2015. február 5., csütörtök

SPAritual-Lithophonic




Sziasztok



SPAritual lakkról már írtam korábban,viszont most újra elővettem.
Vegan lakk lévén igazán megéri az árát,egy ilyen lakkom van,viszont remélem hamarosan tudom bővíteni a kollekcióm.
Ez a lakk a 2012-es Rock kollekcióban jelent meg,egy shimmer lakk,sötétzöld barnás beütéssel.

Elég nehéz leírni a színét,ahogy forgattam a kezem,úgy láttam mindig másnak.Nekem inkább a zöldes "oldala" tetszik jobban,de barnaként sem rossz.
Ami a legszimpatikusabb volt a dologban,hogy a lakkot régóta nem használtam,a gumis kupak egyszerűen zseniális,nem száradt be,simán kinyitottam,esküszöm minden lakknak ilyen kupak kellene. :D (néha fogóval feszegetem a lakkokat :D :D )







Nyomdáztam rá egy Kiko-Mirror zöld lakkal,a mintát a Bundle monster palettáról választottam.






Teljesen elégedett vagyok ezzel a lakkal,abszolút szimpatikus,hogy Vegan,nem büdös,gyorsan szárad és tartós is.A szín is az én világom,egyszóval imádom!


Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
SPAritual-Lithophonic 2 rétegben
Kiko Mirror lakk nyomdázáshoz
Bundle monster BM-315 mintája
Kiko top coat





van SPAritual lakkod?
ha nincs,kipróbálnád?


9 megjegyzés :

  1. Kipróbálnám (ha lenne valakinek a közelben és kölcsönadná :), de nem biztos, hogy beruháznék egyre. A csomagolás nagyon tetszik! Nekem van gumis edényfogóm, néha kell a lecsavaráshoz. Szép lett a mani!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmm jó ötlet :) Erre eddig nem is gondoltam. :)
      Hát igen,azért nem olcsó lakkok ezek,mondjuk én online rendeltem, 1500ft-ért,ennyit mindenképp megér :)

      Törlés
  2. Nagyon szép manikűr, egyértelműen a nyomdázott tetszik jobban. (-: Én kipróbálnám, sosem használtam még vegan lakkot. Ha nincs a szobában a párom, nekem is a fogó marad néha kinyitáshoz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszönöm.
      hát nekem sokszor csak a fogó marad :D :D

      Törlés
  3. Nagyon érdekes szine van, nekem nyomdázva jobban tetszik mint önmagában :) A márkát egyébként még sosem próbáltam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Nekem is nyomdázva tetszik jobban, érdekes szín.

    VálaszTörlés
  5. A negyedik képen szuper ahogy kijön a lakk két árnyalata.:) Tetszik,érdekes lakk.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!