2015. február 12., csütörtök

Valentin-napi manikűr


Sziasztok


Lassan itt a Valentin nap,a szerelmesek ünnepe.Én nem szoktam ezt ünnepeli,mármint pont valentin nap nem,szerintem 365 nap a szerelem jegyében telik,ha van párod,és boldog prákapcsolatod.
Mivel eléggé elterjedt lett ez az ünnep-amúgy nekem az ünnep szó is kicsit erős rá-így pár manikűrt készítettem,igaz a nagy többségét pár most futó játékra.

Ebben a manikűrben egy pink alapszínt használtam,és került rá egy réteg Kiko-Laser -Sensual candy 431.Szép ez a pink lakk,olyan selymes fénye van,fedése borzalmas,tehát csak pink alaplakkont ud érvényesülni.

A szivecskés szárnyaló mintát a Cheeky Jumbo Princess charm palettáról választottam,majd erre került Cupido,amit a Hehe palettáról nyomdáztam.
A közéspő ujjamra a Pueen35-ös palettáról vettem a mintát,amit először fehér nyomdalakkal nyomdáztam fel,majd fóliát nyomtam rá-itt írtam erről a technikáról- a gyűrűsujjamra.A Hehe palettáról választottam a párt,majd a Cheeky jumbo palettáról vettem a kicsi "love" feliratot,és illesztettem be közéjük.Kisujjamra a Pueen41-ról választottam a szivecskés mintát.






Nekem tetszik az egész manikűr,a középső körmömön lévő szivecske tetszik a legjobban,a mutatujjamon lévő minta kicsit sok lett, szerintem a szárnyaló szivecskéket lehagyhattam volna:)







neked tetszik ez a Valentin-napi mainkűr?





12 megjegyzés :

  1. Igen, ez nagyon-nagyon szerelmes manikűr lett, benne van minden bájos szerelmes dolog, jól összeraktad :) A rózsaszínt amúgy is szeretem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még én :D Örülök,hogy tetszik a mani,köszönöm :)

      Törlés
  2. Szép kis kompozíció lett! :)
    Nekem is a színes szívecske a kedvencem :D

    VálaszTörlés
  3. Ez igazi tinilányos csimpaszkodós-csókolózós mani lett :)))) Ultra-romantikus, jópofa!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahahah Köszönöm :) Én már kinőttem ebből a korból-sajnos :D

      Törlés
  4. Nekem mindegyik ujjad tetszik, nem tudok választani. :D Nagyon jó lett, ez tényleg igazi Valentin manikűr. (-: Egyébként magát az "ünnepet" mi sem tartjuk a párommal, én sokkal jobban örülök a "csak úgy" ajándékoknak. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a legjobb.
      Örülök,hogy neked is tetszik a mani.Köszönöm :)

      Törlés
  5. annnyira gyönyörűséges ez a mani!! :) :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép!! :) Legjobban nekem is a színes középső ujjad, na meg a kis párocska tetszik. :) Valamiért először a Corpse Bride jutott róla eszembe :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!