2015. április 4., szombat

Kiko Quick dry-855



Sziasztok



Ma egy Kiko Quick dry lakkot szeretnék bemutatni,még január végén készítettem a manikűrt.
Az ember,akinek 4 memória kártyája van a fényképezőgéphez,sokszor elfelejt egy-egy manikűrt,így a végén ki sem kerül a blogra. :D Most is majdnem ebbe a hibába estem :)

A Kiko Quick dry lakkokat imádom,szinte az össze szín tetszik,lapos széles ecsetének köszönhetően gyorsan és egyenletesen lehet lakkozni vele,a lakk gyorsan szárad,és ritka esetben kell belőle 3 réteg.
A 855 a Scarabeo metallico nevet kapta,egy zöldes shimmer,fényben igazán szép,árnyékban kicsit tompnak hat.




Nyomdázás csak a középső és a gyűrűs ujjamra került,hozzá a Barry M Foil gold lakkját használtam.





Ok,szóval a nyomdapaletta a Cici and sisi volt,ez a minta csodaszép,szerintem illik a lakkhoz,imádo m az ilyen jellegű mintákat.Teljesen elégedett vagyok,nagyon jók a quick dry lakkok,egyik szebb mint a másik,a manikűrt 3 napig viseltem,minimális kopás után mostam le.
Kát,hogy megszűnnek :(




Felhasznált lakkok és kellékek



Orly-Bonder
Kiko 855 quick dry-2 rétegben
Barry M-Foil gold nyomdázáshoz
Cici and Sisi 03 nyomdapaletta
Kiko top coat





neked tetszik ez a lakk?






4 megjegyzés :

  1. Tényleg szép ez a szín a mintával. Hát megszűnt, de eddig sem volt Kiko lakkom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha gondolod szívesen postázok neked párat :)

      Törlés
    2. Kedves tőled :) Ha lesz lakk, amibe beleszeretek, élni fogok a lehetőséggel :)

      Törlés
  2. Szép lakk , ezzel a mintával nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!