2015. március 7., szombat

Jade-Magia


Sziasztok




A héten a napsütéses időben egy holo lakkra vágytam,nem is akármilyenre,egy feketére.
A Jade holo lakkjait imádom,igaz csak 3 db van a készletemben,a Magia volt az,ami sokáig  alistámon volt,és anno sikerült megvennem.

Egy fekete holo lakk lévén nem hiányozhatott a készletemből,szerintem kentrbe veri a Color club-Revvvolution lakkját,pedig az is szép,csak teljesen más a maga nemében.
A lakkot a Nfu-oh-Aqua base alaplakkjára kentem,két rétegben,elég gyorsan megszáradt.
A lakk kicsit sűrű,zselés állaga van,az illata érdekes,de nem zavaró.








Erre nyomdáztam a Bornprettystore BP-48 palettájával,egy Mundo de unas sárga lakkal,amit egyszerűen fantasztikus.




A héten ez a kedvenc manikűröm,a Mundo de unas azt leszámítva,hogy kegyetlen"illatos",nagyon szuper,ez a tökéletes sárga nyomdázólakk.

A Bornprettystore paletta ITT elérhető,a BBB10 kóddal kedvezmény is van rá :)








Felhasznált lakkok és kellékek


Nfu-of-Aqua base
Jade-Magia 2 rétegben
Mundo de unas-Pastel yellow
Kiko top coat





kedveled a fekete holo lakkokat?




12 megjegyzés :

  1. ahw *-* nem igazán tetszenek a fekete holo lakkok de ez valami bámulatosan gyönyörű

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm;-) örülök, hogy tetszik ;-)

      Törlés
  2. Szépséges ez a lakk, de sárga nyomdával már nem jön be. Inkább egy szép világos kéket vagy mentát tudtam volna elképzelni hozzá. De egyébként csodás a nyomdalakk is, jók ezek a Mundo lakkok. Majd én is akarok venni párat (akár ezt is, de kék, menta mindenképpen kell), de most más, sima körömlakkok vannak kívánságlistán :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ;-)
      Igen a sárga megoszló szín, de kíváncsi voltam, hogy teljesít ;-)
      Sok lakk fent van nekem is a listámon szerencsére egyenlőre csak nyomdalakkok :-D :-D EGYENLŐRE. :-D :-D

      Törlés
  3. Ez a lakk gyönyörű a szép hosszú körmeiden!
    És a nyomdalemez mintája is rettentően tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm örülök , hogy tetszik ;-) Jó ez a lemez tényleg ;-)

      Törlés
  4. Gyönyörű ez a lakk és a mani is! <3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez a lakk! Persze, egyébként is kedvelem a sötét színeket. Nekem tetszik a sárga nyomdával is, egészen más hatású manikűr lesz belőle. ;)

    VálaszTörlés
  6. Csodás a lakk, bár amúgy is a sötét színek kedvelője vagyok - viszont a sárga nyomda nekem nem igazán jön be, valahogy nem találom a színhez passzolónak.

    VálaszTörlés
  7. Aztamindenségit, de csodás ez a fekete lakk! Ezzel a szikrázással engem bármikor meg lehet venni, a legszebbek a holo lakkok :-)

    Díjat kaptál tőlem:
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2015/03/szemelyes-sokoldalu-blogger-dij.html
    :-)

    VálaszTörlés
  8. Ez annyira holos, hogy nehéz feketének látni :) Jó lett a sárga nyomdával, én is szoktam sárga-fekete körmöket csinálni, bár sárga nyomdalakk hiányában a sárga az alap.

    VálaszTörlés
  9. Káprázatos ez a lakk és nekem nagyon tetszik sárga mintával! Nagyon jól kiemelkedik a lakkon ez a szín.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!