2015. március 31., kedd

Rimmel-Rita Ora-Don't be shy


Sziasztok



A Rimmel Rita Ora-Dont't be shy lakkot elég régen vettem,már használtam is,viszont a blogra most jött el az ideje.

Eléggé félek kitenni ezt a manikűrt,nekem nem igazán tetszik,az ilyen nem tetsző manikűrök általában nem látnak blogvilágot.....De most kivételt teszek,mert érdekel a véleményetek.

A lakkról annyit,hogy a Rita Ora kollekció nagyon jól sikerült,én tűkön ülve várom az idei évi lakkokat,amiből már jó pár színt ki is néztem.
Ez a lakk tipikus pink,ezer és egy van a kollekciómban,nem volt szándékomban a vásárálása,de mivel nálunk az egyik boltban a Rimmel lakkok mellé lakklemosó is jár-árban jobban megéri az egész-ezt választottam.
Fedése nagyon szuper,rosszat nem tudok írni róla.Az ecsete lapos és lekerekített,nagy favoritom ez az ecset,gyerekjáték vele  a lakkozás.
És itt ugrik a majom a vízbe!!!
A manikűr elkészítéséhez a half moon technikát alkalmaztam,nyomdáztam is rá.Az egész nem lenne rossz,természetesen nem lett tökéletes,viszont marha nagy bakot lőttem az alaplakkal.A Rimmel Nail surse-Perfectional alaplakkot kentem fel,ami nem átlátszó!!!!És ugye ez szépen kikandikál a half moon alól.
A Don't be shy lakkot egy fóliára kentem fel,majd nyomdáztam rá a Hehe palettával,és ez az egész került fel a körmömre.
Itt-ott ferde is lett....








Nos,ha neked tetszik ez a manikűr,külön öröm számomra,ha nem sem gond,én csak fél napig voltam képes elviselni magamon. :)
Sima átlátszó alaplakkal tuti szebb lett volna az egész,na de majd egy másik alkalommal......




Felhasznált lakkok és kellékek


Rimmel-Nail surse-Perfectional
Rimmel-Rita Ora-Don't be shy 2 rétegben
Half moon matrica
Konad fekete nyomdázólakk
HEHE 001 nyomdázópaletta
Kiko top coat







tetszik vagy felejtős?



10 megjegyzés :

  1. Nekem ez most annyira nem jön be. De a Rimmel lakk nagyon szép. :) Valami tavaszias, virágos manit megnéznék vele. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naaa majd legközelebb összehozok vele egy virágos manit :)

      Törlés
  2. Nekem eleve nem tetszik a kikandikáló csupasz köröm, de itt nem látom, hogy az alap milyen színű? Vagy csak nem teljesen átlátszó, valami árnyalata van?
    Már én is jártam így, hogy tökéletesen megcsináltam a manit, ahogy kitaláltam, de annyira idegenül hatott rajtam, hogy inkább lemostam. Meg úgy is jártam, hogy szép lett, de elrontottam, aztán amikor már pár körmömet harmadszor kellett csinálni, elfogyott a lakk. (Mert állandóan megzavartak lakkozás közben, postás, gyerek, meg szimplán béna is voltam.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet ez a bajom nekem is vele :D Ez az alaplakk egy ridge filler,tehét alapból nem átlátszó,ilyen félmatt szatén.
      Nálam elég sűrűn van ilyen,hogy fejben tetszik a mani magamon meg nem,és ki sem teszem a blogra.
      Pedig néha kell ilyen,én is ember vagyok hibázok,plusz nehéz mindenkinek az ízlésének megfelelni :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszi,örülök,hogy neked tetszik :) :)

      Törlés
    2. Ez most nekem sem jön be annyira, a minta miatt olyan, mintha torzulna a körmöd. De annyi csodát látni nálad, ráadásul azért ez sem csúnya, így szerintem jól tetted, hogy kiraktad. :)

      Törlés
    3. Köszönöm Ági :)
      Néha ilyen is kell,túl szép lenne,ha minden tökéletes lenne :)

      Törlés
  4. Ez tényleg nem az igazi. :D Mondjuk, számomra nem is az általad felsorolt "bakik" miatt, hanem valahogyan ez a technika sem annyira tetszik. Érdekes, azzal nincs problémám, ha a csupasz köröm látszik - tervezek is egyet, csak ki tudja mi lesz belőle :D -, hanem úgy az egész nem a világom..... A lakk egyébként nagyon szép pink, a félhold nélkül számomra tetszetősebb volna. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég érdekes, igen :)
      Legközelebb felkenem magában a lakkot.Tuti nekem is jobban fog tetszeni úgy :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!