2015. március 25., szerda

Pink & Black manikűr



Sziasztok



A manikűr elkészítésékor elég sokat gondolkoztam,hogy a China glaze-I love your guts (nagyon brutál neve van) lakkohoz milyen színek passzolnának igazán.
Komolyan,elképzelésem nem volt,hogy milyen színeket kenjek fel mellé, a fekete evidens volt,a rószaszínben már nem volt annyira biztos.
Aztán találtam egy olyan árnyalatot,ami kielégítette az ízlésem,mintha testvérek lennének.

A fekete a Kiko Quick dry lakkja,nem győzöm ismételni önmagam,olyan szuperek ezek a lakkok,és annyira de annyira sajnálom,hogy megszűnnek.
A másik pink a China glaze-Emotion (kiujj) lakkja,amit még önmagában sohasem használtam,a lakkot nyomdázáshoz vettem.
Nagyon fura,érdekes az illata is,az állaga is,lehet régi ezért,nem tudom,tartóssága és fedése viszont kiváló.
A China glaze-I love your guts (középső és gyűrűs) a tavalyi Halloween kollekcióban jelent meg,kis eperturmix lakk!!!!
Biztos vagyok benne,hogy ez a lakk is megosztja az olvasókat,eleinte nekem sem tetszett.Aztán láttam benne valami pluszt,ami arra késztetett,hogy az enyém legyen.
A lakkot LIZA küldte el nekem,ezért örök hála! :) Köszönöm.

A szín nagyon szép,egy rózsaszínes alapban millió fekete kis glitter van,ez teszi egyedivé,olyan mintha mák lenne a lakkba szórva.Félmattra (?) száradása elég gyors,ezen meg is lepődtem.Erre ugye nem kell fedőlakk,tehát önmagában marad eperturmix jellegű,nekem nagyon tetszik így.
Leszedése sem volt extra,a körmöm sem fogta be (Orly-Bonder-t használok,így szinte semmilyen lakk nem fogja be a körmöm ),elég gyorsan le is tudtam szedni (az ilyen jellegű lakkokhoz és a szivacsos lakklemosót használok).






A Kiko fekete lakkjára a China glaze-Emotin lakkjával nyomdáztam,az Emotionra egy fekete nyomdázólakkot választottam.
A paletta Bornprettystore volt,nagyon szuper minőségű a paletta,ajánlom szíves figyelmébe mindenkinek.






Összességében az eperturmix lakk nekem személy szerint nagyon tetszik,együtt a másik két színnel igazi párost alkottak.
A Bornprettystore paletta ITT elérhető,a BBB10 kódommal 10% kedvezmény jár rá.







Felhasznált lakkok és kellékek


Orly-Bonder
Kiko-Quick dry fekete 2 rétegben
China Glaze-I love your guts 2 rétegben
Chian Glaze-Emotion 2 rétegben
Konad fekete nyomdázólakk
Bornprettystore Bp-L005
Kiko top coat






Neked tetszik ez a páratlan páros?
És a morbid CG lakk? :D



9 megjegyzés :

  1. Az a fekete lakk nagyon jól néz ki nyomdázva!! Szép a mani és a gyűrű is a csodaszép kővel!

    VálaszTörlés
  2. Szia. Nagyon tetszenek a manik amiket csinálsz,még új vok, de mindent lelkesen olvasok, elég sok márkát sikerült már használnom amiket te is.... Kikot még sajnos nem... nem is lesz majd forgalomban többet h beszerezhessem? Üdv Eszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      köszönöm :)
      hát ezeket a Quick dry lakkokat kivonják a forgalomból :( Szóval ha még most sikerül beszerezned akkor szuper,utána sajnos már elég nehéz lesz...

      Törlés
  3. Nagyon egyben van ez a manikűr, csodás lett a nyomdázás :))

    VálaszTörlés
  4. Ez egy tökéletes manikűr!! Hihetetlenül jól válogarrad össze a színeket, nagyon tetszik! (-: És az "eperturmix" lakk is szép, én is szeretem az ilyen különleges lakkokat. ;)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon whao! *.* A mintával egyszerűen maga a tökély! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép manikűr! Nagyon jól illenek a színek egymáshoz.A minta is nagyon tetszik,szóval én szívesen hordanám ezt a manit!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!