2015. március 21., szombat

Hello Spring!



Sziasztok!



Végre tavasz van!Legalábbis a naptár szerint.
Imádom a tavaszt,a jó időt,és a színes(ebb) lakkokat,ettől független nem vetem a meg a sötétebb színeket sem.


A Zoya-Chantal még nem volt a blogon,most elérkezett az idő,hogy róla is írjak pár sort.A Chantal a Naturel kollekció darabjaként jelent meg,egy krémes vanília,semleges szín.
Most beugrott,hogy ez a lakk lehet hasonlít az Opi-You're so vanilla lakkjához,természetesen nem vagyok benne biztos,csak ez ugrott be.

A lakk nagyon szép árnyalat,két rétegben fed,száradása gyors!
Mellé egy kicsit különlegsebb lakkot kentem fel,amit Liza küldött el nekem.A China glaze-Don't let the dead bit a Halloween kollekció darabja,elsőre nagyon nem jöttek be ezek a lakkok,majd jobban megnézve őket elnyerték a tetszésem!Így egy kivételével mindet magaménak tudhatom.
Ez a lakk egy nude/pink jelly bázisú lakk,amiben pink és piros glitterek vannak,2 rétegben fed.






A Chatal szinte nyomdamintáért kiáltott,ekkor egy-egy virágot nyomdáztam rájuk,majd fóliával tettem őket különlegessé.
A manikűr szerintem elég jól sikerült,első elgondolásban nem ez volt az elképzelés,majd változtattam rajta.




A lemez Bornprettystore ITT,a virág nagyon hasonlít a Winstonia-Floral paletta mintájára.


Ezt a palettát ajánlom,nekem kötelező darab volt,már csak a baglyok miatt is!!Mélysége jó,tökéletesen lehet vele nyomdázni,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is van rá.








Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Chantal 2 rétegben
China Glaze-Don't let the dead bit 2 rétegben
Konad-Fehér nyomdázólakk
Bornprettystore-BP-54
Díszítőfólia
Kiko top coat






neked tetszik ez a két lakk?
kedvenc tavaszi színed?




11 megjegyzés :

  1. Fú ez a vanília lakk -tök különleges, mondjuk az én bőrszínemhez ehet nem illene :) nagyon szép a mani!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik.:)
      Hát szerintem az én bőrtónusomhoz sem igazán illik-most biztos nem mert hó fehér vagyok :D
      (Örök hála a Cg-ért )

      Törlés
  2. Ez a fóliás nyomdázás káprázatos!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép manikűr. Nekem is tetszik a CG lakk, sokak szerint húsra emlékeztetet, lehet pont az extremitása miatt tetszik. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem attól függ,mit látsz a lakkban. :) Nekem a "hús" feeling nem jön át,de elég extrém ez a kollekció az biztos :)

      Törlés
  4. A krém lakk nagyon tetszik a mintával, de a glitteres, ne haragudj, de az a lakk...fú, nagyon megosztó, nekem sem jön be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D hát igen elég érdekes a cg :)
      Nekem tetszuik,elég "beteg" lakk :D

      Törlés
  5. Gyönyörű manikűr, és a körmeid valami meseszépek - nekem már régóta nem nő meg ilyen hosszúra :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Múlt hétvégén megnyestem őket. Már zavart,hogy nagyon hosszúak voltak :)
      Még mindig a p.shine-t tudom javasolni,ha erős szép körmöket szeretnél...
      Örülök,hogy tetszik a manikűr :) Köszönöm a kedvességed. :)

      Törlés
  6. Nekem is tetszik ez a CG lakk,szerintem különleges! A fóliás nyomdázás még mindig nagy kedvenc nálam! Ez is nagyon mutatós lett!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!