2015. február 9., hétfő

Színes manikűr




Sziasztok


Facebook-on láttam egy nagyon szuper videót,amiben egy igazán vidám színes manikűr elkészítését mutatták be,és úgy gondoltam ma megcsinálom magamnak.

Nekem nagyon hiányoznak a színek,néha rámtör a színek utáni vágy,amit manikűr formájában szívesen nézegetek.

Az alaplakk egy Kiko nude lakk,amie a Pueen 54-es palettáját használtam, a lyukakat színes lakkokkal töltöttem ki,mind Kiko volt.








Szerintem nagyon vidám manikűr lett,nálunk ma napsütéses hideg volt,agy egyből jó kedvem lett tőle.



A video amiből inspirálódtam:






Neked tetszik ez a színes manikűr?



13 megjegyzés :

  1. De jó, ez a lemez nekem is megvan, de még nem dolgoztam ezzel a karikás mintával. Lehet lekoppintom tőled a manit :))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülnék,szívesen megnézném a Te verziódat :)

      Törlés
  2. Ah, de jó lett! Hiába szakad a hó itt nálam, mégis olyan tavaszi hangulatom lett tőle :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom,hogy esik otthon,nálunk vagy -10 fok van :( Örülök,hogy neked is jó kedved lett tőle :)

      Törlés
  3. Wow, ez aztán a vidám manikűr! :)
    Gyorsan le is ellenőriztem, hogy megvan nekem is ez a lemez :D
    Olyan szép hosszúak a körmeid! Minden héten, amikor japán manikűrözök (lenövesztem a géllakkot), a Te körmeid képe lebeg a szemeim előtt, hogy nekem is ilyen szép hosszúak és egészségesek legyenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik :)
      Nem hiszed el,pont ma gondolkoztam,hogy kéne visszareszelnem belőle,de nem volt hozzá kedvem.
      Már elég hosszúnak érzem....Szerintem túl sok sajtot eszek,mert veszettül nőnek :D
      Nagyon kedves vagy,az miatt amit írtál,köszönöm szépen :)

      Törlés
  4. Valóban jó kedvre derítő ez a mani. :) Már én is nagyon vágyom a színekre.Jó lenne egy kis tavasz végre,virágzó fákkal stb.
    Én már nem is csodálkozom,hogy mindig valami szuper új dolgot mutatsz be. :) Nagyon szép lett ez is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem hamarosan jó idő lesz-végre :)
      Örülök,hogy tetszik:) Köszönöm :)

      Törlés
  5. Nagyon jól néz, tegnap este láttam a manidat, férj mögém lopódott és ő is megjegyezte, hogy milyen szuperul néz ki :) Nagyon kellenek már a vidám színek, elegem van a télből, a tegnapi egész napos hóesés sokként ért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha egy férfi egy manikűrre azt mondja,hogy szuper,az valódi elismerés. Köszönöm!!!!!
      Én utálom a telet,és a hideget.Májusi vagyok,imádom a tavaszt a nyarat és a jó időt.Rettenetesen fázós vagyok.......:(

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!