2015. február 24., kedd

Nail stamping challenge-Ombre





Sziasztok!


Elérkeztünk a Lora kihívásának utolsó állomásához.Örülök,hoyg részt vehettem benne!
Én személy szerint nagyon kedvelem az ombre manikat,mostanában elég sokszor készítek színátmenetet a körmömre.

Nos,a mai manikűrt már láthattátok tegnap Facebook-on,egy hírtelen ötlettől vezérelve készítettem,érdekelt milyen az új Bornprettystore paletta.

Antarktisz manikűr alapvető volt,ránézve a palettára más nem is juthatott eszembe róla,amihez 3 kék színt használtam alapként.

Első elgondolásban csak a jegyesmedve az emberke és a pingvin kapott volna szerepet,majd arra a következtetése jutottam,hogy ez így azért csupasz lesz.
A paletta közepén helyet kapott pár jégyhegy,nem hiszem,hogy ez a véletlen játékra,így a pingvines kivételével minden kömömre felnyomdáztam.
Nekem tetszik az egész,igazán jól sikerült a maga fagyos hangulatával.

Azt még fontosnak tartom megemlíteni,hogy teljesen elégedett vagyok a Bornprettystore palettákkal,tökéletesen működnek!!!
















Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko-384 Blue genziana,386 Blu pastello,525 Blu pastello metallico 
Sminkszivacs
Konad fekete nyomdázólakk
Konad top coat
Akrilfesték





hogy tetszik a mai manikűr?



23 megjegyzés :

  1. De aranyos :) Bár hideg van és a mani is téli, egyszerűen jókedvem lett, ahogy ránéztem, nagyon tetszik kifestve a minta meg az alap is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Pont erre gondoltam én is,hogy olyan kis vidámak a minták :)

      Törlés
  2. Ez durván nagyon jó lett! Lenyűgöző!!!!

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon király lett! Egy mesét lehetne elmondani a körmeidről. :)))

    VálaszTörlés
  4. <3 <3 Jajj, de gyönyörű lett. :)))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper lett! Nekem egy képes mesekönyv jut eszembe róla,olyan szép lett!:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon cukik a minták, ez nagyon jól sikerült manikűr lett! (-:

    VálaszTörlés
  7. Such a sweet and cute manicure! Well done. You made me smile really wide :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanyk so so much :) I'm glad that you like it.

      Törlés
  8. Úristen, de cuki lett :) nagyon szépen sikerült!!!

    VálaszTörlés
  9. Irdatlanul aranyos lett ^_^
    http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2015/02/koromnyomdazos-kihivas-ertekelese-es.html

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett! Ezen a palettán nagyon cuki minták vannak :)

    VálaszTörlés
  11. Jajj de jópofa lett! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!