2015. március 11., szerda

China glaze-Lubu heels



Sziasztok




A China glaze-Lubu heels lakkról addig nem is hallottam,amig a facebook csoportban nem írt róla valaki.
Akkor rákerestem,és sajnálattal vettem tudomásul,hogy ez a lakk eddig kikerült a látószögemből,pedig abszolút illene hozzám.Sokszor a netes képek csalókák,a lakkal akkor tudsz csak érvényesülni,amikor felkened magadnak,viszont ennélazt éreztem,hogy nem érhet csalódás.

Miután megrendeltem,nagyon vártam,hogy megérkezzen,egy mesés napsütéses napon fel is kentem.


A lakk egy fekete alapszínű,piros csillámmokkal teliszórt szépség,nekem mindenképp szép,mert imádom a fekete lakkokat.
A fekete lakkokban semmi extra sincs,mert hát fekete,ebben viszont van valami plusz,ami miatt nem tudtam levenni róla a szemem.
Komolyan,elég sok lakk van a készletemben,talán nem is tudnék 3 olyat mondani ami nélkül nem lenne teljes az életem de EZ,valami mesés,ez benne lenne a 3ban.
Imádom az ilyen piros beütésű fekete lakkokat,van benne valami rockos,goth feeling,ami teszi különlegesebbé.
Annyit sajnálok,hogy 3 réteg kellett belőle,elég lett volna kettő is,de foltosnak láttam,és a köröm végi fixálás sem jött össze,talán azért mert a lakk rettentően híg,elég nehezen volt kezelhető.







Kicsit megakadtam,hogy milyen mintát tegyek rá.
Akkor beugrott az egyik Bornperttystore paletta pár mintája,szerintem tökéletes választás. :D






Imádom ezt a lakkot,a Nailland pultokon is elérhető,aki kedveli az ilyne fajta lakkokat,annak ajánlom!
Mintával az egyik legjobb manikűröm lett az idén-tudom,hosszú ez az év :D !!!!
Paletta INNEN megrendelhető,a BBB10 kóddal van rá 10% kedvezmény is.Nagyon szuperek az új Born paletták,ajánlom őket!!!






Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
China Glaze-Lubu heels 3 rétegben
Bornprettytstore BP 39 nyomdapaletta
Laura Clauvi -Snowflake
Kiko top coat




neked tetszik a lubu heels?



15 megjegyzés :

  1. Erre a lakkra már én is szemet vetettem, nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  2. Jújjj.... nagyon jó lett! Az alap CG is tetszik, de ez a nyomdázás csodaszép és nagyon illik a körömlakkhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :)
      Ehhez a lakkhoz szerintem valami ilyen stílus illik....:)

      Törlés
  3. Istenem, de gyönyörű ez a lakk *-*

    VálaszTörlés
  4. Igazi dögös, szexi lakk. Köszi,hogy ilyen jó képeket csináltál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont így,ahogy írtad :) Örülök,hogy neked is tetszik :) Köszi Suzie :)

      Törlés
  5. Tényleg nagyon sép ez a lakk, még én is el tudnám magamon képzelni. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik :) Köszönöm :)

      Törlés
  6. Micsoda nyomdaminta :D Szerintem ezt csak akkor merném használni, ha nem megyek dolgozni :)
    A lakk üvegben semmilyen, felkenve viszont meglepődtem, nagyon szép!! Nyomda nélkül is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon érdekes a minta!:D Rajtam sem volt sokáig!!!! :D
      Valóban, a lakk az üvegben nem jön át,felkenve viszont....A piros fele inkább napfényben érvényesül,de úgy valami fenséges :)

      Törlés
  7. Csodálatos ez a lakk! Nagyon jól is mutat rajtad,szerintem illik hozzád! A minta nagyon passzol hozzád,tudom,hogy szereted az ilyen extrémebb mintákat:) Csak magamon nem tudom elképzelni,de egyébként jól mutat a lakkon.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!