2015. március 17., kedd

Inspirációs manikűr-Mozaik

Sziasztok



Hétvégén nem igazán volt időm illetve kedvem lakkozni,mindaddig amíg meg nem láttam egy videot az instagramon.Időközben megrövidült már a körmöm is,de nem bánom,igazán hosszú volt és zavart is. :D

Sveta nagyon szuper manikűröket készít,és nagyon megtetszett a mozaik mani nála,amit el is készítettem magamnak.A saját verzióm más lett,egyértelműen,mivel a videóban szereplő lakkok nekem nincsnenek meg.
A video ITT található,innen ispirálódtam.

Az én egyik választottam lakkom a China glaze-Metro pollen-tin lakkja amit Ciiskánál láttam,nagyon de nagyon tetsztett nála, és Liza által jutott el hozzám,amiért örökké hálás leszek neki :)
Viszont első körben írnék pár szót,hogy készítettem én el a manikűrt,a videóban azért ez az egész folyamat nagyon jól kivehető.
Én a sárga lakk mellé 5 színt kentem fel egy "bugyira" ebből pár szín nem passzolt volna mellé,amire a száradás után jöttem rá.Próbáltam úgy válogatni őket,hogy azért harmóniában legyenek,szerintem elég jól sikerül összehoznom,a sárga érdekes árnyalat,pl a barnásabb verzió nekem már nem férne bele.
A száradás után lehúztam a 3 színt,és pici darabkákra vágtam őket.




Ezután elkezdtem felkenni  a lakkokat.Az egyik lakk a China glaze lakkja volt,amit fent már említettem,egy szuper sárga lakk,borzalmasan tetszik a színe.
A lakk félmattra szárad,3 réteget kentem fel,mert eléggé csíkosnak érdeztem magamon.
Mellé került a Zoya-Purity lakkja,mint fehér alapszín,ebből 2 réteg elég volt.
Az első két képen a CG fedőlakk nélkül látható, a harmadik képen már fedőlakkal.






És elkzedtem felhelyezni darabkákat amiket már felvágtam.
Minden darabkát fedőlakkba mártottam és a felhelyezéshez pontózót használtam.







Nekem tetszik ez a fajta díszítés egyszerű és nagyon ötletes. :)
Biztos kipróbálom más színnekkel is.



Felhasznált lakkok és kellékek

Orly-Bonder
Zoya-Purity 2 rétegben
China glaze-Metro pollen-tin 3 rétegben
Kiko lakkok a díszítéshez
Fedőlakk
Pontozó
Olló
Kiko top coat





viselnél ilyen manikűrt?




24 megjegyzés :

  1. Ez valami gyönyörűűű :)
    Most tévedtem a blogodra, de szerintem maradok, megnézem a többi szépséget is :)
    Ha egyszer türelmem lesz, akkor kipróbálom én is :) Szerinted az is jó, ha a kis darabkákat nem mártogatom be egyesével egy fedőlakkba, hanem a körmömet átfestem átlátszóval és arra teszem őket? És utána egy újabb átlátszó réteg.

    Orsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Orsi.
      Örülök,hogy itt vagy :)
      Az elképzelés teljesen jó,én is így kezdtem neki,hogy egy réteg fedőlakkba próbáltam illeszteni a darabokat,de mire a végére értem a fedőlakk megszáradt.
      Szóval én ezt az ötletet elvetném sajnos :(
      Fedőlakk mindenképp kell a manira,azt még itt megemlíteném,hogy érdemes jól pigmentál lakkokat felkenni a "bugyira",mert akkor vékony darabkákat tudunk összevágni és szépen fog felsimulni az alapszínre :)

      Törlés
  2. Csodaszép lett! *o* Ezt a technikát okvetlenül ki kell próbálnom. Kíváncsi vagyok, hogy vajon géllakkal is működne-e... :3

    VálaszTörlés
  3. Ezt a videót kétszer is megnéztem az instagramon, mert annyira jó ötlet. Szuper lett a te verziód is, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett!!!

    Köszönöm az ötletet, szerintem én extra béna is megpróbálkozom hasonlóval :)

    http://barbisminkesszepseg.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Szuper lett, nekem nem volt türelmem ilyen apró darabkákhoz. :D Én nem vártam meg, hogy 100%-ig megszáradjon a fehér lakk, és rátapadt úgy is. Csak én a kék színt válaszottam, mert a Lovely Peppert muszáj volt kipróbálni. :D Ez a Cg lakk nagyon tetszik, a sárga igen szép árnyalata.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam instán,nekem a Te verziód is tetszik :)

      Törlés
  6. szuper ez a mani, lehet én is kipróbálom. :)

    VálaszTörlés
  7. Gondoltam, hogy ki fogod próbálni ezt a technikát, amikor megláttam Sveta videóját, és így legyen ötösöm a lottón! :) A lényeg,hogy nagyon jól néz ki, és baromi ügyesen kivitelezted!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor remélem nyerni fogsz a lottón :) :D
      Köszönöm a kommented,nagyon kedves vagy,szuper,hogy tetszik neked a manikűr :)

      Törlés
  8. Nagyon jól mutat! Ez a sárga szín tényleg csodaszép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Tényleg nagyon szuper ez a cg,nem is gondoltam volna,hogy ez az árnyalat illik hozzám.Sokszor van az,hogy máson tetszik egy-egy lakk,megveszem felkenve meg már nem illik hozzám.
      Szerencsére ebben az esetben nem így volt,sajnáltam volna :)

      Törlés
  9. Nagyon szép lett ez a manikűr,nekem sokkal jobban tetszik mint az eredeti!:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon vagány ez a megoldás. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!