2015. március 19., csütörtök

Esmaltes da Kelly-Mother gothel



Sziasztok


Aranyhaj és a nagy gubanc rajzfilm az egyik kedvencem- nagy rajzfilm rajongó vagyok-a "Nyanya Banya" lakk sem hiányozhat a kollekciómból.
A lakk vásárlásakor a rajzfilm semmilyen hatással nem volt rám,Nyanya Banya sem,inkább a szín az amit közel éreztem magamhoz.

A lakk nagyon szép,bordós alapszínben millió csillám tűnik fel.
2 rétegben fed,az állaga BORZALMAS,siralmasan sűrű,egyszerűen förtelmes volt vele a lakkozás.Állaga zselés,nem lehet szépen eloszlatni a kömökön,vagy keveset vesz fel,vagy nagyon sokat.
Amúgy a színe és a fénye kárpótol mindenért,ha ezt a lakkot most kéne megvennem nem tenném.Az ilyen lakkok után elmegy a kedvem tőle,bármennyire is szép,lehetne hígabb-higitani nem fogom-és kevésbé zselés.






Nyomdázás gyanánt egy Kiko-Mirror Gold lakkot választottam.A paletta Bornprettystore volt.
Nyomdázás után felkerült rá egy réteg fedőlakk,majd csendben vártam,hogy megszáradjon.Száradás után az arany minta rózsaszín lett :D Teljesen megdöbbentem.






A paletta nagyon szuper,csak ajánlani tudom,a lakkal szemben vannak kétségeim.
Aki nem szereti a szenvedős lakkokat annak nem ajánlom,a színe viszont nagyon csodás,ez egy icipicit kárpótol.


A nyomdapaletta ITT elérhető,a BBB10 kóddal kedvezmény is van rá.





Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Esmaltes da Kelly-Mother gothel 2 rétegben
Kiko Mirror-Gold
Bornperettystore BP-55
Kiko top coat




like or not a lakk?





8 megjegyzés :

  1. Cseles ez a nyomdázólakk, más lakkon is rózsaszín lesz? Szép a mani, a minta is szuper!
    Kétszer láttam ezt a rajzfilmet, nem rossz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem!!Érdekes,mert az egyik Orly lakkom ilyen,a rá nyomdázott arany minta megváltozik a fedőlakk hatására.
      Ez a Kiko amúgy nem kifejezetten nyomdázólakk,olyan mint a Barry M Gold foil lakkja.Mindenesetre meglepődtem,hogy rózsaszín lett :D

      Törlés
  2. Szép színű lakk, de a "szenvedés" miatt nem venném meg. :D Nekem egyébként nagyon tetszik rajta a rózsaszín minta. :D Biztosan arannyal is szép lett volna, de így is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem rózsaszín mintával is nagyon szép lett ez a mani! A lakk pedig csodálatos! :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy nem ezt vettem meg :) Jól mutat rózsaszín mintával, talán jobb is,mint arannyal :)

    VálaszTörlés
  5. Elég szomorú, hogy egy ilyen gyönyörű színű lakk ennyire nem működik közre :/
    Nagyon tetszik, csak úgy, mint a többi műved, tökéletesen illik a karakterhez :)

    VálaszTörlés
  6. Úramisten, de szép ez a lakk, és mennyire Te vagy!

    VálaszTörlés
  7. Szuper ez a lakk, és ez a minta is nagyon passzol hozzá ebben a színben. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!