2015. február 18., szerda

Nail stamping challenge-Sand and glitters


Sziasztok


Tegnap sajnos nem volt időm bejegyzést írni,így ma ezt pótolnám,tegnap volt a Lora kihívásának utolsó előtti fordulója.

A kihívás témája a Homoklakk és glitterek.
Én inkább a homoklakkok felé hajlok,de számomra kizárt,hogy egy ilyen textúrájú lakkra nyomdázzak.

Jelen esetben 2 Wjcon lakkot pecáztam ki a  fiókomból,ezeket a lakkokat nem is olyan régen vásárolta, a héten tervezek egy haulos bejegyzést,mert már többen kértétek email-ben.

A homoklakk a 805-ös számú,egy lila alpaszínű arany glitteres ,a makeup artist 08 Mirtillo.

Mindkét lakkot két rétegben kentem fel,a sand valami fantasztikusan szép.Kedevem az ilyen lakkokat,elég jól lehet másik színt társítani mellé.







A lila lakkokat nem egyszerű fényképezni,lámpa alatt látszik az igazi szépsége,amúgy meg elég sötétnek tűnhet.
Meglepő módon a Mirtillo fedőlakk nélkül is szép fényesre száradt,ami már csak nyomdázásra várt-lásd az első képen.
A paletta a Bornprettystore Bp-18,tökéletesen jók ezek a paletták.






Összességében,teljesen odáig vagyok ezért a sand lakkért, olcsó (1,90 euro volt ) és tartós,ahogy a Mirtillo-ban sem kellett csalódnom.


A nyomdaplatetta elérhető a Bornprettystore oldalról, a BBB10 kóddal kedvezményt is kaptok.




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Wjcon 805 sugar sand és Mirtillo 08-Makeup artist 2 rétegben
Konad fehér nyomdázólakk
BP-18 nyomdapaletta
Konad top coat









neked tetszik ez a kombó?







23 megjegyzés :

  1. Szuper lett, mint mindig! :)
    Én nyomdáztam már homoklakkra, de csak úgy, hogy kentem előtte rá fedőlakkot, hogy egyenletesebb legyen a felszíne, akkor látszott szépen rajta a nyomdázás

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Párszor én is próbálkoztam már ezzel,de nagyon idegennek érzem :) Én maradok inkább a krémes és egyéb lakkokra való nyomdázásnál,a sand lakkokat meghagyom érdesnek :D

      Törlés
  2. A sand lakknak nagyon szép színe van, és ez a BPS lemez is ari, tetszenek rajta a minták :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Annyira szép ez a minta!! A lila lakk is tetszik :D

    VálaszTörlés
  4. Úúú, mindegyik lakk csodás!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! A lakkok is gyönyörűek és a nyomdalemez is nagyon tetszik. Nálam is érik egy BPS lemez rendelés. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp ajánlom.Nagyon jól működnek a lemezek. :)

      Törlés
  6. Ez a manikűr szerelem első látásra. :D Annyira szép! A homoklakk is, nagyon tetszik a színe. Én próbáltam már nyomdázni rá, nem mindegyiken rossz, csak ugye nem kell rá fedőlakk. De az biztos, hogy a krémes lakkokon a legszebb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Nekem még mindig idegen a homoklakkra való nyomdázás.Eddig 3-4x nyomdáztam sand-ra,hát nem tudom,valahogy maradok én a kényelmesebb megoldásnál.

      Törlés
  7. Pretty combo, the sand is so gorgous! And stamping very neat and nice.

    VálaszTörlés
  8. Szuper jó lett ez a manikűr,már instán is megcsodáltam! Nekem nagyon bejön!:) Nagyon tetszik ez a minta!

    VálaszTörlés
  9. Különleges ez a sand lakk, nagyon tetszik!, Mielőtt láttam a nyomdázott manikűrt, azelőtt már kiszúrtam a lemezről azt a mintát, ami használtál. :D Nagyon jól néz ki:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik :)
      Bevallom nagyon kíváncsi voltam a mintára.Ezek általában nem szoktam jól működni,viszont ebben kellemesen csalódtam :)

      Törlés
  10. BEAUTIFUL :)) love this mix you made on your nails :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!