2015. március 10., kedd

Kiko 254 és Kiko Mirror 616



Sziasztok


Tegnap egy szuper csomaggal lepett meg a párom,utó nőnapi köszöntés címmel.

A csomag telis teli volt Kiko lakkokkal,ezek körül egyet tegnap este fel is kentem,a egy másikkal nyomdáztam rá.
A Kiko 254 Rosso vino microglitter nevet kapta,ami magyarul vörösbor mikrócsillámos.
Nagyon kellemes árnyalat,felkenés után sokáig nézegettem,hogy mennyire csillog-villog  a lámpa alatt,és már-már megkívántam egy pohár vöröbort.
A lakk 3rétegben fed,azért is három réteg,mert úgy éreztem,hogy átlátszik a körömvégem.Viszonylag gyorsan megszáradt,az ecsete közepesen vastag és hosszú,én kedvelem a Kiko ecseteket,elég könnyen lehet velük lakkozni.



A Kiko Mirror lakkok közül az ezüst nekem egy álom volt,ugyanis nincs normális ezüst nyomdázólakkom.
A Laura clauvi lakkok közt van,de közel sem olyan selymes fényű mint a Kiko.
A csomagban volt pár szín,szerencsére olyanok amik nekem eddig nem voltak meg!!!!

A manikűrre a Kiko 616 Mirror szürke lakkjával nyomdáztam,elég jó kis lakk,könnyű vele nyomdázni,viszont tegnap este kicsit béna voltam,nem lett olyan szép a minta,mint amilyet szerettem volna.
Általában a 3 réteges lakkoknál kicsit remegő kézzel nyomdázok,félek nehogy elmozduljon a 3 réteg.





A paletta tökéletesen működik,valószínűleg a Kiko Mirrornak másik lakkon jobb fedése van,legközelebb bátrabban nyomdázok vele.


A Bornprettystore paletta INNEN megrendelhető a BBB10 kóddal 10% kedvezmány is jár.





Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko 254 Rosso vino microglitter 3 rétegben
Kiko Mirror 616 Silver
Bornprettystore Bp-42 nyomdapaletta
Kiko top coat







kedveld az ilyen árnyalatú lakkokat?



9 megjegyzés :

  1. Uhh, sokkot kaptam! Az a bordó nagyon dög!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik.Örülök,hogy neked is :)

      Törlés
  2. Nagyon szép, nyomdázva az igazi! (-: Mondjuk azt az ezüstöt én megnézném felkenve is, gondolom szép fényes ezürt lehet (természetesen, ha nem direkt nyomdalakk).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát,nem biztos,hogy ezt a lakkot lenne merszem felkenni :D A Mirror lakkhoz nagyon sima körömfelület kell,lehet az én barázdás körmeimen nem mutatna jól :D
      DE ha érdekel,a kedvedért felkenem :) Csak és kizárólag ebben az esetben :)

      Törlés
    2. Természetesen érdekelne, milyen. ;) Azért az én körmeimhez képest a Tied biztos, hogy sokkal egészségesebb. (-:

      Törlés
  3. De jó szín, nekem málnaszínnek hat, csodaszép! A mintáért nagyon odáig vagyok, én is nézegettem ezt a lemezt, de a bal alsó minta, hm, ha nyomdáznál vele, meggyőznél, hogy az is jó minta, biztos megvenném :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kipróbálom.Nekem ez a bal alsó minta a kedvencem,csak féltem eddig használni,mert hátha sokat takar a lakkból.De felírtam,és tesztelem :)

      Törlés
    2. Tényleg? Akkor valami semleges színre kell vele nyomdázni színessel :) Köszi szépen!!!

      Törlés
    3. Nekem ez jön le,hogy sokat takar az alapszínből.De majd beépítem valami manikűrbe :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!