű lehet, ha két rétegben fed. Én mindig megjárom a hasonló színekkel, mert még négy rétagben sem fednek, és olyankor ráaádsul sok lakk soha meg nem száradó marad. :D A manikűr egyértelműen nyomdázva az igazi, úgy nagyon tetszik, jól eltaláltad a színek párosítását is. ;)

    VálaszTörlés
  12. You have used a great combo of polishes - they look great together. The mani is totally awesome!

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörű lett! Ez a lila nyomdázás nagyon szuper lett :)

    VálaszTörlés
  14. Ez tetszik nagyon! :) Tök jó ez a minta, én mostanában kezdem az ilyen indás dolgokat megkedvelni. :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon kis csinos. Szép ez a minta és a színek is szuperek együtt. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!