2015. február 7., szombat

Zoya-Feifei


Sziasztok



Teljesen elfelejtettem a Zoya lakkokat-ejnye-,pedig még rengeteg vár kipróbálásra,így a mai napra ezt választottam.

A Zoya-Feifei a 2012 Diva kollekció részeként jelent meg,egy igazi csemege lakk.Ez egy shimmer lakk , acélkék,és hihetetlenül színes.Különlegessége abban rejlik,hogy ezer szíve van,hihetetlen kárpázatos.
Az első réteg felkenése után nem estem hanyadt tőle,a második réteg száradása közben nézegettem,és láttam különlegesnek.
Az ecsete szokásos vékony, és hosszúkás,a lakk szépen terül,viszont óvatosan kell vele lakkozni,esetleges mellélakkozás után, a takarítása nem egyszerű,mert a csillámok szépen felkerülnek az ujjunkra. :)






Minta gyanánt egy mindenféle krix-krax-ot választottam a Pueen paletták közül.
E lenti makró képen látszik igazán a szépsége,hogy mennyire sokszínű a Feifei.








Nos, bevallom nektek,ez a lakk a szívem nem rabolta el. 3 napig volt rajtam,de "terhesnek" éreztem a dolgot,valahogy nem jött át a Feifei feeling,hidegnek éreztem magamon,nem illik hozzám.

Szóval ettől a lakktól 98%,hogy megválok majd.


Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Feifei 2 rétegben
Pueen 77
Konad fehér nyomdázólakk
Konad top coat




neked tetszik ez a  szín?






17 megjegyzés :

  1. Nekem is jobban tetszene, ha kékebb lenne kicsit, de ezzel a mintával nagyon jól mutat! Jópofa ez a lemez, sosem lesz vele egyforma a manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem is azzal van a bajom,hogy nem elég kék- amúgy sem kedvelem nagyon a kék lakkokat,inkább a shimmer jelleg nem igazán tetszik ebben alakkban :)

      Törlés
    2. A közeli képen nagyon szép kéknek látszik, kár, hogy a másikon meg inkább ezüst.

      Törlés
  2. Lenne egy kérdésem, a Konad fedőlakk neked tökéletes nyomdázáshoz, vagy trükközni kell vele? Tudod ajánlani? Az ára nagyon kedvező a Seche Vite-hez képest.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökéletes. Én vagy Konad vagy Essence lakkot használok,erre húzok még egy Seche uv top coat-ot,hogy sokáig bírja rajtam a mani.
      Én nem kenek nyomdázásra top coat-ot,csak abban az esetben ha nem sima lakkal nyomdázok,ugye sima fedőlakk elkeni a nyomdázólakkot.
      Általában inkább két réteg fedőlakkot viselek,amúgy a Koand top coat-ból nem kell sok,mint újra megcsináljam a manit,mert a fedőlakk elkente.:D

      Törlés
    2. Lemaradt,hogy a Kiko is tökéletes erre a célra,mivel otthon ez a márka nincs,így nem is vettem számításba :)

      Törlés
    3. Nekem nem kell, hogy sokáig bírja a mani, csak az, hogy ne kenje el a fedőlakk a mintát. És sima lakkal nyomdázok. Köszi a választ!

      Törlés
    4. Értem.És milyen lakkot használsz,hogy elkeni a mintát?
      Én régebben szívtam ezzel sokat,akkor váltottam,a Konad elég sokáig bírja,de érik már nálam is,hogy újra vásároljam.

      Törlés
    5. Az összes fedőlakk elkeni a mintát, kivéve a Golden Rose Gel look top coat és a Seche Vite. A Konadot könnyebb lenne beszerezni.
      (Moyra, BTGN, RdL, S-he mind keni a mintát.)

      Törlés
    6. Őszintén ezekkel én nem próbálkoztam. Anno párszor elkentem a mintát,utána megvettem a Konad-ot.Azóta ilyen problémám nincs.
      Szóval ezt mindenképp ajánlom.
      Az Essence fedőlakkjában a régi volt a jó -ez itt http://1.bp.blogspot.com/-WoI9PYqsHpA/TjZqzIkItaI/AAAAAAAABW0/3rEHroI-sXw/s400/Topcoatessence.png az újabb hajlamos az elkenésre.

      Törlés
    7. Köszi, még egyszer :) Nekem luxus a Naillandtől rendelni csak fedőlakkot, ráadásul csak kettőt lehet venni, mert azt is korlátozzák. Konadot meg lehet venni a Díva Centerben, anyám ott lakik, ha minket látogat, elhozza :)

      Törlés
  3. Nekem bejön, ezek a szép csillámok, csodaszép, szeretnék már egy Zoya lakkot egyszer, :))
    Szép lett a mintával is!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked tetszik :)

      Törlés
  4. Az alapszín egyértelműen bejövős, már csak azt kell eldönteni, hogy ennyi szín egyszerre sok-e vagy sem. Látni kellene :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon különleges, jeges hatású :)

    VálaszTörlés
  6. Ez a lakk nekem sem jön be igazán,de nyomda mintával szerintem nagyon szuper lett! Így még én is hordanám.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!