2015. március 30., hétfő

ManiCute-Kávé és csoki



Sziasztok



Ismét ManiCute,a mai témánk igen közel áll hozzám: Kávé és csoki.

Hát mind a kettő igazán jó barátom,nekem az életem kávé nélkül nem teljes.
Minden nap a reggelt kávéval kezdem-nem létezik,hogy nem-,napi 3-4 tuti lecsúszik egy nap.Ha esetleg egy kimarad,egész napos fejfájásom lesz.Nagyon érdekes,néha már olyan érzésem van,hogy tiszta függő vagyok,és saját magam hergelem,hogy nem iszok kávét,és ettől lesz fejfájásom.
Itt olaszban teljesen más értelmet kapott a kávézás,sűrűn járok Bar-ba,aminek semmi köze az otthon híres-neves kocsmákhoz.Ez egy hangulatos hely,bemész eszel egy brióst,beszélgetsz az emberekkel,általában ha pl. oda jársz ahol laksz,mindenki mindenkit ismer,iszol egy kávét,megkérdezik,hogy vagy,majd dolgozni mész.Délután detto,már csak a szocializálódás miatt is imádok Bar-ba járni!!!Imdádok az itteni emberekkel csevegni.
A csokiról annyit,hogy utóbbi időben kezdtem el szeretni az étcsokit,eddig nagy tejcsoki imádó voltam.Minden ami csoki jöhet,kedvencem talán a  Lindt,otthon a Boci :)


Visszatérve a manikűrre,egy átmenetet készítettem,ére erre jöttek a csoki és a kávé minták.
Az összhang nekem tetszik,viszont lehetett volna jobb is.
A hüvelyk és a mutató ujjamra kávé szemeket nyomdáztam,a középső ujjamra egy felirat került ami kevésbé látszik,és egy csésze kakaó (?! ) de kávénak is elmegy,a gyűrűs ujjamra egy water marble minta szerű,kész szín kombinációja,olyan mint amiket a kávé habra kerálnak,nem?!,a kis ujjamra egy tábla csoki került.






Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Zoya-Purity,Normani,Flynn
Sminkszivacs
Cici and sisi-06,10
Bundle monster BM-320
Barna,fehér,nyomdázólakk
Pontozó
Kiko-Top coat




kávé vagy csoki ? :)










24 megjegyzés :

  1. szuper! :) kávét ritkán iszom, de a milka oreos csokija bármikor jöhet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huuu a milka oreo nagy kedvencem!!!!!!! :)

      Törlés
  2. Előbb kávé, aztán csoki :D Jó lett a manikűr, nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Óóó ez nagyon szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Csoki, 100-szor is inkább csoki, mint kávé! :D
    Nagyon megdolgoztál ezzel a manival, de megérte, nagyon klassz lett! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik :-)!!! Nit

    VálaszTörlés
  6. Jaj, de jó lett! Nálam is kávéval indul minden nap, de számomra csak a presszó kávé A Kávé. :D Olyan hármat iszom egy nap, hatása nincs ám, csak placeboként funkcionál. Ha este 9-kor iszom is jól alszom. :D A csoki elmaradhatatlan, olyan vagyok, mint Gombóc Artúr: lyukas csokoládé, kerek csokoládé, stb. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rokon lelkek vagyunk :)
      Simán Gombóc Artúr vagyok én is :D Minden ami csoki jöhet :D

      Törlés
  7. Csodálatos lett! Ez a kedvencem! A színek is és a minták is nagyon jól harmonizálnak!:)

    VálaszTörlés
  8. A középső ujjad a kedvencem. :))

    VálaszTörlés
  9. Ebben minden benne van, nagyon szép! Jó lehet egy ilyen Bar, akkor te már törzsvendég vagy :)

    VálaszTörlés
  10. Is-is. A napi két kávé a minimum, hanem nekem is fejfájásom van. Csoki bármikor jöhet bármilyen mennyiségben :D.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jól néz ki! :) A kávés hatás mellett engem nagyon emlékeztet a manikűröd arra a finom bonbonra, amiben kagyló alakban vannak a csokoládék, azok is ilyen átmenetesek :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!