2015. február 1., vasárnap

Nicole by Opi-Sweet surrender és Stamping with foil

Sziasztok


Ma reggel kedvem volt egy világosabb lakkhoz,így a Nicole by opi-Sweet surrender lett a választottam.
A lakk egy pinkes fehér,igazán különleges szín.Felkenéskor nálam elvérzett,3 réteg kellett belőle,és még ekkor is átlátszott a körömvégnél,és belenyúltam a lakkozásba is :D

Száradása gyors,az ecsete lapos és széles,mint az Opi lakkoké,a lakk szépen terül.
Nekem ez a fajta,pinkes fehéres lakk tetszik,pont jó különböző díszítésekhez.





Majd találtam egy szuper kis tutoriált ITT,amiben a nyomdázáshoz nail art fóliát használt a lány.
Nos,fejembe vettem,hogy  én is kipróbálom ezt,kíváncsi vagyok mennyire nehéz az ilyen manikűr elkészítése.

Először is választottam egy fóliát,ami ezer éve megvan,de nem használtam,és már azon voltam,hogy kidobom.
A fóliát még a Bornprettystore oldaláról rendeltem,és régóta a fiókban lapult.


Majd kiválasztottam a nyomdázi kívánt mintát,ami egy kigyóbőrhöz hasonló.

Egy átlátszó "bugyira" fedőlakkot kentem fel,megvártam amíg teljesen megszárad.
Én kb. 10 átlátszó téglalapot kentem fel,a biztonság kedvéért,ha rontanék.
Majd felvittem rá a nyomdamintát-én ehhez egy lila Konad nyomdázólakkot használtam,hogy ne térjen el a színe a fóliától- majd gyors mozdulatokkal rányomkodtam a fóliát a még meg nem száradt mintára,és lehúztam.


Én 10 mintából kb. 4-et elrontottam,a többi szerencsére elég jól sikerült.
Az biztos,hogy a fóliával kicsit sietni kell,ugye a speciális nyomdázólakk gyorsan szárad,tehát minden kéznél kell,hogy legyen.

Ezután lehúztam a mintát,és a körmömre tettem.

Egy másik oldalon láttam,hogy a körömre nyomdáztak előbb,majd ott nyomdkodták rá a fóliát,bevallom ez a módszer jobban tetszik,és praktikusabb lehet.
Viszont ebben az esetben javításra nincs lehetőség.






Nekem ez a fajta minta nagyon tetszik,főleg a fólia ad neki egy pluszt,biztos készítek még ehhez hasonlót,így legalább elhasználom a fóliákat :)




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Nicole by opi-Sweet surrender 3 rétegben
Bundle monster-BM-215 
Konad lila nyomdázólakk
Fólia
Kiko top coat




neked hogy tetszik az így készült nyomdázás?




34 megjegyzés :

  1. Azta, ez nagyon jól néz ki, ki kell próbálnom! Wow!

    VálaszTörlés
  2. Ez valami eszméletlen szép lett! Nagyon jó kis technika.Te mindig találsz valami újdonságot és szépen meg is tudod csinálni.:) Ha lesz türelmem és is ki fogom próbálni. Nagyon mutatós manikűr!:D

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett a manikűr! :)
    Még nem próbáltam ezt a technikát, de nagyon csábító, ki kell próbálnom :)

    VálaszTörlés
  4. Ez csodálatosan szép lett. *.*

    VálaszTörlés
  5. Aztaaa gyönyörű!!!! Imádom! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  6. Nagyon szépséges lett! (-: Ha volna fóliám kipróbálnám, bár elég "idegmunka" lehet. ,)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,hát annyira nem macerás,inkább csak sietni kell :D De a végére már belejöttem :D

      Törlés
  7. Nagyon szép! Egyszer ezt én is kipróbálom, pont nemrég kaptam fóliákat :)

    VálaszTörlés
  8. Öööö.. erről videó kellene.. :D Annyira profi! Új szerelmem lett ez a manid. <3

    VálaszTörlés
  9. De jó ötlet, nagyon tetszik! :) Ügyesen kivitelezted! :) Én tuti idegbajt kapnék ennél a technikánál:D De hát gyakorlat teszi a mester:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan anniyra nem vészes,mint gondolod :) De örülök,hogy neked is tetszik :) Köszönöm :)

      Törlés
  10. Gyönyörű lett! Vagy két éve vettem fóliát, de azóta se nyúltam hozzá... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt az ideje? nekem is rétgóta megvolt,de leglább már hasznát veszem :D

      Törlés
  11. Hát ez isteni jó ötlet!!! És az egész manit imádom, az alapszín is csodás, meg a fólia színe, meg az összhang, meg ahhh....:D szóval ez most nagyon bejön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik :) Remélem Te is kipróbálod majd :)

      Törlés
  12. Nagyon jól néz ki. Micsoda ötlet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik.Köszönöm :)

      Törlés
  13. Csodaszép lett! Sőt a világos lakk magában is nagyon szép. Kétszer kellett elolvasnom, mire felfogtam, hogyan is működik a dolog, fantasztikus, micsoda technikák vannak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik az alaplakk.Kár,hogy 3 réteges.
      Remélem azért érthetően írtam le,hogy kell csinálni.
      Bevallom,én örülök,hogy mindig van új a nap alatt,ez a technika nekem pont kapóra jött,mert kiakartam dobni a fóliát.
      Még egy maniban alkalmaztam,itt a szívecskében.Szerintem ez is elég jól sikerült : http://instagram.com/p/ykGnbINqef/?modal=true

      Törlés
    2. Igen, érthető, csak nem tudtam, hogy működik a fólia, azért kellett kétszer elolvasnom.
      Nagyon szép a másik mani is, színes és részletgazdag!

      Törlés
    3. A fólia elvileg minden félig száraz lakkra feltapad.Hát annyira nem vagyok oda érte :) Így a nyomdázott verzióban jobban tetszik,szerintem igazán különleges manikat lehet vele készíteni.
      Örülök,hogy tetzsik a valentin mani,jó lenne vele nyerni (bundle monster palettákat lehet nyerni ) :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!