2015. március 3., kedd

Kiko-647 Gelsomino és Laura Clauvi nyomdázólakkok



Sziasztok


Ma számomra igen különleges lakkot hoztam,egy Kiko személyében,és mellé írnék a Laura Clauvi nyomdázólakkokról.


Nos a Kiko Cupcake lakkok amikor megjelentek,nem igazán hoztak lázba.Anno nem nagyon kedveltem a sand lakkokat,semmilyen formában nem bírtam elviselni magamon.Majd egyik reggel arra keltem,hogy igen jók és szépek ezek,ergo adok nekik egy esélyt.
Akkor szépen gyűltek a Kiko Cupcake lakkok a készletembe,de egy,azaz az egy,sehogy sem akart az enyém lenni.
A 647-es Gelsomino volt,amit elsőnek elkapkodtak!!!!Fehéres alapszínben millió színes szemcse van,szerintem nagyon vidám,amikor ránézek jó kedvem lesz tőle.Imádom a színeket,a színes manikűröket,számomra ez a lakk nagyon különleges.
Szóval ahogy telt-múlt az idő,lemondtam róla.Majd úgy hozta az élet,hogy az egyik általam preferált Outletben-ahol van Kiko szerencsére-így leárazásokkor jó kis lakkokat lehet kifogni elég olcsón,megtaláltam ŐT.
Teljesen véletlen akadt meg a Cupcake lakkokon a szemem,akkor láttam,hogy a teszterek közt van a Gelsomino.Szinte a fejem is belettem a dobozba,amikor vad keresésbe kezdtem,az eladó megkérdezte,hogy segíthet-e (kérem ilyenkor ne zavarjatok),megkérdeztem,hogy ebből a lakkból van-e még.Akkor rámutatott egyetlen egy darabra,szerintem a kék szemem csillag formát öltött,és nem hallottam már semmit.Villám gyorsan a korsaramba raktam az utolsó darabot!!!!
Nagyon régen örültem ennyire egy lakknak,szívem szerint táncoltam volna,hogy Istenem a Gelsomino az enyém,1 euro-ért.
Tudom bolond vagyok,de amikor lakkokról beszélünk..... :D

Szóval felkenés után,mégjobban imádtam,annyira tökéletes,két rétegben fed,és gyorsan szárad.
Mellé a Sinfulcolors-Easy going lakkját kentem fel.
Az Easy going egy 2 réteges pinkes fehéres lakk,nagyon szép,a Gelsomino mellett méginkább.





És akkor most írnék a Laura Clauvi nyomdázólakkokról,mielőtt megmutatnám a nyomdázott,kész manikűrt.

A Laura Clauvi -t nem ismertem,addig míg egy francia körmös csoportban meg nem láttam egy lánynál,a zöldet,akkor úgy voltam hogy ez az egy szín mindenképp kell.
Mostanában inkább nyomdázólakkokat akarok venni,számomra nevetséges ok miatt,de megrendeltem őket.
Nekem az,hogy egy lakknak van frappáns neve,nagyon pozitív,ha egy nyomdázólakknak is van méginkább pozitív,ezért is döntöttem mellettük. :D Tudom badarság :)

Mivel ez a márka francia,nem volt kétséges,hogy francia oldalon kellett rákeresnem,az árak változóak 2,10 eurotól 3 euróig kaphatóak,de soknak találtam pár oldalon a postát.
Ráakadtam erre az oldalra,ahol megrendeltem a 13 lakkot,egy hétvégén a posta ingyenes volt,a valentin nap miatt.
A lakkok megérkeztek,a várt időn túl,ugyanis a postázás 24-re volt fixálva én 26-án kaptam meg.
Nem is tudom mit írjak az oldalról.4x írtam mailt mire elküldték a tracking kódot,a lakkok egy fütös dobozba voltak beleszórva-nagyon zavaró volt,mert nem dohányzom-,ami újságpapírral volt kitömve, nagy többségből ki is folyott.
Számomra ez az oldal felejtős,nagyon ideges voltam amikor megláttam a lakkokat!!!!
Kb. egy órát puffogtam a páromnak,hogy az összes lakkból folyat ki.

Nos,a csomagban 13 nyomdázólakk volt,a legtöbb szín nélkülözhetetlen a nyomdázáshoz.

Akkor lássuk a színeket balról.
A 01-es a Canary islands sárga
02-Saint-Tropez kék
03-Encre de Chine fekete
04-Intensity bordós






Makró

Canary islands

Saint-Tropez

Encre de Chine

Intensity


05-Bloody mary piros
06-Sweetness pink kék csillámlással
07-Backyard zöld
08-Snowflake fehér



Makró

Bloody mary

Sweetness

Backyard



09-Silver
10-Vampires kiss bordós-barnás
11-Marine-blue elettrico színhez hasonlít
12-Deep purple-Lila
13-Gold



Silver

Vampires kiss

Marine

Deep purple

Gold


Normál képeken










13-ból 13 telitalálat!!!!
Szuper színek,szuper minőség,a fedőlakk nem is kente el a nyomdázást.Teljesen elégedett vagyok ezekkel a lakkokkal!!!!!!


És a kész manikűrhöz a zöld Backyard,Deep purple és a Marine lakkokat használtam,paletta a Bornprettystore Bp-30 volt.





Csak pozitív dolgokat tudok írni.Mind a Kiko mind a Laura Clauvi lakkokról!!!!!






tetszik a manikűr? melyik nyomdázólakk nyerte el a tetszésed?




13 megjegyzés :

  1. gyönyörű lakkozás, mint mindig ♥ fú nekem is ki kell próbálnom a kiko cupcake lakkomat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.Kíváncsi leszek,neked tetszik-e :) majd muti meg :)

      Törlés
  2. Nagyon szépek a lakkok szerintem is, mindegyik, amiket felhasználtál, illetve vásároltál. És természetesen a tavaszt idéző "végeredmény" is nagyon ott van! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Legyen már jó időőőőő.Annyira hiányoznak a színes manikűrök :(

      Törlés
  3. ahh a KIKO Cupcake lakkok örök szerelmek. <3 kár, hogy itthon nem lehet kapni. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,örülök,hogy neked is tetszik.Hát remélem nyilik már egy Kiko bolt otthon.....

      Törlés
  4. Gyönyörűek! A Kiko Cupcake is nagyon szép, engem is felvidított. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.Ennek külön örülök :) Kis vidám lakk ez :)

      Törlés
  5. Tökéletes! Megértem, hogy odavagy ezért a Kiko lakkért, nagyon vidám!! A nyomdázólakkok is mind szépen kirajzolják a mintát. Bírom a szemléletes írásodat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaha ne már,néha azon filózok,hogy lassan az oalsz mellet már magyarul sem tudok :D :D

      Törlés
  6. SZupik ezek a lakkok, és cuki lett a manikűr. Igazán színes tavaszi. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!