2015. március 27., péntek

Paris, Je t'aime!


Sziasztok


Én személy szerint imádom Párizst!És ti?

Hétvégén eszembe jutott,mennyire fantasztikus volt,amikor Párizsban jártam,és ezt a hangulatot próbáltam felidézni egy manikűrben.
Amúgy az egész nem adja vissza a hangulatot,ez az élmény leíhatatlan,olyan mint amikor azt mondják: Rómát látni kell!Hát Párizst is látni kell!!!Sőt!!!!Szerintem tavasszal legszebb,amikor hangos a város a nyüzsgéstől,csodás és kellemes péksütemény illat terjeng a levegőben,amikor egy-egy kávéspohár koccan az asztalon,a sok nevetés,ami beférkőzi magát a fülekbe, és maga Párizs illata!

Párizsról mindenkinek az Eiffel torony jut az eszébe,ahogy nekem is,de ez mellett sok más érdekesség,látnivaló van,aminek megjelenítéséhez nem lenne elég 5 ujj.

A manikűrhöz 3 színt választottam,amikkel egy ármenetet készítettem.
Majd erre kerültek a minták,a gyűrűs ujjamon lévő a kedvencem :)

A mutató ujjamra egy péksütemény,én bevallom Párizsban nem ettem olyan finom brióst,mint itt Olaszországban.
A középső ujjamra került az Eiffel torony,amit arany lakkal színeztem ki.A gyűrűs ujjamra került
egy felirat került,a kisujjamra egy pár minta.









A paletta Bornprettystore,nagyon szuper,egyik kedvenc palettám.A minták mélyek,egyszerűen lehet vele dolgozni,szóval ezt a palettát is ajánlom a figyelmetekben.
A nyomdapaletta ITT érhető el,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá.





Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Zoya-Purity,Chantal,Flynn
Sminkszivacs
Bornprettystore-Bp-36
Laura Clauvi nyomdázólakkok
Barry m Gold foil
Kiko mirror lakkok
Kiko top coat







Szereted Párizst?Esetleg jártál már Párizsban?



10 megjegyzés :

  1. Á, nem jártam Párizsban, de a mani nagyon szép lett, imádom a színes-nyomdás-átmenetes manikat!! Anyós volt, hozott nekem kulcstartós Eiffel-tornyot :)

    VálaszTörlés
  2. Reggel pont valami hasonló nuda manira vágytam. A kisujjad a kedvencem, ilyenkor mindig elkap a hév, hogy kell végre egy nyomdaszett :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett. :) Ez a lemez nálam is tervben van :3

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett! Nagyon szeretem nézegetni az ilyen típusú manikűröket, bár én még nem vettem a bátorságot, hogy megpróbálkozzak vele. És nem, még nem voltam Párizsban. :)

    VálaszTörlés
  5. Cuki. :) És nem voltam Párizsban. :S

    VálaszTörlés
  6. Sajnos én sem jártam még Párizsban, de a manikűr nagyon tetszik! Nekem az Eiffel torony tetszik a legjobban, de mindegyik minta nagyon jó, illik a városhoz. (-:

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ez a manikűr! Tetszik <3 :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett. :-) ezzel a lemezzel már én is szemeztem, de eddig még nem rendeltem meg.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!