2015. március 2., hétfő

ManiCute-Tenger mélyén



Sziasztok




Általam legjobban vétmához értünk el a ManiCute-ben.
Imádom a tengeres témákat,imádom a tengert, a sós levegőt,és mindent,ami ehhez kapcsolódik.
Vonzódásom itthon is érvényesül,tengeri akvárium tulajdonos vagyok 4 éve.Néha csak ülök az akvárium előtt,és beszippantom a sós víz levegőjét,nekem ez külön élmény, a fárasztó napokon.

Mindenképp színátmenetes alapot szerettem volna,majd mindeféle tengeri növényt,halakat,és most a polip sem maradhatott le.


A gradinet a kötetkező lakkokból áll:Kiko 383 Blu petrolio ( ez került a körömvégre),344 Verde nebbia marina(középre) és végül 389 Lattemente.

A Moyou london-Salior 08 és 01-es nyomdapalettákat használtam.






Szerintem el jól sikerült a mani,egy-két hibát vélek felfedezni,de belefér,a téma igazán testhezálló volt :)



Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko-383,344,389 a gradienthez
Sminkszivacs
Moyou -Salior 08,01 nyomdapaletták
Akrilfesték
Konad fehér,piros,fekete nyomdázólakkok
Konad top coat








24 megjegyzés :

  1. Pazar!!!! Nagyon szép, nagyon összetett manikűr, igazán igényes!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon vártam, hogy mit alkotsz, nem kellett csalódnom. :)
    A polip pedig fenomenális lett! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.Örülök,hogy neked is tetszik :)
      A polip tényleg nagyon szuper lett :) Kár,hogy nincs extra nagy körmöm,így cak egy része került fel :(

      Törlés
  3. Nagyon jó lett! A polip a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  4. Ismét nagyon látványos manikűrt alkottál, szuper lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.Örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett! (-: Imádom a tengeri manikűrjeidet, mindig olyan szépre sikerülnek. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Szerintem ez igazán testhezálló téma,nagyon szeretem a tengert :) Remélem,ez a manikon is átjön néha :)

      Törlés
    2. Szerintem átjön, ezért is sikerülnek olyan jól! ;)

      Törlés
  6. Csodás lett ! a minták nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
  7. woow, Nagyon tengeri! :) Tetszik! :)

    VálaszTörlés
  8. A remeterák, és a polip a kedvencem, nagyon cukik lettek!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett. :3 Szeretem a tengeres manikűrjeid. :)

    VálaszTörlés
  10. Szép lett, nagyon tetszik az átmenet meg hogy sokszínű!

    VálaszTörlés
  11. Szívesen alámerülnék, egyszerűen fantasztikus! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!