2015. február 26., csütörtök

Yankee candle-Vélemény 3.


Sziasztok



A legutóbbi ilyen yankee-s bejegyzés óta 2 hónap telt el,így összegyűjtöttem azokat,amikről még nem írtam.Megvallom,akadt pár illat amit teszteletem.

A Yankee egy igen komoly pénznyelő,néha úgy érzem,nincs kiút belőle.Egyenlőre nem bánom,imádom amikor hazaérek,már szuper kis illat fogad,mindig van új a nap alatt,amit szívesen kipróbálnék. :)
Rengeteg új internetes oldalra leltem,ahol lehet jó kis illatokat olcsóbban vásárolni,egyik kedvencem a yankee.co.uk, 25 fontig  a posta 2,95 font  gyors és megbízható, rengeteg akció van.

Már említettem,hogy mostanába a párologtatóba egy szilikonos cupcake formát szoktam rakni.
Sokkal könnyebben kiszedhető a tart,és a már megunt illatot a szekrénybe szoktam rakni.Jelenleg egy virág formám van,nagyon design,főleg a szekrényben.


Facebook-on van egy elég jó kis csoport,ott szoktunk erről társalogni,eszmét cserélni.A csoportban nem érzem magam menthetetlennek,szerencsére vannak "súlyosabb" esetek is nálam.
Felfigyeltem egy kiirásra,miszerint idén elég sok illat meg fog szűnni.Elvileg a készet erejéig lehet majd kapni az illatok, van közte elég sok,amit imádok,vagy amit még nem próbáltam ki,szóval ezeket igyekszem beszerezni.

A lista a következő lenne:




  1. Apple & Pine Needle                                   
  2. Autumn Fruit
  3. Bahama Breeze
  4. Bartlett Pear
  5. Honey & Spice
  6. Beach Flowers
  7. Beach Wood
  8. Beach Walk
  9. Berry Bramble
  10. Blissful Autumn
  11. Blue Lavender
  12. Bunny Cake
  13. Camomile Tea
  14. Campfire Treats
  15. Caramelized Sugar
  16. Cherry Berry Pie
  17. Cherries On Snow
  18. Christmas Cupcake
  19. Cherries On Snow
  20. Christmas Rose
  21. Christmas Tree
  22. Christmas Wreath
  23. Citrus Tango
  24. Coastal Waters
  25. Country Lemonade
  26. Country Kitchen Range
  27. Cinnamon Sparkle
  28. Cranberry Orange
  29. Cranberry Peppermint
  30. Cranberry Vanilla
  31. Creamy Cocoa
  32. Drift Away
  33. Dune Grass
  34. Early Sunrise
  35. Eucalyptus
  36. Evening Air
  37. Exotic Bloom
  38. Farmers Market
  39. French Lavender
  40. French Vanilla
  41. Festive Holiday
  42. Frosted Cedar Wreath
  43. Frosted Fir
  44. Fruit Salad
  45. Fruit Fusion
  46. Garden Hideaway
  47. Garden Time
  48. Grapevine & Oak
  49. Happy Christmas
  50. Harvest Welcome
  51. Home Sweet Home
  52. Honey Blossom
  53. Honeydew Melon
  54. Holiday Home Sweet Home
  55. Island Guava
  56. Island Spa
  57. Luau Party
  58. Kitchen Spice
  59. Lake Sunset
  60. Lavender Vanilla
  61. Lilac Blossoms
  62. Loves Me Loves Me Not
  63. Macintosh Spice
  64. Mango Peach Salsa
  65. Midnight Oasis
  66. Mistletoe & Fig
  67. Mountain Berry
  68. Mountain Pine
  69. Nature's Paintbrush
  70. Napa Valley Sun
  71. Napa Valley Harvest
  72. November Rain
  73. Ocean Blossom
  74. Orchard Pear
  75. Paradise Spice
  76. Patchouli
  77. Peaches & Berries
  78. Peppermint Bark
  79. Pink Lady Slipper
  80. Pomegranate Cider
  81. Red Berry And Cedar
  82. Red Velvet
  83. River Valley
  84. Sea Coral
  85. Season's Blessings
  86. Shiraz
  87. Sonoma Red
  88. Sparkling Cinnamon
  89. Sparkling Lemon
  90. Sparkling Snow
  91. Star Fruit & Orange
  92. Stars & Stripes
  93. Sun & Sand
  94. Sugar Flower
  95. Sweet Pink
  96. True Rose
  97. Treehouse Memories
  98. Tropical Fruit
  99. Under The Palms
  100. Vanilla Chai
  101. Vanilla Satin
  102. Waikiki Melon
  103. Warm Spice
  104. Welcome Christmas
  105. White Chocolate Bunnies
  106. White Christmas
  107. White Zin
  108. Whoopie Pie!
  109. Wild Passion Fruit
  110. Winter Wonderland





És jöjjenek az illatok amiket teszteltem.


Midnight jasmine








"A gyönyörű és mámorító virágillat, amely megbabonázza a szívet."


Valóban így van.Imádom!!! Egyik kedvenc virágillatom,nem tömény pont annyi amennyi egy időre elég belőle!!!
Nagyon kellemes,egy egész estés égetés alatt sem fejfájdító!!!

5 pont



Turquoise sky









"A nyugodt, sós levegő illata egy kevés tengerifűvel és pézsmával keveredik a csodálatosan ragyogó kék égbolt alatt."


Valóban nagyon kellemes illat,elég intenzív a szoba betöltésére.Én betankoltam belőle!
Mindenképp érdemes kipróbálni!


5 pont


Vanilla cupcake








"Vaníliás sütemény gazdag és krémes aromája egy csipetnyi citrommal és vajas cukorbevonattal."

Kellemes csalódás volt.Nem szeretem a vaniliás illatok,megfájdul tőle a fejem.
Ez viszont,isteni.Nekem gyerekkori  emlékek ugrottak be,a meleg otthon,Anyu sütője mellett olvasott mesék,hangos nevetések....nagyon tetszik!!!


5 pont

Icicles




Róla írtam már,viszont egy mini gyertya formájában is megvettem.
A hozzá való búrát is szerettem volna,teljesen mást néztem ki,de mire eldönttem,hogy kell ,már nem volt.
Ez az Englnad stripes,a háttérben látszik a Samper tartó,dettó ez.
Icicles illatot ajánlom,nekem nagyon bevált.



Beach flowers



"A tubarózsa, a liliom és a jácint csábító keveréke egyesül ebben a virágos aromában."







Bennem ez az illat nem hagyott mély nyomot.Kellemes,de nem igazán az az erősebb fajta illat,amit újravennék.


3 pont





Silver brich




"Az őszi szellő illata keveredik az éppen barnuló levelek fűszeres szárazságával."



Ez nem az én illatom,nem elég intenzív az orromnak.
Kicsit férfi illatnak hatott,de nem volt igazán élvezhető.
Ezt nem hiszem,hogy újraveszem,semmilyen őszi hatása sem volt.



2 pont




Garden sweet pea






"Virágok édes illata egy csipetnyi körtével, barackkal, fréziával és rózsafával."



Ebből én jól betankoltam,mint tart mint mintagyertya terén.
Elég jó kis illat,nem tolakó,intenzív,még illatgyertyban is.


5 pont



Clean cotton





"A napszárította pamut és zöld levelek illata egy csipetnyi citrommal."



Ettől az illattól kicsit többet vártam.Nem volt intenzív,ha közel mentem a párologtatóhoz éreztem leginkább.Nekem a Soft blanket ezerszer jobban tetszik,mint ez.


Sajnos ez elbukott a próbán.


1 pont




Lemon lavander





"Tiszta és hivogató, a friss, lédús citrom és édes levendula-virág keveréke."





Abszolút kedvenc.Olyan szinten,hogy a sarokba szorította a Black cherry-t.Nagyon finom citromos illat,én éreztem benne a levendulát,de alig-alig.Mintagyertyában is tökéletesen érezhető.
Elég intenzív!


6 pont




Pink sands





"Az élénk citrusok, édes virágok és a fűszeres vanília mesés keveréke egy egzotikus sziget atmoszféráját hozza el otthonába."




Nagyon kellemes édeskés illat,elég intenzív.A Lake sunset után az egyik kedvencem,de nem mindig van hozzá kedvem.
Összebújós tv nézős estére nálam ez nagyon bevált.



5pont



Wedding day







"A virágok és a finom gyümölcsök kifinomult és megnyugtató keveréke."



Semmilyen extra érzést nem váltott ki belőlem.Nem volt túl erős,annyira nem volt érezhető sem,csak közelről.
Nem tudom,nem jutott róla eszembe egy esküvői nap,nem rossz,de nem veszem újra.



2 pont




Snowflake cookie



Karácsonyi illat lévén ezt már próbáltam,vettem belőle mini gyertyát is.Nagyon intenzív nekem ettől független tetszik az édeskés illata.




5 pont



Champaca blossom






"A varázslatos champaca ritka és örömteli aromája elevenedik meg ebben a páratlan gyümölcsös, virágos illatban."



Imádom a virágos illatok.Számomra ez is nyerő!!!Mindenképp szeretném megvenni mini gyertyában.
Kellemes nem tolakodó,aki kedveli a viráos lágy illatokat,annak ajánlom.



5 pont



Sicilian lemon



"A tökéletesen érett, természetesen édes és üdítő illat. A szicíliai citrom a mediterrán nyaralás élményét hozza el otthonába."



Csalódás.Sokkal többet vártam tőle.Semmilyen illata nem volt,nem hogy citrom.
Kb. 30 percig égettem egy darabot,semmi,utána beletettem a megmaradt tart-ot,sem jött át az,amit elvártam volna tőle.A sziciliai citromnak nagyon jó illata van,közel sem olyan mint amit a tescoban árulnak.szóval nálam ez az illat elbukott!!



0 pont






Home sweet home





"Fahéj, különböző fűszerek és a frissen főzőtt tea szívmelengető aromája."







Nagyon szuper kis illat,egy esős napra választottam.Amikor este hazaértem,az jutott eszembe róla,hogy valaki egy finom sütivel vár,kellemes tea illat ,olyan Karácsonyi meleg hangulatot árasztott.A név hozzá nagyon találó,tényleg meleg otthoni érzetet kelt,ugye mindenhol jó,de legjobb otthon.



5 pont






Cranberry ice



Egy elég intenzít téies illat.Kicsit szúrós,csipős hatása van.Elég sokáig használtam,kevés kellett belőle.Télen tökéletes darab,viszont tavasszal már nem tudnám elképzelni.




4 pont




Camomile tea






Igazi kamilla illat!!

Katy ajánlására vettem meg,komolyan nagyon tetszik.Kellemes nem tolakodó,nem is erős,pont ennyi kell belőle.Tökéletes megnyugvás,igazi lazulós illat!!


5 pont








Oud oasis






"Gazdag és csábító… ez a csodálatos füstölő aroma segít megteremteni a tökéletesen nyugodt hangulatot."




Az új 2015-ös illatok közül ez volt az első amit kirpóbáltam.Nagyon érzeki illat,elég intenzíven betöltötte a lakást.Egy negyedet használtam 3 napig,is intenzív volt.
Kellemes keleties hangulata van,nekem nem jött át a füstös jellege!!!



5 pont






Morocco argan oil




"Egy csipetnyi pacsulival és szantálfával az argánolaj egzotikus aromája egy igazán egyedülálló hangulatot teremt."







Hiheteten jó illata van,kellemes,lazulós.Egyik este elhasználtam a megmaradt tart-ot,az egész lakást belengte az illata.Másnap reggel is lehetett érezni,az egzotikus keleties illatot.Először féltem,hogy az argán töményen lesz jelen,de szinte alig-alig érezhető.
Csak ajánlani tudom

 6 pont



Honey blossom








"A virágnektár, a pézsma és a frézia kombinációja varázsolja ezt az aromát egy tökéletesen nyári, virágos illattá."



Nos,ez az illet minden elvárásomat felülmúlta.Egy hétig használtam, amár megszilárdult tart újrahasználás után is illatos.Annyira kellemes,hogy leírhatatlan,nagyon intenzít,igazi nyári hangulatom lett tőle!!!


6 pont






Próbáltad már valamelyik illatot innen?

8 megjegyzés :

  1. Húúú... jó sok tartot próbáltál. Nekem is van még egy csomó itthon, de a kisfiam mellett nem merem égetni őket mert félek, hogy azért nem tenne neki jót a sok intenzív illat. Mostanában inkább gyertyázok, mert azok általában nem annyira erősek, de azokkal is csínján bánok.
    Egyébként nem kormozza össze a gyertya a burát? Nekem is tetszenek ezek a kiegészítők, lehet, hogy majd rendelek egyet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De tuti kormozza. :( De olyan szép ez,vétek lett volna kihagyni :)
      Jaj ne is mondd,annyira sok szép kiegészítő van,hogy már listám van miket vennék :D

      Törlés
  2. Jaj, csak a Mango Peach Salsát ne!

    A facebook csoportot be tudod linkelni? Nagyon szívesen csatlakoznék hozzá, ha nem olaszul van, hanem mondjuk angolul :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naaaa,pedig megvettem azt is :D
      Ez egy olasz csoport,de ha rákeresel rengeteg van facen.Van olyan csoport is ahol eladnak,vagy cserélnek....

      Törlés
    2. A Mango Peach Salsa a kedvenc, ha kivonják, megőrülök. Úgy értettem a posztot, hogy az a lista a kivonásra kerülő illatoké, ezért ijedtem meg. Ha valóban az, akkor feltankolok a mangóssal.
      Most épp fireside treats olvadozik, közölte a férjem,hogy gyomorforgató :(

      Törlés
    3. jaaa értem. Igen ezeket kivonják,nálunk már nagy része akciós is.
      Hát a Fireside nagyon érdekes illat, én kevés adagban égettem,elég tömény.Egyik este nekem is erős volt,le is cseréltem....

      Törlés
  3. Silver Birch nekem bejött, bár szerintem nagyobb térben kellemesebb.
    Vanilla Cupcake örök kedvenc. Pink Sands-et is imádom. Champaca Blossom nagyon kellemes, most is van belőle itthon. :) Home Sweet Home is kedvenc illat. :) Icicles is kedvenc volt januárban. :)
    A megszűnők közül sokat sajnálok. Vanilla Chai-t, imádom, Farmers Marketés Blissful Autumn is kedvencek voltak, bár ezeket itthon már egy ideje nem lehet kapni. Under The Palms is nagy kedvenc volt, abból be is kell táraznom. :D

    VálaszTörlés
  4. A Pink Sands nálam is nagy kedvenc, meg úgy általában még a gyümölcsös illatokat szeretem. Most még a maradék téliesebb illataimat használom el, hogy utána jöhessenek a finom, friss tavaszi illatok :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!