2015. április 2., csütörtök

Csak egy holo...




Sziasztok



Réges régen,én és a holo lakkok kapcsolata akkor vált szorosabbá,amikor beszereztem pár Nfu-Oh lakkot.Anno kuriózumnak számított,hogy Nfu-oh,de szép de jó és kell is!!!!!
Szerelem első látásra az üvege volt,annyira szép kecses,és finoman kidolgozott,hogy nem lehetett nem venni ebből a márkából.
A most általam bemutatott 61-es szürke holo is az első rendelésemben volt,azóta már sokat vesztett  a fényéből,negyede már el is fogyott,de valószínüleg üres sohasem lesz -csak ha ki nem borul- :D .
Mellé idővel társult még pár testvére,folytatása nem igazán volt ,mert a készletem rohamosan növekedett,ezzel együtt a holo lakkok száma is.Természetesen már márkában is van szép és jó szürke holo,olcsóbb alternativája a Moyra pl.,ami ugyanúgy mesés mint ez a lakk.

Szürke lakk,és két rétegben fed,természetesen a Nfu-oh Aqua base-ra kentem fel,de még így sem jön át az,amit régen láttam ebben a lakkban.Sajnos a fényén még a fedőlakk sem segít,tompa és nem az az igazi holo,inkább csak egy normál holósabb lakknak hat,elvileg a lakk ILYEN volt,és hát ilyen lett mint a körmömön látszik.





Nyomdázással lett kicsit bohókás,vidám az egész.
Az elképzelés és a megvalósítás közt egy tenger választott el,nem olyan lett mint fejben gondoltam,de ez sem tántorított el attól,hogy kikerüljön a blogra.
Fogtam a kis keverő tálkám,ebbe cseppentettem pár csepp fedőlakkot,majd mégtöbb csepp neon lakk került bele,és ezzel kész is lenne a Sheer tints otthoni light verziója.Nade ez az egész már a manikűrön közel sem volt olyan szép,mint a tálkában.
Sheer tints hatása nincs,viszont színes és kellemes tavaszi viselet.









A nyomdapaletta amit használtam ismét egy Bornprettystore,amit INNEN megvásárolhattok,a BBB10 kóddal kedvezményben is részesültök,nagyon szuper ,teljesen elégedett vagyok vele.





Felhasznált lakkok és kellékek

Nfu-oh-Aqua base
Nfu-oh-61 2 réetegben
Kiko top coat és Neon lakkok
Ecset
Laura Clauvi-Encre de chine 
Kiko top coat





kedveled a szürke holo lakkokat?


6 megjegyzés :

  1. Szerintem nagyon szép lett a manikűr, és tényleg olyan kis vidám, tavaszias. (-:

    VálaszTörlés
  2. De jól néz ki :) Nekem csak a Moyra van meg és a Sinner Lady (az szürke vagy ezüst?), de 10 körömre még nem kentem fel őket, pedig milyen jól mutat a színes nyomdával.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű az alapszín és a nyomdázás is remek lett :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a manikűr csúcs szuper lett:) Imádom <3 :3

    VálaszTörlés
  5. Vagány. :3 A holo és a neon mindig jó páros! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!