2015. március 23., hétfő

NOTD-Színes manikűr



Sziasztok


Tegnap egy vidám színes manikűrre vágytam,nálunk tiszta ősz volt tegnap,én már lázadok  a rossz idő ellen- a körmeimen.

Bevallom mostanában igénylem a színeket,valami vidámabb manikűrt,tavaszt akarok és jó időt!!

Ehhez a maniűrhöz 5 Sinfulcolors lakkot választottam,egyik színesebb mint a másik,pont olyan amilyet szeretnék látni magamon mostanában.

Elkészítése nem volt ördöngős,egy fehér alapszínt festettem fel,majd a Sinfulcolors lakkokat egy műanyag fóliára cseppentettem egymás mellé,fogtam egy nyomdázópárnát,majd rányomtam a lakkokra,majd ezt az egészet felnyomdáztam a fehér alapszínre.
Elég jó móka,nekem tetszik,természetesen lehetett volna másképp is megcsinálni,mondjuk alapból felfestem a színeket a körmömre,de én ilyen vagyok,szeretek kísérletezgetni.


Az egész nagyon vidámra sikerült,természetesen a nyomdázás sem hiányozhatott,egy csillag minta került a körmömre.










Jelenleg ilyen minik a körmeim,tudom van akinek ez nem mini,nekem eléggé (fura is),mostanában hozzá voltam szokva a hosszabb körmökhöz.De nem bánom,kell egy kis vérfrissítés,változatosság.Nemde?!

A paletta Bornprettystore volt,nagyon szuper,csak ajánlani tudom.A BBB10 kóddal 10%kedvezmény is jár rá!!!






Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Zoya-Purity 1 rétegben
Sinfulcolors-Endless blue,Anchors away,24/7,Innocent,Solar flux
Bornprettystore-BP-11 ITT elérhető
Konad fekete nyomdázólakk
Kiko top coat



like or not a manikűröm?







18 megjegyzés :

  1. Nagyon szép!! Fehér mintával is tetszene! Ez nem mini köröm, nekem is ekkora van, nagyon jól áll!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)
      Nekem egyenlőre elég fura,de nem bánom,hogy rövidebb...Néha kell ilyen is :)

      Törlés
  2. szerintem nagyon jól áll neked ez a hossz is ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon vidám, színpompás manikűr!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, ezt a műanyagra cseppentést én is ki fogom próbálni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik.Köszönöm.
      Majd nézem a blogod,ha megosztod a manit.Várom mindenképp :)

      Törlés
  5. Szuper a manikűr! Szerintem ez a körömhossz is tökéletes. Rövidebb körmökön is lehet gyönyörű manikűröket alkotni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp!!!Sőt.Csak ugye fura,de hozzá lehet szokni.
      Én mindig azt mondtam,hogy a kezemhez nem illik a hossz,de szerintem sokkal többet számít,hogy egészséges szép ápolt a körmöd,mint a hossza-Mert hosszú lehet egy köröm,de ha egészségtelen és nem is szép....Persze ez az én gondolatmenetem,majd megnőnek :)

      Törlés
  6. :) Nagyon-nagyon-nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett. :) Ezzel a színes alappal nagyon fain. :D

    VálaszTörlés
  8. Nekem is nagyon tetszik! Én azért megnéztem volna nyomda nélkül is, milyenek ezek a színek, bár nyomdával az igazi és teljes ez a manikűr. (-:

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép színes lett! Fantasztikusan mutat a csillag minta a színes alapon! Én is szoktam ezt a nyomdás technikát használni az alaphoz.Sokkal gyorsabb mint a festegetés egyenként a színekkel.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!