2015. február 14., szombat

W7-Metallic neptune



Sziasztok



Erről a lakkról már írtam egy tavalyi bejegyzésben-itt, és bátran írhatom,hogy az egyik kedvenc W7 lakkom.

Mint már írtam korábban,ez egy fekete alapszínű lakk,napfényben erősen lilás,illetve zöldes.
2 réteg elég belőle,elég fényesre is szárad.Az ecsete olyan mint az Opi lakkoké,elég könnyű vele lakkozni-legalábbis nekem.








Mindenképp arany mintát választottam rá,szerintem nagyon cuki ez a minta.






Low cost márka lévén igazán jól teljesít,minősége kiváló.Náalm 5 pontos ez a lakk.




Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
W7-Metallic Neptune 2 rétegben
Barry M-Gold foil
Pueen 61
Konad top coat






like or not ez a mani?


4 megjegyzés :

  1. Ez tipikusan az a szín, ami ha kapható lenne a közelben, hétfőn rohannék érte! <3

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos színjátéka van ennek a lakknak! Nekem nagyon bejön. A minta is szuper,nagyon tetszik rajta!:)

    VálaszTörlés
  3. Hűha, lila is meg zöld is! Szép lakk, ha meg olcsó is, az külön öröm :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép színe van! (-: Nyomdázva tetszik jobban a manikűr. (-:

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!